Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes S-class Fleet Car of the Year 2006


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 31 март 2006 - 19:22

Публикувано изображение


Читателите на австрийското автомобилно списание Firmenwagen определиха Mercedes-Benz S-class за носител на званието Fleet Car of the Year 2006 в луксозния сегмент. С тази награда специализираното издание и неговите читатели отличиха флагмана на Mercedes, като еталон за това, как трябва да се разработват върхови в класа си автомобили.

Основните виновници за гласуваното доверие на новия Mercedes S-class са редицата новаторски системи, които се наблюдават за първи път в автомобилната индустрия именно при този модел. Сериозен принос за крайния резултат имаха разбира се и стандартното въздушно окачване Airmatic, както и обновената двигателна гама. Предлаганите агрегати гарантират до 26% повече максимална мощност и до 15% по-голям въртящ момент в сравнение с моторите на предходната S-class. В същото време, средният разход на гориво е намален с около 9%.

Също така е необходимо да се спомене и това, че новото поколение на Mercedes S-class е и първия в света модел, получил екологичен сертификат. Отработилите газове при версията S 350 са около 85% под максимално допустимото ниво, отразено в EU-4 стандарта.

Източник: auto-press.net
  • 0

#2 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2145 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 31 март 2006 - 22:57

Определено борбата е м/у S класата и всички останали фирми на луксозни автомобили взети заедно :P
  • 0
Публикувано изображение

#3 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4696 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 17 април 2006 - 22:31

правилен изор!
и аз щях да гласувам за МБ
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#4 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2145 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 18 април 2006 - 19:45

правилен изор!
и аз щях да гласувам за МБ

почти всички от този форум (99%)щяха да гласуват за МБ :D
  • 0
Публикувано изображение

#5 Bustter

Bustter

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Не се знае, знае ли се...
  • Интереси:Финикийски знаци.

Публикувано 19 април 2006 - 22:35

правилен изор!
и аз щях да гласувам за МБ

почти всички от този форум (99%)щяха да гласуват за МБ :D

И не само от този ами и от конкурентните :D
  • 0

#6 phantasm

phantasm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 194 Мнения:
  • Град:VARNA

Публикувано 20 април 2006 - 16:40

Mercedes-Benz S-Klasse 2006

Публикувано изображение

Exterior
S-Klasse
S-Klasse (2)
S-Klasse (3)
S-Klasse (4)
S-Klasse (5)
S-Klasse (6)
S-Klasse (7)
S-Klasse (8)
S-Klasse (9)
S-Klasse (10)
S-Klasse (11)
S-Klasse (12)
S-Klasse (13)

Interior
S-Klasse (14)
S-Klasse (15)
S-Klasse (16)
S-Klasse (17)
S-Klasse (18)
S-Klasse (19)
S-Klasse (20)
S-Klasse (21)
S-Klasse (22)
S-Klasse (23)
S-Klasse (24)
S-Klasse (25)
S-Klasse (26)
S-Klasse (27)
S-Klasse (28)
S-Klasse (29)
S-Klasse (30)
S-Klasse (31)
S-Klasse (32)

Draft's
Draft
Draft (2)
Draft (3)
Draft - Braking system
Draft - Airbags
Draft - Chassis
Draft - Chassis (2)
Draft - Engine
Draft - V12 Engine
Draft - V8 Engine

Other
Braking disk
Багажник
Багажник (2)
Airbags
Airbags
Engine
Engine (2)
Engine (3)
Engine (4)

Устройство за далечно виждане
Устройство за далечно виждане (2)

....не знаем кво е това

:blink: :wacko: :blink: :o
  • 0

#7 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 април 2006 - 17:05

Това не е ли активно oкачване :blink: :blink: :blink:

Публикувано изображение
  • 0

#8 phantasm

phantasm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 194 Мнения:
  • Град:VARNA

Публикувано 20 април 2006 - 18:36

не знаем :blink:
  • 0

#9 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2145 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 20 април 2006 - 20:04

Според мен е активно oкачване :rolleyes:
  • 0
Публикувано изображение

#10 penchev

penchev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 178 Мнения:

Публикувано 20 април 2006 - 21:17

Това е последното поколение еър матик,което е отново въздушно доколкото съм чел :D Само че за разлика от предните , настройката му е малко по-стегната,по отзиви на хора които са се возили и шофирали 220 купе !!!

Има един човек от БМВ форума,който има 140 купе и каза,че като са го поканили на тест-драйв на новата 221-ца е останал леко разочарован от возенето дори в комфортния режим на возене :(

Имах една много жестока статия в немски АвтоБилд за тест на абсолютно всички С-класи без най-новата - 6 ако не се лъжа и там акцента беше върху возията,която е била основния критерии при разработката на моделите и окачванията им съответно. теста показваше преценка от тест пилотите при преминаване през различни видове неравности,скоростен етап за доказване на устойчивоста на съответния автомобил при различни ситуации на пътя.Общото е ,че в изданията на първите две С-класи,возенето е много добро а устойчивоста на пътя е направо катастрофална дори за времето си! Третото издание 115 купе използва схемата на т.нар. коси носачи отзад ,като с това автомобила въвежда ново измерение по отношение на устойчивоста,като т.нар. возия не се е изгубила а даже подобрила ! В изданието 126 нивото на сигурност/поведение на пътя дори надскача следващата 140 купе, в дисциплините "змейка", "ИСО завой" и т.н. НО редакционния екип подерта следното : "няма друго издание в луксозния сегмент на Мерцедес-Бенц,което "да смазва неравностите по пътя" така както го прави В140 !!! Автомобила обаче е и най-тежкия от всички поколения,което спомага за комфорта на возене,но му коства в управляемоста :( За 220 купе , важното бе устойчивоста от първото поколение Еър Матик,чийто стойности надскочиха далеч всички останали.Но за него нямаше особенни суперлативи за самата возия.

Това е най-общо което знам и съм прочел за тези автомобили. В тестовете не бяха включили хидравличното окачване при 450 СЕЛ 6,9 !!!
  • 0
Публикувано изображение
www.bmwpower-bg.net

#11 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4696 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 20 април 2006 - 22:14

правилен изор!
и аз щях да гласувам за МБ

почти всички от този форум (99%)щяха да гласуват за МБ :D

Исках да кажа, че не си спомням МБ да са взимали няква награда тук БГ. И тва ми направи впечатление, че е спечелил МБ и най-вече с-клас B)
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#12 Bustter

Bustter

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Не се знае, знае ли се...
  • Интереси:Финикийски знаци.

Публикувано 22 април 2006 - 14:06

Това е последното поколение еър матик,което е отново въздушно доколкото съм чел :D Само че за разлика от предните , настройката му е малко по-стегната,по отзиви на хора които са се возили и шофирали 220 купе !!!

Има един човек от БМВ форума,който има 140 купе и каза,че като са го поканили на тест-драйв на новата 221-ца е останал леко разочарован от возенето дори в комфортния режим на возене :(

Имах една много жестока статия в немски АвтоБилд за тест на абсолютно всички С-класи без най-новата - 6 ако не се лъжа и там акцента беше върху возията,която е била основния критерии при разработката на моделите и окачванията им съответно. теста показваше преценка от тест пилотите при преминаване през различни видове неравности,скоростен етап за доказване на устойчивоста на съответния автомобил при различни ситуации на пътя.Общото е ,че в изданията на първите две С-класи,возенето е много добро а устойчивоста на пътя е направо катастрофална дори за времето си! Третото издание 115 купе използва схемата на т.нар. коси носачи отзад ,като с това автомобила въвежда ново измерение по отношение на устойчивоста,като т.нар. возия не се е изгубила а даже подобрила ! В изданието 126 нивото на сигурност/поведение на пътя дори надскача следващата 140 купе, в дисциплините "змейка", "ИСО завой" и т.н. НО редакционния екип подерта следното : "няма друго издание в луксозния сегмент на Мерцедес-Бенц,което "да смазва неравностите по пътя" така както го прави В140 !!! Автомобила обаче е и най-тежкия от всички поколения,което спомага за комфорта на возене,но му коства в управляемоста :( За 220 купе , важното бе устойчивоста от първото поколение Еър Матик,чийто стойности надскочиха далеч всички останали.Но за него нямаше особенни суперлативи за самата возия.

Това е най-общо което знам и съм прочел за тези автомобили. В тестовете не бяха включили хидравличното окачване при 450 СЕЛ 6,9 !!!

Ха те германците си правят колите като за тях :lol: кво ги интересува че в България има дупки те за такива работи само по филмите са чували :lol:
  • 0

#13 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 септември 2006 - 14:30

Това е последното поколение еър матик,което е отново въздушно доколкото съм чел :D Само че за разлика от предните , настройката му е малко по-стегната,по отзиви на хора които са се возили и шофирали 220 купе !!!

Има един човек от БМВ форума,който има 140 купе и каза,че като са го поканили на тест-драйв на новата 221-ца е останал леко разочарован от возенето дори в комфортния режим на возене :(

Имах една много жестока статия в немски АвтоБилд за тест на абсолютно всички С-класи без най-новата - 6 ако не се лъжа и там акцента беше върху возията,която е била основния критерии при разработката на моделите и окачванията им съответно. теста показваше преценка от тест пилотите при преминаване през различни видове неравности,скоростен етап за доказване на устойчивоста на съответния автомобил при различни ситуации на пътя.Общото е ,че в изданията на първите две С-класи,возенето е много добро а устойчивоста на пътя е направо катастрофална дори за времето си! Третото издание 115 купе използва схемата на т.нар. коси носачи отзад ,като с това автомобила въвежда ново измерение по отношение на устойчивоста,като т.нар. возия не се е изгубила а даже подобрила ! В изданието 126 нивото на сигурност/поведение на пътя дори надскача следващата 140 купе, в дисциплините "змейка", "ИСО завой" и т.н. НО редакционния екип подерта следното : "няма друго издание в луксозния сегмент на Мерцедес-Бенц,което "да смазва неравностите по пътя" така както го прави В140 !!! Автомобила обаче е и най-тежкия от всички поколения,което спомага за комфорта на возене,но му коства в управляемоста :( За 220 купе , важното бе устойчивоста от първото поколение Еър Матик,чийто стойности надскочиха далеч всички останали.Но за него нямаше особенни суперлативи за самата возия.

Това е най-общо което знам и съм прочел за тези автомобили. В тестовете не бяха включили хидравличното окачване при 450 СЕЛ 6,9 !!!

Евала Пенчев отново на ниво :ok:
  • 0

#14 muskuull

muskuull

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 26 септември 2006 - 17:22

някой не продавали части втора употреба за мерцедес 126 пура
  • 0

#15 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4696 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 26 септември 2006 - 18:15

някой не продавали части втора употреба за мерцедес 126 пура

малко си се объркал в раздела
:huh:
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни