Към съдържанието

  •  

Vlado190

Регистрация: 10 дек 2005
Офлайн Последно: 04 май 2016 - 08:46:19
*****

Моите мнения

В тема:Колектор за м102 с разменени двойки

31 март 2014 - 17:01

  Черната стомана е идеална за колектори, пука се много по-малко от неръждаемата!  :welldone    Ако имаш възможност темперирай колектора преди да го сложиш - аз го правя като го захващам през фланеца с болтове-така както ще си седи на главата, към здрава основа например П 10x10x10 и го нагрявам със силна горелка равномерно до почти червен цвят (на тъмно почва леко да червенее) след това го оставям бавно да изстине. Вътрешните напрежения се премахват, възможността за изкривяване намалява. Така поне за турбоконверсия, за атмосферна може би не е нужно.


В тема:W124 300ce Twin Turbo

17 януари 2014 - 11:39

Да , звънни и си поговори с Волен :)

 

Я , Владо

За много години младеж ;)

 За много години  :)  лелее :offtopic ...


В тема:W124 300ce Twin Turbo

16 януари 2014 - 18:22

Колеги здрасти, днес имах време и стигнах до момента в който вече мога да започна лека полека да нсатройвам колата в режими на надналягане... Разбир се обаче се натъкнах на един проблем: няколко пъти я натиснах до доло да кажем до към 5500 оборота, като налягането е 0,8-0,9 бар-а, аванса на конкретно налягне е около 18-19 градуса в момента, а ГВС-то е това което трябва да настроя и плава в рамките на 12,5:1-10:1. Проблемът е че от 3-4 рън-а на 3-та скорост до 5500 оборота, освен че не останах доволен от вървежа , като слезнах от колата и отворих капака, видях че колекторите ми буквало светят в червено, направо се зачудих как не са се поразтекли вече ... И въпросът е от какво може да имам толкова високо EGT (Exit gas temperature)? Пак казвам че аванса който удря мегата е проверен със стробоскоп и т.н. Смесите не са точни но се въртят в добри граници.

 

Сега като се сетя има няколко неща които трябва да проверя, първото е да сваля ламбдата и да я пусна да се самокалибрира въпреки че никога не съм имал съмнения че има отклонения. И второто нещо което можеби повече ме притеснява, и на това ще ми отговорят хората които повече разбират от мегаскуирт:  като оставя колата да намаля сама на скорост (педала на газта е пуснат) съм забелязал че инжекторите неспират да пръскат за определения режим на мотора ( да кажем 3000 обоота и 35кпа.) , съответно възможно ли е това цялото гориво (то е малко като стойности) да изгаря след като ГВС-то напусне цилиндъра т.к.  дросела в този момент е затворен и няма въздух, а гориво бол в сравнение с входящия въздух, запалване също би трябвало да има в този момент, доколкото знам мегата никога не го спира освен ако не намери проблем с датчика на коляновия вал. Имам в предвид може ли да се каже на мегата да не пръска гориво когато съм оставил колата да намаля на скорост?

 

ПП: Сега се сетих че много пъти когато съм правил донъти/дрифтене и т.н. ми се е случвало самите топли части на турбини да са червени (и то леко розови), а никога както дес се случи колекторите да светят а турбините да са си с нормалния ръждив цвят... работата в момента изглежда сякаш нямам запалване или е прекалено късно или нз, и огромна част от ГВС-то изгаря в колекторите ....

  Колега единият вариант наистина е да е малко аванса. Да, мегата има  кът офф режим, настройва се до какви обороти, тпс и мап да прекъсва горивото. Тоест например ако тпс е о% , мапа 35кпа и оборотите над 1800 да влиза в кът офф режим. Ако едно от условията се промени (например оборотите спадат под границата) отново започва да впръсква гориво.


В тема:W124 300ce Twin Turbo

16 декември 2013 - 21:14

Колеги довърших сет-ъпа иии засега почти всичко работи перфектно, благодаря на всички за помощта! Засега съм настроил празният ход, таблиците са грубо направени но имам един проблем свързан с датчика на коляновия вал. Попринцип разни тунери на които може да се има вяра ми казаха че няма нужда да се копуват датчици за по 150лв. и можело да стане работата със всякакъв датчик (дори такъв от АБС), само стойката ми да е достатъчно здрава и дебела. Т.к. аз имам 2 строшени диференциала от мойта кола, и естествено взех един от тяхните датчици, и всичко е наред докато колата не стигне 3000 оборота, тогава отчита грешка, този надпис доло в дясно Synched става на Not Synched и свети в червено, реже искрите и се започва с огъня от ауспуха ... проблема е че както и да променям разстоянието между датчика и колелото което е 60-2 зъба абсол'тно нищо не се променя... сега аз виждам два варианта, единият е този датчик да не става, а другият е да имам проблем със сигналите и да слагам някакъв филтър. За такъв филтър има оставено место на мегата на което место се салга резистор да кажем 1000  ом-а. Въпросът е някой от занимавалите се пряко с мега дали има идея какво съпротивление да започна да експериментирам, или да ми препоръча датчик с който кара и не прави проблеми и т.н. :)

 

Ето снимки в завършен вид :

attachicon.gif1461379_3720932919063_724786596_n.jpg

attachicon.gif936570_3720931039016_1175352480_n.jpg

  Колега на мегата има ДВЕ съпротивления на входа на VR -a . Едното за което говориш че има оставено място най вероятно е за шунтиране на датчика, пробвай да смениш другото, на различен тип сензори този резистор може да има стойности от 50к до 10мегаома! Най вероятно е малко и ти препоръчвам да го вдигнеш на 1мегаом.  Защото е вярно че със всякакви датчици става, само че стойностите на изходното им напрежение е различно голямо, освен това един и същи датчик при 1к оборота прави да кажем 5 волта синусоида, при 6к оборота напрежението може да стане над 50волта. Другото за което се сещам е че кабела от датчика до мегата трябва да е екраниран задължително и екрана да е на минуса(масата) на мегата а на кабелите на датчика от абс нямат екранировка - може да се наложи да смениш кабела.


В тема:Чиптунинг: повече мощност, по-голям риск за мотора,източник: autobild.bg

04 октомври 2013 - 14:51

  Много ми е интересно как се случи така че на старата ми кола от атмосферен направих мотора с принудително пълнене, и на 0.6 и не и се счупи нищо за над 70к км. !?!?!  (докато не срещнахме отблизо с моторист но това е друга тема...)  А един грамотно направен чип е много ама много по безопасен ;)