Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

последователност на износване на частитена дизелов мотор-класически и CDI ?


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 29 декември 2007 - 19:24

Имам следното питане към специалистите тук: в каква последователност се износват чаркаляците на един дизелов двигател-класически с редова помпа БОШ и CDI?И при какъв пробег горе-долу при нормална подръжка?Имам предвид разпръсквачи,повдигачи,сегменти,бутала,цилиндри,верига,лагери на колянов вал,подгревни свещи,помпа,турбо(ако има),клапани и пр.?Предполагам,че по тази последователност би мигло да се съди за реалния пробег на колата,което е тъмна Индия в 99% от случаите!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 29 декември 2007 - 22:11

Да не си решил да минаваш на CDI :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

logo-600-1002.png


#3 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 29 декември 2007 - 23:18

според мен, последователността на износване е Божа работа.......
ама при всички случаи първо би требвало да се износват накладките.
:beer:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни