Към съдържанието

  •  

HuKouCu

Регистрация: 27 май 2009
Офлайн Последно: 03 сеп 2021 - 11:19:25
-----

Моите мнения

В тема:Съвети при избор на бензинов w205

12 юни 2019 - 11:41

Щом има горене има някакъв отпадък, колко е вреден е друг въпрос. Реално и ел колите не са супер чисти, като се има предвид, колко се замърсява, когато се произвеждат ел коли и например самите акомулатори?

 

В случая ситуацията за съжаление е "Кучето скача според тоягата...", или с др думи, ще скача кучето докато има за какво и как да го прави.... А ако не, ще се возим на Цитаро и ще взимаме кола под наем, ако искаме да ходим на почивка, но пък я няма гъвкавоста със собствена кола...

 

Ясно е че няма вечни коли, просто както обичам да казвам, не ми се иска да изпадна във вечна разправия и ремонти пък и наливане в черна дупка. Вече съм го изпитал и за това ми се иска да се ориентирам към нещо изпитано. Това ми е и идеята да гледам някакъв по-стар двигател, уж би трябвало да се видят проблемите и да ги сменят, а ако двигателя се произвежда от 2011 а сега сме 2018 и купя кола 2018 силно се надявам за тези 7 години да са го изпитали достатачно за да няма всички детски болести.

 

АМГ не мисля, че мога да си позволя, а и не съм вече на вълна мания по колата, искам да ми е комфортно докато се возя и да отговаря на някакви стандартни изискваня ( за мен ). За това пък вдигнах левела на търсене между c200 c250 c300 c400 задължително НЕ 1.5 двигател :D пък да видим.... стига да харесам нещо, ще ходя да гледам...

 

 

п.п. Анди, писах ти! :) 

 

По-здрави!


В тема:Съвети при избор на бензинов w205

12 юни 2019 - 07:19

В Афалтербах сглобяват моторите.
Карантиите от къде са, никой не знае.
Буталата може и да са от Хондурас, какво значение има?

Защо искаш бензин?
Не ме разбирай погрешно - и аз мразя дизелите.


Защото съм в Германия в момента и данаците за дизела са по-големи, защото не знам какво, ще измислят а ми се иска да взема нещо, което “да не го мисля” поне от тази гледна точка.

От януари в Щутгард не се влиза с по-малко от евро5( дизел), знам, че не могат или поне се предполага... че не могат да баннат дизела изцяло.
Все повече затягат и по скандинавите, тук лека по лека банеат на север и улици за дизели, за някаква магистрала уж също се говори, че е банната за дизел.

Имам колеги с дизели евро5 и всичките са получили писма, че е добре да помислят за околната среда, въпреки че отговарят на нормите...

Отделно последните 3 години карах дизел, много ми харесва разхода, но за сметка на по-скъпата поддръжка, нещата се балансират можеби като разход. Също, явно остарявам и искам по-тиха кола. Мислех си дори за Тесла S, но все още ми е чуждо... а и едно прибиране до бг, ще е голяма разправия с ел кола. :)

За двигателите, където и да ги правят знам, че имат проверки на качеството, но е факт кк определени серий от определени заводи имат проблеми, а тук виждам, че колкото и да ми обясняват за чистокръвния Мехмед, е факт, че не можеш да си позволиш да правиш мизерий. А и не случайно самите те се стараят да купят нещо “сделано в Дойчланд”.

И така....

По-здрави!


Sent from my iPhone using Tapatalk

В тема:Съвети при избор на бензинов w205

11 юни 2019 - 17:42

Здравейте,

 

първо благодаря на всички за коментарите! Като цяло съм се насочил към Junge Sterne, и кола на под 20 000км в краен случай иначе съм се спрял на 10 000км таван...

 

Гледах че c300 и c400 не са чак толкова по-скъпи, но пък в последствие може и сметките да са други, особено като дойде момента за поддръжка :D

 

 

Ако няма да е м274 трябва да се ориентирам към M 264 DE 20 AL или M 276 DE 30 AL, но със сигурност не искам M 264 E15 DE AL защото 1.5 ми се струва малко... Знам, че не е същото, но си говорих с едно момче с а3 ( 2017 ) 1.0tfsi за ~90 000км има 4 пъти посещение в сервиза заради проблеми с двигателя, но.... това е положението! Нови коли -> нови проблеми, а с тези емисий, няма как да избягам и от турбото, че даже и от би-турбо....

 

Въртеше ми се в главата някаква мисъл за 4матик.... не съм сигурен дали ми трябва, имах субару, карал съм Х-драйв, и Куатро, имах и ауди на предно, но... мисля, че това ще е "ако изпадне 4 матик ок, ако не няма проблем!".

 

Смислена информация не намирам, всичко е някак... или поне за мен "стандартно" има мрънкащи хора има и такива дето хвалят до неузнаваемост.... 7 ил 9г на всякъде казват, че и двете са добри.... в моя случай до колкото гледах... можеби ще е9г защото последните коли, който просто отидох да разгледам бяха с 9г след 2018 производство. 

 

Окачване и електроника, каквото дойде в крайна сметка, но все още съм в процес да търся информация ( каквото намеря в гугъл ) за тези двигатели, още веднъж ако някой има наблюдение, ще съм много благодарен да сподели!

 

Ето ги отново:

M 274 DE 20 AL 

M 264 DE 20 AL 

M 276 DE 30 AL 

 

П.П. Имате ли представа дали информацията, че АМГ се прави само в Германия е вярна? Това важи ли и за АМГ пакетите? Предполагам не :D

 

По-здрави!


В тема:Съвети за w212 бензин

19 януари 2019 - 11:44

Здравейте,

явно сумата ще е по-голяма, намерих е300, 01.2014 с кожено табло, без печка и без 4 матик и 136000 км за 19000, но пък с кожено табло и доста странен червен цвят. Съответно е500, точно това което искам без 4матик отново, за 23000 и в рамките на 4 часа, обявата беше не активна! :)

За тегленето ще потърся какви автомати слагат на тези двигатели за да видя колко са надеждни.

Честно казано съм впечатлен, как някой коли изчезват в рамките на няколко часа! [emoji1]

Благодаря на включилите се!

Търсенето и четенето продължават!


Sent from my iPhone using Tapatalk