Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes Vito


  • Please log in to reply
41 мнения по тази тема

#31 marsch

marsch

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 18 октомври 2007 - 07:46

аз имам ФОРД ГАЛАКСИ за 3 години навъртях 150000 км. Бензин е 2.3 . Много съм доволна , сега искам ВИТО но се чудя дали ще издържи на толкова много каране? Малко ме е страх от дизелов мотор , чувала съм че трябва да се кара по плавно и внимателно . Така ли е? Ако някой кара толкова много своето ВИТО моля да сподели....!
  • 0

#32 i208

i208

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 11 декември 2007 - 10:52

Аркадаш, как си с руския, тва за Витото чел ли си го :closed-topic:
http://www.diesel.au...icles/4701.html
  • 0

#33 sofiawest

sofiawest

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 25 декември 2007 - 23:46

Аз лично съм много зле с руския. Та какво пише?
  • 0

#34 Boko

Boko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 януари 2008 - 20:20

Здравейте! От скоро баща ми е притежател на v 230 td 97г, но едва сега ще почнем да го постягаме. Прочетох горните постове и изобщо целия форум за вановете. Имам няколко въпроса по тези снимки: Публикувано изображение Публикувано изображение. Отбелязъл съм бутоните, които ме интересуват, не работят за това питам. Освен това на номер 3 където е ключа за регулиране на перката има възможност да се натисне надолу и светва един диод, но не разбирам каква е разликата когато е натиснат и когато не е. Днес цял ден се возя във вана топли много добре, обаче има един проблем само отгоре, долу при краката има едни отвори, може да са запушени? Извинявайте за глупавите въпроси, но по-добре да питам отколкото да гадая. Някой спомена проблем със скоростите, от 1-2 седмици вече трудно се движи лоста може би от температурите, а може би не? И още нещо понеже няма радио, а ще слагаме скоро забелязах 2 антени- една на покрива и една отстрани срещу шофьора, но не се повдига- забелязах че вървят няколко кабела към нея, само чепод капака де- да не е с моторче? И освен това 5 тонколони виждам. 2 от ляво и дясно 1 под седалката до шофьора и 2 отзад, дали някъде няма 6та? Много въпроси и дълъг пост извинявам се още веднъж, но единствено тук намирам някаква информация. Благодаря предварително.
  • 0

#35 san bernar

san bernar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:

Публикувано 20 януари 2008 - 13:10

Здравейте! От скоро баща ми е притежател на v 230 td 97г, но едва сега ще почнем да го постягаме. Прочетох горните постове и изобщо целия форум за вановете. Имам няколко въпроса по тези снимки: Публикувано изображение Публикувано изображение. Отбелязъл съм бутоните, които ме интересуват, не работят за това питам. Освен това на номер 3 където е ключа за регулиране на перката има възможност да се натисне надолу и светва един диод, но не разбирам каква е разликата когато е натиснат и когато не е. Днес цял ден се возя във вана топли много добре, обаче има един проблем само отгоре, долу при краката има едни отвори, може да са запушени? Извинявайте за глупавите въпроси, но по-добре да питам отколкото да гадая. Някой спомена проблем със скоростите, от 1-2 седмици вече трудно се движи лоста може би от температурите, а може би не? И още нещо понеже няма радио, а ще слагаме скоро забелязах 2 антени- една на покрива и една отстрани срещу шофьора, но не се повдига- забелязах че вървят няколко кабела към нея, само чепод капака де- да не е с моторче? И освен това 5 тонколони виждам. 2 от ляво и дясно 1 под седалката до шофьора и 2 отзад, дали някъде няма 6та? Много въпроси и дълъг пост извинявам се още веднъж, но единствено тук намирам някаква информация. Благодаря предварително.

Нямам какво да правя, та ще ти отговоря на въпросите. Само пет колони са. Петата, под седалката, е субуфер.Парното може да не духа надолу от много неща. Може да има повреди по клапите, по разпределителите, по жилата. Имай предвид, че врътката, която включва турбината на парното( перката, както ти си казал) е закачена за едно жило и може краят му да се е огънал и да не можеш да пропуснеш въздуха надолу. Поне при мен така беше. Освен това, за да ти духа в краката, трябва на имаш едни въздуховоди, които идват от под арматурата и се надяват на отвори, които са на картоните прикриващи отдолу всичките кабели и тръби там, където са краката ти . При ремонт може някои да ги е сбутал някакси, или просто да липсват, или да са изпокъсани. И при мен беше така, залепих въздуховодите със силикон и ги надянах на местата им, после всичко беше о.к. Като натиснеш врътката за оборотите на парното навътре и светне червения диод , минаваш на вътрешна циркулация. Тоест, въздух отвън не влиза, а този, който е вътре се върти и се топли или се охлажда, ако си с климатик. Ползва се, за по-бързо охлаждане например. Но ако го затвориш за по-продължително време зимата, стъклата се потят, а и е възможно в купето да влизат газове от моторното отделение, ако имаш някакви пропуски. Въвъ всеки случай, ако преминаваш в зона на запалено стърнище, затваряш и като отмине- - отваряш. Не влиза дим.
Онези многото еднакви бутони долу май са касетодържатели за касети. Може като системата е била свързана с радиото, това да е било нещо като касетен чейнджър. Ама ти ще си сложиш CD, та няма да ти трябват. Явно оригиналната ти антена е повредена, тя е скъпа и прибираща се с ел. мотор. Затова са сложили друга. Скоростите на повечето Вито включват трудно. Извади маншона около скоростния лост и смажи с твърда грес, че там е топло. Ако е нужно, регулирайте жилата. Това става, като се свали пепелника, отвиват се два рапида и готово. И там мажеш с грес после. Стига толкова. Ако реагираш, ще ти кажа и други неща.
  • 0

#36 san bernar

san bernar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:

Публикувано 20 януари 2008 - 15:25

Здравейте! От скоро баща ми е притежател на v 230 td 97г, но едва сега ще почнем да го постягаме. Прочетох горните постове и изобщо целия форум за вановете. Имам няколко въпроса по тези снимки: Публикувано изображение Публикувано изображение. Отбелязъл съм бутоните, които ме интересуват, не работят за това питам. Освен това на номер 3 където е ключа за регулиране на перката има възможност да се натисне надолу и светва един диод, но не разбирам каква е разликата когато е натиснат и когато не е. Днес цял ден се возя във вана топли много добре, обаче има един проблем само отгоре, долу при краката има едни отвори, може да са запушени? Извинявайте за глупавите въпроси, но по-добре да питам отколкото да гадая. Някой спомена проблем със скоростите, от 1-2 седмици вече трудно се движи лоста може би от температурите, а може би не? И още нещо понеже няма радио, а ще слагаме скоро забелязах 2 антени- една на покрива и една отстрани срещу шофьора, но не се повдига- забелязах че вървят няколко кабела към нея, само чепод капака де- да не е с моторче? И освен това 5 тонколони виждам. 2 от ляво и дясно 1 под седалката до шофьора и 2 отзад, дали някъде няма 6та? Много въпроси и дълъг пост извинявам се още веднъж, но единствено тук намирам някаква информация. Благодаря предварително.

Бутон 1 е за климатика, бутон 3 ти го обясних, а бутон 2 (мъко моя ненагледна, тъкмо сега страдам с това) е за активното окачване. Това активно окачване, което стана причина да си тегля и превеждам мануали, а утре пак да търся диагностики. Някои го наричат еърматик, ама в книжката на колата се нарича пневматично окачване.
  • 0

#37 orlinkata

orlinkata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 05 февруари 2008 - 19:54

Здравейте.
Boko,наскоро ходих за части до Балкан стар и докато чаках видях че има подобно нещо на "касетодържателите" но за CD.Не знам дали е същия размер и дали на мястото на "касетодържателите" може да се сложат "дискодържателите".Но ако наистина си сложиш CD както те съветва san bernar ще са ти от полза.

P.S.
Иначе това нещо ще го видиш като влезеш точно срещу теб на витринката.
  • 0

#38 nasko_4wd

nasko_4wd

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 12 февруари 2008 - 23:36

Можете ли да ми кажете с колко варви вашето Vito че моето варви като москвич
Mercedes Vito v230 незнам какъв турбо дизел е ама изощо не варви по равното с лек наклон на долу може да стигне 120 кмh
Някои може ли да помогне как да варви поне като кола а не като москвич
  • 0

#39 Viano

Viano

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили

Публикувано 13 февруари 2008 - 15:44

аз имам ФОРД ГАЛАКСИ за 3 години навъртях 150000 км. Бензин е 2.3 . Много съм доволна , сега искам ВИТО но се чудя дали ще издържи на толкова много каране? Малко ме е страх от дизелов мотор , чувала съм че трябва да се кара по плавно и внимателно . Така ли е? Ако някой кара толкова много своето ВИТО моля да сподели....!

Мисля, че няма какво толкова да се чудиш. Дизеловия мотор на Мерцедес е един от най-добрите, а щом Galaxy-то е издържало 150 000км. не виждам причина Vito да не навърти тройно. Има обаче съществена разлика между двата автомобила. Galaxy стъпва на платформата на Ford Mondeo (лек автомобил), докато концепцията на Vito е - лекотоварен автомобил (с всичките си предимства и недостатъци) от А до Я. Или казано иначе, ще потропва тук-там, особено ако е с две странични плъзгащи се врати, но за сметка на това "носи като магаре" и винаги имаш запас от мощност.
Аз карам Виано, което си е почти Вито. Не съм навъртял много километри, но мои колеги обикаляха Европа с него и останаха доволни. Автомобилът е тежък и стои добре на пътя (зимата става наистина интересно), управлението и най-вече маневреността му са отлични. Съпругата ми и детето ни го обожават. Накратко - няма какво да се чудиш, а действай. Ако не е ново, потърси сервиз където да го погледнат.
Успех!!! И да не забравиш да се похвалиш във форума.
  • 0

#40 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 13 януари 2009 - 09:33

Аз лично съм много зле с руския. Та какво пише?





Здрасти ! сори че се намесвам но с руския съм на ти ! преди много години го учихме от 2 ри клас после в унивирситета-така че искам да помогна
в кратце руския автор пише че в моделите от 98г до 2003 год има конструктивна грешка в системата на комън райл вслесдствие на което се отлагало смолисто вещество в капака на главата! -и трябвало от време на време да се почиства-а то било съпъствано със сваляне на двигателя!-иначе мисията невъзможна !
надявам се да съм помогнал :icon_welldone:
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#41 Жоро Kordov

Жоро Kordov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 31 март 2009 - 15:53

Здравеите аз имам вито 110 цди -миксто . Като цяло сам мн доволен от буса минах повече от 20 000 км с него бе з никакви проблеми , но всичко започна от един път.
Първо проблем с диузите-започна да се чува странен шум от пред казаха че е опуснала дивтунка на диуза,когато го разглобихме направо ужас сякаш сме заливали главата с асвалт толкова нагар имаше.Този проблем го отстранихме ,сменихме дивтунките на диузите сменихме и турбото заштото пушеше.След което се появи др проблем при ускорение на 4 и 5 след 80 км/ч се усешта едно тресене отпред на двигателя,по инерция го няма,казаха че проблема е от каретата сменихме ги но тресенето продалжи . Преди няколко дни буса угасна за нафта ,сипахме му запали веднага и при подаването на газ угасна и няма палене.Вижда се 4е има доста ваздух в системата идваха какви ли не майстори и никои не може да го запали ,наливахме нафта вав горивния филтър ,и пак не става,от време на време припалва и работи около 3-4 мин на тихи обороти.
Ще сам благодарен ако някой тук е имал суштия проблем или зн как да помогне.
Иначе сам мн доволен от поведението на буса на путя, от разхода на гориво и от удобствата му.
  • 0

#42 IBushev

IBushev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Мерцедес Fashion V230 1997г.
    Лада 2101 Жигула 1973г.

Публикувано 19 август 2010 - 16:00

Здравейте!
От скоро имам V230 бензин, но имам проблем с горивната система. От някъде, не е от връщания бензин към резервоара, нито пък е от помпата в него, нито от самия резервоар, олива бензин и не знам от къде може да бъде. Това го знам защото вече 3 пъти го свалям и съм отстранил тези проблеми, карах колата на майстори - нищо не откриха. Можете ли да ми кажете:
- при какво налягане работи горивната система;
- от къде мога да намеря схема на горивната система;
- възможно ли е да прави това заради задръстен филтър;
- възможно ли е да има проблем в отдушника и освобождаващия клапан на налягане.
Колата я карам на газ, но я запалвам на бензин. Скоро мисля да ходя в чужбина на екскурзия, но преди това искам да отстраня този проблем, за да не пострадам аз или някой от моето семейство. С каквато и да е информация ми помогнете, ще съм ви много благодарен.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни