Искам да си купя S350
Започната от alexemo, 25 дек 2007 - 14:17:33
75 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 декември 2007 - 14:17
Никога не съм карал мерцедес.
Искам направо да се метна в S 350 (94-96г).
Моля ви за мнение за плюсове и минуси на модела. Най-вече за какво трябва да се внимава при покупка.
Искам направо да се метна в S 350 (94-96г).
Моля ви за мнение за плюсове и минуси на модела. Най-вече за какво трябва да се внимава при покупка.
#2
Публикувано 25 декември 2007 - 14:43
Никога не съм карал мерцедес.
Искам направо да се метна в S 350 (94-96г).
Моля ви за мнение за плюсове и минуси на модела. Най-вече за какво трябва да се внимава при покупка.
Има хубава, ако си направиш труда да е разкършиш ще намериш отговорите на въпросите си
#3
Публикувано 25 декември 2007 - 15:03
добро желание имаш
но първо трябва да прочетеш, няколко теми за да опознаеш 140-ките по външен и вътрешен вид, защото има 2 фейслифта.
http://www.mbclub.bg...?showtopic=4589
http://www.mbclub.bg...?showtopic=7096
но първо трябва да прочетеш, няколко теми за да опознаеш 140-ките по външен и вътрешен вид, защото има 2 фейслифта.
http://www.mbclub.bg...?showtopic=4589
http://www.mbclub.bg...?showtopic=7096
#4
Публикувано 25 декември 2007 - 21:30
Никога не съм карал мерцедес.
Искам направо да се метна в S 350 (94-96г).
Моля ви за мнение за плюсове и минуси на модела. Най-вече за какво трябва да се внимава при покупка.
Най лошо е ако си купиш такъв на подозрително ниска цена около 11000-14000лв. със сигурност ще трябва да дадеш още толкова ако искаш да го направиш истински мерцедес а през това време докато го правиш ще намразиш марката.
#5
Публикувано 25 декември 2007 - 21:47
Вслушай се в последто мнение на top, за което е адски прав
#6
Публикувано 25 декември 2007 - 21:52
Колега имам впечатления от този двигател и съм много резервиран към него,150 к.с.,а разхода си е сериозен.Освен това е кекав мотор.
#7
Публикувано 25 декември 2007 - 22:03
Колега имам впечатления от този двигател и съм много резервиран към него,150 к.с.,а разхода си е сериозен.Освен това е кекав мотор.
Да, тоя мотор не обича интензивно ръчкане и затова е "кекав" - според някои представи, но все пак е направен не да му се взима душата а да се кара нормално, който иска състезания няма да си взема S350 а S500, но при нормално каране и поддръжка е много стабилен държи си постоянна температура 87-89 градуса при каране и задръстване и е надежден. Иначе разхода е нормален около 12-13 градско и 8-9/100 извънградско при каране с около 120-140км/ч а при 150-160км/ч около 10/100 и по висока скорост не обича почва да му идва много. Това е най общо.
#8
Публикувано 25 декември 2007 - 22:08
Прав си,но не се знае предишният собственик дали не го е карал като за последно.Да, тоя мотор не обича интензивно ръчкане и затова е "кекав" - според някои представи, но все пак е направен не да му се взима душата а да се кара нормално, който иска състезания няма да си взема S350 а S500, но при нормално каране и поддръжка е много стабилен държи си постоянна температура 87-89 градуса при каране и задръстване и е надежден. Иначе разхода е нормален около 12-13 градско и 8-9/100 извънградско при каране с около 120-140км/ч а при 150-160км/ч около 10/100 и по висока скорост не обича почва да му идва много. Това е най общо.
#9
Публикувано 25 декември 2007 - 22:40
Зависи и на човека за какво му трябва, ако търси лукс и возия на тънка лайсна (говорим от към разход) това е неговия автомобил, но ако си числи че е самолет да се насочи към някой от бензиновите
Иначе преди покупка да гледа внимателно и очите на 6, защото евтиното излиза после много скъпо
Иначе преди покупка да гледа внимателно и очите на 6, защото евтиното излиза после много скъпо
#10
Публикувано 25 декември 2007 - 23:27
Единственият дизелов двигател който е наистина добър е 300 ТД 24кл.,настина е икономичен и добър мотор,но си е и скъпичко удоволствие.
#11
Публикувано 26 декември 2007 - 01:58
Прав си,но не се знае предишният собственик дали не го е карал като за последно.
По принцип за това ги продават повечето и то примамливо ниска цена и за това им се носи лоша слава на тия двигатели.
Зависи и на човека за какво му трябва, ако търси лукс и возия на тънка лайсна (говорим от към разход) това е неговия автомобил, но ако си числи че е самолет да се насочи към някой от бензиновите
Иначе преди покупка да гледа внимателно и очите на 6, защото евтиното излиза после много скъпо
S350 идеална кола за спокойно каране мен ме предразполага към великодушие и разумност на пътя а пура 500 ме кара да съм първи пред всички коли създава ми чувство че всички искат да се състезават с мен
Единственият дизелов двигател който е наистина добър е 300 ТД 24кл.,настина е икономичен и добър мотор,но си е и скъпичко удоволствие.
Този двигател е истината, много сполучлив, но колите и джиповете (G класа) с такъв държат високи цени, в мобиле.бг S300 почва от 26000 и то с малко екстри, в супер състояние с всички екстри сигурно над 30000лв.
#12
Публикувано 26 декември 2007 - 02:11
... а пура 500 ме кара да съм първи пред всички коли създава ми чувство че всички искат да се състезават с мен
Там е друга бира вече, особено интересно е когато задминеш някой с над 200км. и те гледа като тръба
Да не говорим че в повечето случай изобщо неможе да го видиш, но ако е някой с по-нова кола гледа като....
#13
Публикувано 27 декември 2007 - 00:02
S350 си е добър автомобил, и двигателя си е добър стига да е гледан от предния собственик, но както казаха колегите трябва да решиш какво търсиш, 350 не е за спортно каране, ако искаш някай спортист търси бензин.Аз направих компромис взех си S210 Е200 компресор, вози като лотка и когато ми потрябва спортно каране няма проблеми и разхода не е много висок, така че преценявай сам.
#14
Публикувано 27 декември 2007 - 00:35
300 мотора с чип вьрши сьщата работа.+ - 200 коня,няма да е спортист,но ако ти попадне тоя мотор и ги искаш пьргавелка може и да си го чипосаш.
.
#15
Публикувано 27 декември 2007 - 01:29
За какво му е чип, само да пари с проблеми ли!
ако иска скорост и бързина хората са измислили 8 и 12 цилиндровите птички
Аз съм разговарял с произвосителите на чипове, е фирмите кадето ги слагат де, и момчето ми каза така колата почва да препушва дори и при ниските обороти, защото турбината почва да вклучва на 1200 оборота
почва да натоварва двигателя ито веднага и не е вобще препорачително да се издува двигателя над 4000 об. С една дума ако искаш да караш си е караи по завоцкия начин, мисля че няма хора които да опровергаят че съмият производител си е направил изчисленията перфекно с нужните зъщити за по дълак живот
ако иска скорост и бързина хората са измислили 8 и 12 цилиндровите птички
Аз съм разговарял с произвосителите на чипове, е фирмите кадето ги слагат де, и момчето ми каза така колата почва да препушва дори и при ниските обороти, защото турбината почва да вклучва на 1200 оборота
почва да натоварва двигателя ито веднага и не е вобще препорачително да се издува двигателя над 4000 об. С една дума ако искаш да караш си е караи по завоцкия начин, мисля че няма хора които да опровергаят че съмият производител си е направил изчисленията перфекно с нужните зъщити за по дълак живот
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни