Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Меро умре,по-точно съединителя :(W210


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#16 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 04 януари 2008 - 17:52

Абе мисля си....най-вероятно спир. течност никога не е сменявана и си е оригиналната,а тя е силно хигроскопична,и при тези студове може да е сдала фира,та оттам да е проблемът,знам ли...?То си е казано да се сменява на 2до 3 години,ама тва само аз и чат-пат някой друг го правим...!На твое място с това бих започнал-няма да е излишно!


Знам за 2-те години, ако не се сменя може да се прецака я помпата на абс-а, я нещо друго... И утре ще почнеме едно по едно да проверяваме нещата...
  • 0

#17 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 януари 2008 - 17:56

Направо си купи нова помпа и сменявай,може и долния работен цилиндър да е заминал.
Задължително промивка на системата.
Успех.
  • 0

#18 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 04 януари 2008 - 18:00

Знам за 2-те години, ако не се сменя може да се прецака я помпата на абс-а, я нещо друго... И утре ще почнеме едно по едно да проверяваме нещата...


И откога имаш колата,та не си го свършил това...?И да знаеш-нема нищо страшно и сложно,както се коментираше по едно време тук-обезвъздушаването на съединителя било проблем,,,!вдигаш колата на подемник,развърташ всички пробки(вкл.на съединителя)и оставяш да се източва-час,два...!А,ти само доливаш в казанчето за спирачна течност през 10-15 мин.!Пиши после каква гнъс е изтекла,а ако можеш и да я снимаш още по-добре!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#19 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 януари 2008 - 18:12

Toca,
Няма да бързате
Лекичко без усилия около щуцерите
Прецакате ли шестограните - ебана работа става
Ползвайте глухи ключета за обезвъздушаване и срезани звезди за щуцерите ,че гайчните заоблят главите и после само с "гарги" се лекуват
Леко и внимателно
Поздрави
Пиши
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#20 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 януари 2008 - 18:33

Риса май е легнал да спи... иначе ще сподели какво е слабото място на тея хидравлики :tongue:

Риса е много готин пич ма нещо ни отсвири
Някой го е изнервил или засегнал - вероятно
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#21 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 04 януари 2008 - 19:11

Колата я имам от почти 1 година... А относно смените ще почакам да се установи какъв е проблема, защото горната помпа си работи... А долу цилиндъра не се знае, ама не е омаслил та за сега и той изглежда си е наред. Подозренията са че притискателния си е заминал (счупил се е от старост и претоварване) или лагерчето, ама всичко ще си проличи утре на подемника. Течността не съм я пипал защото до сега нямаше някакви признаци на загуба на свойствата си и по сервизна книжка е точно на 2 години и 35 000 км.

Владек, нема да се притесняваш, момчетата са проверени професионалисти, прави сметка щом за смена на масло ходя от нас до София :), па после ме питат как съм...
  • 0

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 януари 2008 - 19:49

АТЕ СУПЕР БЛУ сипи,аз такова смених като взех Мрака и много му гила,тука келешитте само с такова карат.И тва се сменя как си казаха колегите,че от нагряване и налягане се набива влага и после серем у гумичките.На 2 години ако ти е мерак,ако не най-много на 3,ако е скьпа колата и помпата..................всяка есен,течноста е 11 кинта,де не сьм ги дал.

Публикувано изображение
  • 0
.

#23 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 04 януари 2008 - 21:28

Тони като свалях кората отдолу за смяна на маслото в скоростите се загледах и в цилиндъра на съединителя.
Лоста който бута аксиалния лагер е в корпуса на скоростите, не се вижда и няма как да разбереш дали функционира.
То и от картинката дето си постнал се вижда че е така.
Освен ако няма отвор някъде през който можеш да видиш какво се случва като някой натиска педала.
Все трябва да има начин да се увериш, че хидравликата бачка преди да сваляш скоростите, егаси...
Иначе съжалявам за случката - не може ли барем летото да ритне камбалото... :censored:

Жило???


Майкууу, Асене това все едно не си го казал... :tongue:
  • 0

879897.png


#24 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 04 януари 2008 - 22:03

Тони като свалях кората отдолу за смяна на маслото в скоростите се загледах и в цилиндъра на съединителя.
Лоста който бута аксиалния лагер е в корпуса на скоростите, не се вижда и няма как да разбереш дали функционира.
То и от картинката дето си постнал се вижда че е така.
Освен ако няма отвор някъде през който можеш да видиш какво се случва като някой натиска педала.
Все трябва да има начин да се увериш, че хидравликата бачка преди да сваляш скоростите, егаси...
Иначе съжалявам за случката - не може ли барем летото да ритне камбалото... :censored:
Майкууу, Асене това все едно не си го казал... :tongue:


За жалост всичко е затворено и не се вижда какво аджеба става с лостчето, кожуха на цилиндъра е плътен до този на скоростите и няма начин да се погледне без сваляне, затова утре отивам да разглобят отдолу съединителя, паралелно с хидравликата и така най-добре ще си проличи какъв точно е проблема. То поради липсата на хубав гараж ще ходя на сервиз... А напролет като си спретнем моя нема какво да ме уплаши :)

И хич не ме притеснява че е станало сега, даже е по-добре... седим си дома на топло... Ако проблема е в некой от дисковете или в аксиалния лагер - 5 дена срок за доставка - демек ваканцийка... :tongue:
  • 0

#25 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 януари 2008 - 22:08

Майкууу, Асене това все едно не си го казал... :tongue:



Бе питах тате ма казва че кьт ме е клатил не ме е правил с целия акьл на света,имало кво да уча. :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself:

Аз да си питам де,от де да я знам тая как са я направили,те тия модели кекави много,може и с жило да е. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#26 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 04 януари 2008 - 22:14

Аз да си питам де,от де да я знам тая как са я направили,те тия модели кекави много,може и с жило да е. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:


Еее чак кекави... Може би са по-изгодни икономически (за производителя де :tongue: ), ама иначе автомобила си е машинка... Не е като W123, 124 и 140, ма па е Мерцедес.

То аз ако ти кажа какво съм правил до тука, дето не съм го писал из форума... Май ще ми препоръчаш некоя Лада да си взема :)
  • 0

#27 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 04 януари 2008 - 22:29

Бе питах тате ма казва че кьт ме е клатил не ме е правил с целия акьл на света,имало кво да уча. :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself:

Аз да си питам де,от де да я знам тая как са я направили,те тия модели кекави много,може и с жило да е. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:


Може ама не може...
Дори запорожеца ми е с хидравлика на съединителя, егаси!

:beer:

Тони, като се свали кората, в долния край на кожуха на скоростите, има една глупава правоъгълна гумена тапа.
Под маховика се пада накъде.
При мен се беше поскъсала и от там беше набил вода по съединителя преди време.
Проверете дали пък от там с помощта на едно фенерче няма да се види нещо от аксиалния лагер.
И да я скъсане - няма страшно. 3 лева е нейната кожа.
  • 0

879897.png


#28 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 януари 2008 - 22:34

Еее чак кекави... Може би са по-изгодни икономически (за производителя де :tongue: ), ама иначе автомобила си е машинка... Не е като W123, 124 и 140, ма па е Мерцедес.

То аз ако ти кажа какво съм правил до тука, дето не съм го писал из форума... Май ще ми препоръчаш некоя Лада да си взема :)

.....ма па е Мерцедес :hooray:
Така седят нещата ,драги зрители
Мерцедес си е Мерцедес
Еваларка
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#29 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 04 януари 2008 - 22:34

Може ама не може...
Дори запорожеца ми е с хидравлика на съединителя, егаси!

:beer:

Тони, като се свали кората, в долния край на кожуха на скоростите, има една глупава правоъгълна гумена тапа.
Под маховика се пада накъде.
При мен се беше поскъсала и от там беше набил вода по съединителя преди време.
Проверете дали пък от там с помощта на едно фенерче няма да се види нещо от аксиалния лагер.
И да я скъсане - няма страшно. 3 лева е нейната кожа.


Ще погледнеме,

благодаря ти за съветите Миро ;)
  • 0

#30 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 04 януари 2008 - 22:38

.....ма па е Мерцедес :hooray:
Така седят нещата ,драги зрители
Мерцедес си е Мерцедес
Еваларка
:4036:


Да знаеш как се надевам проблема да е нещо по-лекичко, не за друго ама да стигна на Невски утре...
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни