Меро умре,по-точно съединителя :(W210
Започната от Тоцата, 03 яну 2008 - 23:59:26
45 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 януари 2008 - 23:59
Днес както си обикалях планинските улички в Рударци и закъсах в една преспичка... таман да излезне колата и съединителя просто престана да функционира... Големо разочарование, не съм забелязал някакво по-особенно държане или разлика от преди, просто престана да функционира... Утре е на канала и дали някой ще може да каже какво точно да гледам. Предполагам че нещо или се извадило или е изгоряло, ама ще видиме... като е изгасена колата скоростите се превключват без проблем.
Поздрави.
Поздрави.
#2
Публикувано 04 януари 2008 - 00:02
Жило???
.
#3
Публикувано 04 януари 2008 - 00:05
Жило???
До колкото знам няма, всичко е на хидравлика... Поне знам че преди да се скъса жилото се втвърдява... А на мене нищо по-особенно не ми е направило впечатление... Само след като стана всичко и предала омекна...
#4
Публикувано 04 януари 2008 - 00:11
Кьсал сьм на Баварец,Сузуки Самурай,Голф 1..................без да се втьрди.Почвам да ровя...................
Опаааа,на Бавареца беше на газта.
Опаааа,на Бавареца беше на газта.
.
#5
Публикувано 04 януари 2008 - 00:20
http://www.detali.ru...&...035&Cat=45P
Те тука е някьде ма не ти намирам педалите как са.Кофти модел тва,няма го тук
Те тука е някьде ма не ти намирам педалите как са.Кофти модел тва,няма го тук
.
#6
Публикувано 04 януари 2008 - 00:21
Това ми изглежда че е линията на съединителя:
хидравлика....
хидравлика....
#7
Публикувано 04 януари 2008 - 00:23
Няма лошо у хидравликата.Провери я да не тече някьде по снадките,провери как си с течноста и стопли под педалите някак си,да речем палиш и пускаш парното само в краката.Може от жегата да му омекнат гумичките и да стигнеш поне за кьдето си трьгнал.
Двойното амбриране владееш ли го?
Двойното амбриране владееш ли го?
.
#8
Публикувано 04 януари 2008 - 00:27
Няма лошо у хидравликата.Провери я да не тече някьде по снадките,провери как си с течноста и стопли под педалите някак си,да речем палиш и пускаш парното само в краката.Може от жегата да му омекнат гумичките и да стигнеш поне за кьдето си трьгнал.
Двойното амбриране владееш ли го?
Е аз вече се прибрах, около 5 км. се озорих, ама стигнах... А даже и с двойно не става... Просто нема напипване на колко оборота да ми превключва без съединител...
#9
Публикувано 04 януари 2008 - 00:30
Леко чука газ и като падат оборотите рьгаш втора.Малко преди да застинат на 1000,само дьрпаш,а не сецаш и става,трета е още по-лесна.
Земи на жената сушоара и оди духни на хидравликата ако имаш масло.Тьпо ма други идеи нямам.
Земи на жената сушоара и оди духни на хидравликата ако имаш масло.Тьпо ма други идеи нямам.
.
#10
Публикувано 04 януари 2008 - 00:35
Леко чука газ и като падат оборотите рьгаш втора.Малко преди да застинат на 1000,само дьрпаш,а не сецаш и става,трета е още по-лесна.
Земи на жената сушоара и оди духни на хидравликата ако имаш масло.Тьпо ма други идеи нямам.
Немам жена, младо момче съм ... Па и коса немам (къса е де, не съм хептен...)... А колата седи на улицата че немога да я приберем у двора... малко наклонче има и без съединител не мога да оперирам спокойно... утре сутринта съм у на комшията гаража, че още си нямам...
Само да отбележа пак че цял ден карах колата... и ми прекъсна съединителя след като вече бях покарал около 10-ина километра и вечерта... Демек не вервам да е от студа (нищо че е -12 градуса тука).
#11
Публикувано 04 януари 2008 - 01:01
Риса май е легнал да спи... иначе ще сподели какво е слабото място на тея хидравлики
#12
Публикувано 04 януари 2008 - 01:14
Гумички бате,то друго няма.Ако имаш течност и гумичките са здрави трябва да работи.
Хидравликата е готино нещо,Старите лодки са пьлни с хидравлика - много тежки и управлението е на хидравличен цилиндьр,там строши ли се,малко да избие или да му обьркаш маслото или повечко да сипеш та да обьрне гумичките..........................и глей ко стаа,няма оправия.Обикновенно кьса на снадка ако някой е барал там,от натягане главно,но при теб е от гумичките на буталцето.
На да видиш като се преебе помпата как един кара,един сипва изтеклото обратно,трима се молят
Хидравликата е готино нещо,Старите лодки са пьлни с хидравлика - много тежки и управлението е на хидравличен цилиндьр,там строши ли се,малко да избие или да му обьркаш маслото или повечко да сипеш та да обьрне гумичките..........................и глей ко стаа,няма оправия.Обикновенно кьса на снадка ако някой е барал там,от натягане главно,но при теб е от гумичките на буталцето.
На да видиш като се преебе помпата как един кара,един сипва изтеклото обратно,трима се молят
.
#13
Публикувано 04 януари 2008 - 11:19
Ако има вилка на скоростите пипни и ако помпите бачкат ,пипни и нея
Преди години бях строшил ушите на такава вилка(не беше на БЕНЦ де) и всички помпи си работеха ма нямаше отцепване
Имал съм случай (на "Плиска" по бул.Ц.шосе) ми се раздроби феродото на съединителя и си останах на място
Дано да не са тези неща ,че става сложно
Лоша работа в лошо време
Гадно
Преди години бях строшил ушите на такава вилка(не беше на БЕНЦ де) и всички помпи си работеха ма нямаше отцепване
Имал съм случай (на "Плиска" по бул.Ц.шосе) ми се раздроби феродото на съединителя и си останах на място
Дано да не са тези неща ,че става сложно
Лоша работа в лошо време
Гадно
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#14
Публикувано 04 януари 2008 - 17:22
Днес я гледах известно време на канала, ама нали гаража не е мой, та не съм се заемал да я разглобявам. Утре съм в сервиза да видим какво е станало...
#15
Публикувано 04 януари 2008 - 17:29
Днес я гледах известно време на канала, ама нали гаража не е мой, та не съм се заемал да я разглобявам. Утре съм в сервиза да видим какво е станало...
Абе мисля си....най-вероятно спир. течност никога не е сменявана и си е оригиналната,а тя е силно хигроскопична,и при тези студове може да е сдала фира,та оттам да е проблемът,знам ли...?То си е казано да се сменява на 2до 3 години,ама тва само аз и чат-пат някой друг го правим...!На твое място с това бих започнал-няма да е излишно!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни