Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Букса за диагностика на W210


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 11 август 2007 - 22:18

Някой има ли схема на диагностичния конектор на W210?
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 август 2007 - 22:21

Някой има ли схема на диагностичния конектор на W210?



имам.
какво точно те интересува?
  • 0

#3 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 11 август 2007 - 22:28

Интересува ме разположението на конекторите.
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 август 2007 - 22:29

Интересува ме разположението на конекторите.


дай си пълния номер на рамата!
  • 0

#5 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 11 август 2007 - 22:33

В момента не ми е под ръка. Пък и какво значение има? Нали са им еднакви буксите? Интересува ме най-вече К и Л линията. За диагностика на двигатела.
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 август 2007 - 22:48

В момента не ми е под ръка. Пък и какво значение има? Нали са им еднакви буксите? Интересува ме най-вече К и Л линията. За диагностика на двигатела.


Твоята кола е Е200-на диагн.букса пиновете са надписани с малки цифри!

1 пин-маса

3 пин -плюс

4 пин-моторна електроника-К линия
  • 0

#7 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 11 август 2007 - 22:49

Дай и другите, де :rolleyes: Не се стискай :-)))
  • 0

#8 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 август 2007 - 23:17

Дай и другите, де :rolleyes: Не се стискай :-)))


Без точния номер на рамата няма да стане!
Всяка 38 пинова букса за диагностика на 210 има различия над пин 5

В зависимост от специфичните системи в автомобила-диагностичните им изводи са на различни места-примерно на пин 8 може да ти излиза Тракшън Контрол/ако има /,...а може да излиза Стабилитет Контрол.

Затова са мултиплексорите-да си намерят сами системите ,а не да ръчкаме пин по пин ида се надяваме на КаТе Еса да се справи с борбата!

И още един пример-като набера 210 -200Е във схемите на Даимлер-Крайслер-той ме пита с кой мотор е-предлага ми два варианта на мотор111-после ме пита с каква трансмисия е-4 варианта-и после ми дава да избера периоди от време когато е вграждана инсталациятя,......няма да ти казвам как е при другите допълнителни системи!

Като му се въведе рамата-тогава ти излиза само схемата на избрания автомобил и тогава грешки не може да има!


Лека!
  • 0

#9 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 12 август 2007 - 08:35

Бре, че сложнотия! Добре че ги задължиха всички производители да ползват ОБД2 стандарта!

Ето ти рамата: WDB2102351A370867
  • 0

#10 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 август 2007 - 12:56

Бре, че сложнотия! Добре че ги задължиха всички производители да ползват ОБД2 стандарта!

Ето ти рамата: WDB2102351A370867




1-маса

2-кл15

3-кл30

4-моторна ел.

5-не се ползва

6-Тракшън,Стабилитет,Брейк Асистент/ или по народен език-ABS/

7-Автопилот

8 до 14 -не се ползват

15-табло/комби-инструмент/

16-климатик

17 до 27 - не се ползват

28-парктроник

29-не се ползва

30-еър баг

31 до 35 -не се ползват

36-печка/подгревател/

37 и 38 -не се ползват
  • 1

#11 disem

disem

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:

Публикувано 12 август 2007 - 13:13

:icon_coolgrin: :icon_welldone:
  • 0

#12 nedko_d

nedko_d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    mercedes W210 E230

Публикувано 16 септември 2015 - 16:46

До колегата LYNX.......Имам проблем с въпросната букса за диагностика на автомобила.Никой не успя да я прочете.Може ли да ме насочиш къде да търся проблема или по точно кой пин да проверя.


ето и рамата : WDB2100371A058883 

Благодаря предварително  ;)

  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 септември 2015 - 19:43

Колегата отдавна го няма тук.Надявам се някой друг да помогне!
  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2015 - 21:39

По така написан пост едва ли може да се каже много.

С какво пробват да я четат?

Хора които правят това постоянно или приятел, който си чете неговата с блутут/кабел от ЕЛМ типа.

Газова имаш ли? В БГ ли е слагана? От кой тип: т.нар. самоадаптивни или фиксирани карти?

... и други :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 nedko_d

nedko_d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    mercedes W210 E230

Публикувано 17 септември 2015 - 17:43

Закарах я на няколко човека дето имат сервизи от дълги години.Имат и стари диагностики и нови,но нито една не можа да прочете данните на двигателя.Разчитат климатроника,беговете,но двигателя не може да направи връзка с диагностиката. Съмняват се в прекъснат кабел.Колата е w210 2.3l 95г. няма АГУ карам сия на бензин. Проблема и е ,че когато карам на скорост и върна педала за газта започва да пука в колекторите.Отзад се усеща богата смес.И странното е когато е стояла на слънце и си тръгват от работа като я запаля работи не на 4 цилиндъра.Загасям двигателя и отново запалвам и няма проблем.Иска ми се да ви покажа клип който съм заснел, но не знам как да го кача.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни