Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Гумата опира в калникаW124


  • Please log in to reply
52 мнения по тази тема

#16 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 23 ноември 2007 - 16:03

-На лявата гума до бронята е 5см. а до калника 3,5см. На дясната до бронята 3,5см. до калника 6см.

Е, вече и сам можеш да си правиш изводи :icon_coolgrin:
Както вече ти казах има много малка вероятност да са обърнати шарнирите по невнимание на човека който ги е сменял!
Дано от тях идва и това бих казал доста голямо разминаване! Но ако не е от това работата отива на не добре :(
Варианта е или да се оправя, или да си върнеш ниските гуми с които нямаше проблем :icon_coolgrin:
Успех колега, дано съм помогнал :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#17 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 23 ноември 2007 - 16:32

Е, вече и сам можеш да си правиш изводи :icon_coolgrin:
Както вече ти казах има много малка вероятност да са обърнати шарнирите по невнимание на човека който ги е сменял!
Дано от тях идва и това бих казал доста голямо разминаване! Но ако не е от това работата отива на не добре :(
Варианта е или да се оправя, или да си върнеш ниските гуми с които нямаше проблем :icon_coolgrin:
Успех колега, дано съм помогнал :flagMB new:

Благодаря за помоща.Виждам, че си доста в час кажи и нещо друго.Колата е 200Д и нямам оборотомер.Все имам чувството че работи на ниски обороти/може би защото съм карал до сега бензинови/.Има ли нещо по което да се ориентирам да ли е така и дали мога сам да ги вдигна.
  • 0

#18 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 23 ноември 2007 - 16:40

Благодаря за помоща.Виждам, че си доста в час кажи и нещо друго.Колата е 200Д и нямам оборотомер.Все имам чувството че работи на ниски обороти/може би защото съм карал до сега бензинови/.Има ли нещо по което да се ориентирам да ли е така и дали мога сам да ги вдигна.

Можеш да ги вдигнеш но не те съветвам да го правиш!!!
Не смятам че са ти ниски оборотите защото сам казваш че сравняваш на база бензинов двигател, но дори и да са ниски то не е от настройки, а от филтри :icon_coolgrin:

п.с. интересно ми е какво ще решиш да предприемаш с онзи проблем с гумите?!?! :flagMB new:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#19 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 23 ноември 2007 - 16:52

двата шарнира са еднакви как може да се обърнат.Не мисля че мерене с ролетка е някакъв критерии за тази цел си има стендове за геометрия.Виж джнтите смени лявата и дясната и виж какво става.
  • 0

#20 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 23 ноември 2007 - 17:15

Можеш да ги вдигнеш но не те съветвам да го правиш!!!
Не смятам че са ти ниски оборотите защото сам казваш че сравняваш на база бензинов двигател, но дори и да са ниски то не е от настройки, а от филтри :icon_coolgrin:

п.с. интересно ми е какво ще решиш да предприемаш с онзи проблем с гумите?!?! :flagMB new:

Ще потърся някой читав теникиджия да я огледа добре да видим дали няма някакви осуквания.
  • 0

#21 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 23 ноември 2007 - 19:07

Ще потърся някой читав теникиджия да я огледа добре да видим дали няма някакви осуквания.

Аз имах подобен проблем на 190 Д, тогава при завои с определен ъгъл съпроводен с "приклякане на колата " горния ръб на гумата триеше във веждата на калника, при мен се оказа, че джантите са по-голем размер на ширина от поносимите.
За 200Д джантите трябва да са - 6J x 15H2 ET 49 странното е че в каталога които гледам гумите за този модел са 185/65 R 87 T това пише че е за коли до 1992 г. след това вече размерите стават за стоманени джанти 7J x 15 H2 ET 42 а за джанти от лек метал 7J x 15 H2 ET 41 а гумите могат да стигнат до 205/60 R 91 H.
Тази информация имам по случая ти, аз лично бих закарал колата на стенд за реглаж преден и заден мост и да видя там размерите, бех пробвал с друг размер - като ширина джанти и така.
е нека силата бъде с теб
:soldier:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#22 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 ноември 2007 - 19:19

Аз имах подобен проблем на 190 Д, тогава при завои с определен ъгъл съпроводен с "приклякане на колата " горния ръб на гумата триеше във веждата на калника, при мен се оказа, че джантите са по-голем размер на ширина от поносимите.
За 200Д джантите трябва да са - 6J x 15H2 ET 49 странното е че в каталога които гледам гумите за този модел са 185/65 R 87 T това пише че е за коли до 1992 г. след това вече размерите стават за стоманени джанти 7J x 15 H2 ET 42 а за джанти от лек метал 7J x 15 H2 ET 41 а гумите могат да стигнат до 205/60 R 91 H.
Тази информация имам по случая ти, аз лично бих закарал колата на стенд за реглаж преден и заден мост и да видя там размерите, бех пробвал с друг размер - като ширина джанти и така.
е нека силата бъде с теб
:soldier:


Човека има проблем със 124-ка и кво,и как е било за 190 в случая е без значение!!!За 124-ка баш-размера за метална(а и за алуминиева джанта)е 6,5J/15"-това е!И баш препоръчвания размер за гуми е 195/65/15!Оттам нататък всичко е от лукаваго! ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#23 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 ноември 2007 - 22:29

Човека има проблем със 124-ка и кво,и как е било за 190 в случая е без значение!!!За 124-ка баш-размера за метална(а и за алуминиева джанта)е 6,5J/15"-това е!И баш препоръчвания размер за гуми е 195/65/15!Оттам нататък всичко е от лукаваго! ;)

Пламене,и ти не си много точен,защото и ЕТ-то на джантата е от голямо значение.Ако си изчел темата то автомобила е претърпявал инцидент,така че е най-добре да се закара на проверка на сходимост и геометрия.
  • 0

#24 ilkoh

ilkoh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:

Публикувано 23 ноември 2007 - 22:38

Пламене,и ти не си много точен,защото и ЕТ-то на джантата е от голямо значение.Ако си изчел темата то автомобила е претърпявал инцидент,така че е най-добре да се закара на проверка на сходимост и геометрия.

Това ЕТ на джантите така и не го открих.Гледах там където обяснява колегата и нищо не мвидях да пише.
  • 0

#25 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 ноември 2007 - 22:49

Това ЕТ на джантите така и не го открих.Гледах там където обяснява колегата и нищо не мвидях да пише.

Отговор 1

Отговор 2
  • 0

#26 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 24 ноември 2007 - 14:13

Човека има проблем със 124-ка и кво,и как е било за 190 в случая е без значение!!!За 124-ка баш-размера за метална(а и за алуминиева джанта)е 6,5J/15"-това е!И баш препоръчвания размер за гуми е 195/65/15!Оттам нататък всичко е от лукаваго! ;)

Да така е, човека има поблем със 124, но аз пък си мисля, че ходовата част на 124 и 190 са еднакви (на 95%) следователно и голема част от проблемите им следва да са еднакви.
А относно препоръчителния размер джанти незнам, в моята книга за дизелови 124 - ки това е записано, пък и не съм ного сигурен че за Е 500 препоръчаният размер гуми е 195/65/15 и препоръчаната джанта е 6,5J/15", но както казах аз не съм сигурен в това това което написах преписах от един немски професор.
:drift1:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#27 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 24 ноември 2007 - 17:08

Колега, на прав участък дърпа ли ти на някъде?
Забелязал ли си да ти износва гумата?
Така, като изчетох темата, има много голяма вероятност да е имала удар и да не е направена както прябва.
Най-добре послушай колегите и е закарай някъде да ти е замерят както трябва, защото това с ролетката е относителна работа и може да те подведе ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#28 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 24 ноември 2007 - 20:11

Премери, между предна и задна гума,център център, от ляво и сътветно сравни с дясната страна.
Така ще разбереш да ли е блъскана колата.
Ако има разлика виж конзолите дето се захваща носача,или самия носач дали не е крив.
  • 0

#29 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 24 ноември 2007 - 20:38

Премери, между предна и задна гума,център център, от ляво и сътветно сравни с дясната страна.
Така ще разбереш да ли е блъскана колата.
Ако има разлика виж конзолите дето се захваща носача,или самия носач дали не е крив.


Не е много точно това мерене, защото ако има нещо разбито по предницата ще даде разлика.
Лично съм проверявал на един кадетник и разликата беше 3см. а предницата беше лом, после след смяната всичко беше нормално :wacko:
  • 0

logo-600-1002.png


#30 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 24 ноември 2007 - 21:13

Колеги имам 124 200Д и имам следния пхроблев:При ляв завой понякога /при оприделен ъгъл на завиване/ ми се удри гумата в калника.Сменил съм пружините и амортисьорите и никакъв ефект.Като меря колата /от земята до калника/ от ляво е с 1см. по ниска.Дайте съвет какво да правя.Ходих по разни майстори и само вдигат ръмене.Сложих подложка и пак няма ефек.

Интересно е че като я взех беше със спортни пружини.Така я карах няколко месеца и тогова не ми е закачала, а гумите бяха почти до калниците.Като сложих нормални и се появи проблема.


Четейки написаното до тук няма как да пропусна да задам един не,а два доста важни въпроса : 1-кой смени спортните с нормалните пружини и 2-колата беше ли на реглаж преден,заден след като се появи този проблем? И теоретически и практически не е възможно колата да е със спортни пружини и да не закача а после с нормални да закача. Който не е сменял не знае колко трудно си монтират - задните са 10 пъти по-лесни. Та погледни първо това. И втората вероятност е да е крив носача - това е по-малкото зло.Ако колата е удряна и не е извадена на дозер както се следва ще има такава болка, но би трябвало да опира още повече в калника със спортните пружини - те имат една витка по-малко, малко по-къси са и са с 4 десети по-тънки!!! Със спортни пружини колата изглежда уморена и с 4-5 см. по-ниска. :read:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни