Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Гумата опира в калникаW124


  • Please log in to reply
52 мнения по тази тема

#31 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 24 ноември 2007 - 22:38

Не е много точно това мерене, защото ако има нещо разбито по предницата ще даде разлика.
Лично съм проверявал на един кадетник и разликата беше 3см. а предницата беше лом, после след смяната всичко беше нормално :wacko:


Имаш право . Ама и това с калниците не е правилно.Ако е сменяван калника,и е произведен Тайланд хептем ще се убъркат нещата.
Говорим за обща сверка.
Стенд си трябва.
  • 0

#32 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 24 ноември 2007 - 22:45

Имаш право . Ама и това с калниците не е правилно.Ако е сменяван калника,и е произведен Тайланд хептем ще се убъркат нещата.
Говорим за обща сверка.
Стенд си трябва.


Това с калниците си е голям филм, с едни приятел сменяхме на неговата 123-ка, че направо ръждата ги беше изяла, та си взе едни турски ли бяха к'ви ли, не знам ама ментаци голями и колко зор видяхме докато ги напаснем не е истина и пак не станаха както трябва... :0_evil:
Иначе, клиент ми е карал кола на такъв стенд за мерене на геометрия и общо взето всичко си казва там ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#33 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 25 ноември 2007 - 10:23

Четейки написаното до тук няма как да пропусна да задам един не,а два доста важни въпроса : 1-кой смени спортните с нормалните пружини и 2-колата беше ли на реглаж преден,заден след като се появи този проблем? И теоретически и практически не е възможно колата да е със спортни пружини и да не закача а после с нормални да закача. Който не е сменял не знае колко трудно си монтират - задните са 10 пъти по-лесни. Та погледни първо това. И втората вероятност е да е крив носача - това е по-малкото зло.Ако колата е удряна и не е извадена на дозер както се следва ще има такава болка, но би трябвало да опира още повече в калника със спортните пружини - те имат една витка по-малко, малко по-къси са и са с 4 десети по-тънки!!! Със спортни пружини колата изглежда уморена и с 4-5 см. по-ниска. :read:

1.Пружините ги смениха в сервиз
2.Беше на реглаж и всичко е ОК.
Със спортни я карах малко но все щеше да ми направи впечетление ако закача.Споделял съм това с майстора и той ми обяснява че спортните са по къси но по твърди и хода на колата е по малък и затова не ми е закачало.Дали е така незнам.
Д действително колата беше с 4-5см по ниска.
  • 0

#34 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 25 ноември 2007 - 10:25

Това с калниците си е голям филм, с едни приятел сменяхме на неговата 123-ка, че направо ръждата ги беше изяла, та си взе едни турски ли бяха к'ви ли, не знам ама ментаци голями и колко зор видяхме докато ги напаснем не е истина и пак не станаха както трябва... :0_evil:
Иначе, клиент ми е карал кола на такъв стенд за мерене на геометрия и общо взето всичко си казва там ;)

Да това с калника е логично.Не съм я карал на стенд за геометрията.Все мерят с ролетки.Кажете такъв в София,Пловдив или Пзарджик да отида.
  • 0

#35 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 25 ноември 2007 - 10:28

Колега, на прав участък дърпа ли ти на някъде?
Забелязал ли си да ти износва гумата?
Така, като изчетох темата, има много голяма вероятност да е имала удар и да не е направена както прябва.
Най-добре послушай колегите и е закарай някъде да ти е замерят както трябва, защото това с ролетката е относителна работа и може да те подведе ;)

Не не дърпа.Карам я вече близо 2 години и не ми яде гумите.За това ми е трудно да се ориентирам къде е проблема.Най вероятно е нещо в геометрията и ще трябва да я проверя по сериозно.
  • 0

#36 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 25 ноември 2007 - 11:15

В крайна сметка може самата пружина да е по мека по къса по тънка ,умора на метала .Кой знае в кое турско мазе е правена.
  • 0

#37 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 25 ноември 2007 - 12:14

В крайна сметка може самата пружина да е по мека по къса по тънка ,умора на метала .Кой знае в кое турско мазе е правена.

И аз си мисля същото ама не ми се дават пари за нови
  • 0

#38 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 ноември 2007 - 13:24

Сигурен съм, че проблемът не е това, но да е ясно за всички - малко бъркате за размера на гумите на 124 200Д. Това че е 124 не значи че е като останалите, за 200Д немците са написали изрично в ръководството за експлоатация размера на гумите трябва да е - 185/65 R15 87T или 185/65 R15 87S
за тези които не вярват - страница 169, раздел 10
и не мога да си обясня защо някой би сложил спортни пружини на 200Д :dontknow:
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#39 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 25 ноември 2007 - 13:41

и не мога да си обясня защо някой би сложил спортни пружини на 200Д :dontknow:


Как тата не може да си го обясниш колега, просто е, ТУНИНГ качва мощността с 10к.с. :lol:
P.S. Може да е имал големи джанти и за това да е сложил по твърдо окачване ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#40 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 26 ноември 2007 - 10:32

Сигурен съм, че проблемът не е това, но да е ясно за всички - малко бъркате за размера на гумите на 124 200Д. Това че е 124 не значи че е като останалите, за 200Д немците са написали изрично в ръководството за експлоатация размера на гумите трябва да е - 185/65 R15 87T или 185/65 R15 87S
за тези които не вярват - страница 169, раздел 10
и не мога да си обясня защо някой би сложил спортни пружини на 200Д :dontknow:


Да не би да са правили нова каросерия и окачване, специално за 200Д? Да, основният размер е 185/65 R15, но 195/65 R15 e допустим, пише си го и в оригиналните немски документи, както и в упътването. Бащата е с 200 Д и точно 195/65 R15 му сложих, естествено, че никъде не закача.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#41 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2007 - 11:04

Да не би да са правили нова каросерия и окачване, специално за 200Д? Да, основният размер е 185/65 R15, но 195/65 R15 e допустим, пише си го и в оригиналните немски документи, както и в упътването. Бащата е с 200 Д и точно 195/65 R15 му сложих, естествено, че никъде не закача.

разбира се, че може да се сложи и че няма да закача, просто всички пишеха за 195, а никой не спомена, че принципно ги дават да са малко по-тесни - това имах предвид
Прикачен файл  gumi.jpg   70,47K   37 Брой сваляния
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#42 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2007 - 13:19

Хм, чета и се дивя-моя е с 225/45/17 отпред и отзад. Когато я взех задните бяха на 235мм! Проблеми при завои или други-никакви!
  • 0

#43 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 26 ноември 2007 - 13:26

двата шарнира са еднакви как може да се обърнат.Не мисля че мерене с ролетка е някакъв критерии за тази цел си има стендове за геометрия.Виж джнтите смени лявата и дясната и виж какво става.

Е как реши , че меренето с рулетка не е критерий????
Да, съгласен съм с тази теза ако разликата е до 1см.
Обаче колега тука говорим за 5см. :kill_myself:
Та какво си мислиш , че тенекиджиите като изпъват на дозера мерят с микрометър ли , или можеби си имат стенд за геометрия ????
Казах и пак ще повторя - колата е удряна лошо, оправена е да се продаде и толкоз!
При положение че всички части по предницата са здрави , няма от къде да идва тая голяма разлика :icon_coolgrin:
И последно - не съм много сигурен че двата шарнира са еднакви!!! :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#44 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 27 ноември 2007 - 11:18

Колеги благодаря на всички за помоща.Бях на майстор, огледахме обстойно колата и действително в следствие на претърпяния удър има неща за напасване.Ще махне левия кални и по негови думи ще опъне от тук от там и всичко ще е ОК.Ще пиша за резултата като стане готова.
  • 0

#45 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 27 ноември 2007 - 13:01

Happy end...
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни