Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

"Brake Lining Wear" - Това светна на дисплеяW210 E320 1996г.


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#16 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2008 - 17:08

Днес я карах на сервиз и просто се оказа че предните накладки бяха свършили и датчика се беше протрил и от това е светнало, след като смениха накладките и датчиците вече не се е изписвал тоя надпис иначе по темата за дисковете и накладките ги взимам от ауто+ защото съм доволен от марките които предлагат (накладки Pagid и дискове Brembo), също имам отстъпка и съм доволен от тях. За накладките pagid мога да кажа че са добри досега не съм имал проблем с тях нито скърцат нито нещо друго само повече цапат джантите но това е нормално аз не искам накладки които не се хабях и стават като огледало и трият дисковете и скърцат.
  • 0

#17 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 17:13

Ей не се даваш лесно,няма зарибяване а?Чакай да се цитирам.

ОБАЧЕ от прочетеното в нета излиза,че имаш около 2-3 мм останали на накладките и проблема ти е точно там,а не в маркучите.


А така,цитирах се,а кажи сега клко мм имаше на старите и да знам дали льжат тия из нета или инфото е точно?
  • 0
.

#18 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2097 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2008 - 17:22

Ей не се даваш лесно,няма зарибяване а?Чакай да се цитирам.

ОБАЧЕ от прочетеното в нета излиза,че имаш около 2-3 мм останали на накладките и проблема ти е точно там,а не в маркучите.
А така,цитирах се,а кажи сега клко мм имаше на старите и да знам дали льжат тия из нета или инфото е точно?


Проблема е че не може да се поръчва за България а даже и да може тия дискове са тежки и си представям колко ще е доставката сигурно по скъпо от дисковете. Иначе като цяло в САЩ са по евтини консумативите и избора е голям и човек сам може да реши колко пари иска да даде за нещо скъпо или евтино. На накладките гледах само дали се е изтъркало до там че да се покаже канала където се слага датчика - виждаше се и беше останало точно някъде толкова 2-3мм тъй че инфото е точно.
  • 0

#19 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 05 януари 2008 - 17:35

Проблема е че не може да се поръчва за България а даже и да може тия дискове са тежки и си представям колко ще е доставката сигурно по скъпо от дисковете. Иначе като цяло в САЩ са по евтини консумативите и избора е голям и човек сам може да реши колко пари иска да даде за нещо скъпо или евтино. На накладките гледах само дали се е изтъркало до там че да се покаже канала където се слага датчика - виждаше се и беше останало точно някъде толкова 2-3мм тъй че инфото е точно.



Абе,ако искаш може да направим партия за доставка на керамични накладки на Акебоно,ок?А и други ще се включат-убеден съм!Нема само да ме дразни Босса как не цапат джантите!Че и снимки беше постнал...! :kill_myself: :0_evil: :0_yahoo:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#20 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 05 януари 2008 - 18:06

босе лъжат тея в нета аз сменях преди 10 дни и знаеш ли какво се получава
когато се износи феродото диска също се износва малко и образува
ръб по външната периферия и точно този ръб претърква кабелчето на
датчика и светва а до датчика има още поне 1-2 мм и тогава се получава
че имаш около7-8 мм а и повече ако имаш по-голям ръб на диска
ама като ги свалиш и ги сменяш за да няма след 1 месец пак същата операция
  • 0

#21 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 04:29

Бате аз за тва писах,че на 210 на втора смяна на накладки сменяш и дискове,не е като на 123 - 5 чифта накладки трепаш до един комплект дискове.Сменяй си накладките и дисковете заедно па да видим кога и кое ше се прекьсне.Това е инфо от нега,аз малко рьб да има и фьрлям и накладки и дискове,че сега и маркучета ше заминат на боклука.


И това за керамичните накладки ме сьмнява както ме сьмнява и номера с дисковете.Гледах у ПРОСПИЙД накладки по 700 кинта.15 минути мислих дали не идват в комплект с колата,би му мамата.


Я аз да се опитам да ви намеря кой ги доставя до бг.
  • 0
.

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 януари 2008 - 05:23

Тьрсих и няма,тия които аз знам все до тук пращат.Ше ви трябва човек тук или ровене из ИБЕЙ
  • 0
.

#23 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 07 януари 2008 - 03:23

Намерих кой ше ви ги доставя,пьлна гама извратени далаверки,че и на пазарльк я кара,магазин е...................и пускам нова тема да не разпьвам тая. :icon_coolgrin:

Темата / че тва го забравих / се намура в раздел ТУНИНГ,далаверки от САЩ. :icon_coolgrin: Ей ако не сьм аз бееее :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 януари 2008 - 01:26

купувал съм за пурата ми от БС, 70лв за 1 бр, но мисля че повече няма да ги сменя. старите имаха по едно малко балонче, бяха оригиналните от 88ма предполагам
  • 0

#25 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 08 януари 2008 - 11:39

Кои са добри кажи,зяпах едно време с метална оплетка,почесвах се и бая се зачудих ма моите много добре изглеждат.

Публикувано изображение

Нещо такова.Предимството било,че колкото и малко да е раздуването на обикновенните гумени при тия това е избегнато.Оплетката предпазвала от раздуване когато маркуча е под налягане или точно тогава когато биеш спирачки.Има някаква логика,не са много по-скьпи от другите и келешчетата тук дето си рьчкат колите само с такива брьмчат.



Аз съм с такива маркучета, вече трета година.
Тръбичката е тефлонова, уплетката е от неръждаема стомата, накрайниците са алуминиева сплав. Stahlflex се водят.
Тръбичките са гъвкави, но не са еластични, т.е. няма раздуване при повишаване на налягането. От там и няма загуби на налягане, което дава по-директно усещане за спирачката и повишава ефективността. Затова тези маркучета са задължителни в спорта.
Уплетката не предпазва от раздуване, а просто защитава тръбичката от механични повреди.
За мен обаче, по-важното беше, че тези маркучета на практика са вечни. Тефлона е абсолютно инертен, нито старее, нито се раздува, нищо. А и поровете ги гризат тези маркучи (чест проблем тука).
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#26 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 януари 2008 - 06:48

Ровя за спирачки разни и ми попадна това та си викам да ви вкарам една муха.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
.

#27 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 януари 2008 - 08:27

Уплетката не предпазва от раздуване, а просто защитава тръбичката от механични повреди.


Пак сьм чел кух форум значи. :kill_myself: Прав си,сега се зазяпах по СТОПТЕХ и там си го пише това което казваш.Само едно е лошо - няма за моя модел. :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself: За Цедки и ЦЛК гледам пьлно ,а за 140 няма. :madcroud:
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни