Накрая ми остана време да разкажа за развитието на проблема ми
По сервизите (над 20 места съм обиколил) най-ниската цена за работа, която чух беше 180 лева, най-високата 360, частите отделно... А най-често чувах "не, не, не се занимаваме", в БС сваляне и качване на компресор е 120 лева и бях решил да го карам там, че поне знаят какво правят, а аз да си сменя лагера, защото те не предлагат тази услуга.
Но в крайна сметка ...
Купих си масло за компресора от БС и реших да си сменя лагера сам, в сервиза на един познат. Цялата работа ми отне 2 часа и половина, като в тях е включено цялостното измиване и излъскване на компресора и смяната на 3 крушки по таблото, които ме дразнеха.
Разходите са ми: 34 лева за лагер, 70 лева за масло и 80 кинта за помощника(негов е сервиза, той разглоби всичко, аз свалих само самия компресор, разглобих го и го измих, защото него го беше страх да се скъса някоя гарнитура) и крушките. Общо 184 лева + 2 часа и половина време.
Сега колата се държи съвсем различно, аз самия не повярвах какво може да причини един такъв лагер...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: miliev
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 18
- Разглеждан: 2060
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 45 годишен/шна
- Рожден ден: Януари 21, 1979
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
2000 W210 E200 Kompressor
1
Neutral
Инструменти
Приятели
miliev не е добавил приятели
Последни посетители
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: miliev
- Privacy Policy