TAXI AusfuehrungW210
Започната от mitun, 12 юли 2007 - 14:09:58
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 юли 2007 - 14:09
Ето какво излиза по вин:
Такси в исполнении International (с 01.09.1972)
482 Пружины для увеличенного клиренса (с 01.11.1991)
673 АКБ увеличенной мощности (с 01.01.1964)
последното би трябвало да значи "автоматик с увеличена мощност" , означава ли, че числата на всички скорости са променеи и някой знае ли нещо по въпроса? Знам че им скопяват нещо на такситата, за да харчат по-малко но за такива "скорости" чувам за пръв път
edit
Сега виждам че пише не АКПП (автоматик) ами АКБ, което нямам понятие какво означава
Такси в исполнении International (с 01.09.1972)
482 Пружины для увеличенного клиренса (с 01.11.1991)
673 АКБ увеличенной мощности (с 01.01.1964)
последното би трябвало да значи "автоматик с увеличена мощност" , означава ли, че числата на всички скорости са променеи и някой знае ли нещо по въпроса? Знам че им скопяват нещо на такситата, за да харчат по-малко но за такива "скорости" чувам за пръв път
edit
Сега виждам че пише не АКПП (автоматик) ами АКБ, което нямам понятие какво означава
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#2
Публикувано 12 юли 2007 - 14:33
Нищо особено им няма на скоростите. Предавателните числа не са променени, евентуално някой и друг детайл е усилен, но не знам кой точно.
Моите са същите, между другото (код 673), без да е Такси-аусфюрунг.
Моите са същите, между другото (код 673), без да е Такси-аусфюрунг.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Публикувано 12 юли 2007 - 19:01
Ето за моята какво излиза.
Да ти кажа, че няма кой знае каква разлика със серийните модели.
Обикновено това е възможността за слагане на апарат и радиостанция, разположение на осветлението в купето и подсилване на окачването .
Нямам впечатление да има разлика под капака със серийните модели.
623 - светлая слоновая кость (T) (с 01.01.1972 по 1993)
137 - Кожа "антрацит" (с 01.01.1970 по 31.12.1990)
225 - Прямая спинка заднего сиденья (с 01.06.1963 по 01.01.1996)
236 - Вариант подключения парковочного света для Норвегии (с 01.11.1975 по 31.03.1985)
316 - Надпись * DIESEL* на крышке багажника (с 01.02.1967 по 28.02.1986)
426 - Рулевое управление с сервоусилителем фирмы Mercedes-Benz и автоматическая коробка передач в напольном исполнении (с 01.10.1964 по 29.02.1986)
450 - Такси в исполнении International (с 01.09.1972)
482 - Пружины повышенной жесткости и амортизаторы (с 01.01.1964 по 30.10.1991)
502 - Правое наружное зеркало (с 01.01.1963 по 31.03.1983)
524 - Консервационное покрытие лака (с 01.01.1964)
636 - Исключение из комплектации знака аварийной остановки (с 01.03.1973)
Да ти кажа, че няма кой знае каква разлика със серийните модели.
Обикновено това е възможността за слагане на апарат и радиостанция, разположение на осветлението в купето и подсилване на окачването .
Нямам впечатление да има разлика под капака със серийните модели.
623 - светлая слоновая кость (T) (с 01.01.1972 по 1993)
137 - Кожа "антрацит" (с 01.01.1970 по 31.12.1990)
225 - Прямая спинка заднего сиденья (с 01.06.1963 по 01.01.1996)
236 - Вариант подключения парковочного света для Норвегии (с 01.11.1975 по 31.03.1985)
316 - Надпись * DIESEL* на крышке багажника (с 01.02.1967 по 28.02.1986)
426 - Рулевое управление с сервоусилителем фирмы Mercedes-Benz и автоматическая коробка передач в напольном исполнении (с 01.10.1964 по 29.02.1986)
450 - Такси в исполнении International (с 01.09.1972)
482 - Пружины повышенной жесткости и амортизаторы (с 01.01.1964 по 30.10.1991)
502 - Правое наружное зеркало (с 01.01.1963 по 31.03.1983)
524 - Консервационное покрытие лака (с 01.01.1964)
636 - Исключение из комплектации знака аварийной остановки (с 01.03.1973)
Нищо особено им няма на скоростите. Предавателните числа не са променени, евентуално някой и друг детайл е усилен, но не знам кой точно.
Моите са същите, между другото (код 673), без да е Такси-аусфюрунг.
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#4
Публикувано 12 юли 2007 - 19:11
Между другото - Акумуляторная батарея (АКБ) - демек имаш по-голям (мощен) акумулатор.
Интересното е, че и аз съм с такъв акумулатор, пък не ми излиза по VIN
Интересното е, че и аз съм с такъв акумулатор, пък не ми излиза по VIN
Ето какво излиза по вин:
Такси в исполнении International (с 01.09.1972)
482 Пружины для увеличенного клиренса (с 01.11.1991)
673 АКБ увеличенной мощности (с 01.01.1964)
последното би трябвало да значи "автоматик с увеличена мощност" , означава ли, че числата на всички скорости са променеи и някой знае ли нещо по въпроса? Знам че им скопяват нещо на такситата, за да харчат по-малко но за такива "скорости" чувам за пръв път
edit
Сега виждам че пише не АКПП (автоматик) ами АКБ, което нямам понятие какво означава
W123 240 D 1980/Norway edition
W123 230 E 1984
W123 230 E 1984
#5
Публикувано 13 юли 2007 - 10:43
Между другото - Акумуляторная батарея (АКБ) - демек имаш по-голям (мощен) акумулатор.
Интересното е, че и аз съм с такъв акумулатор, пък не ми излиза по VIN
Еееее, това акумулатора ли било!
Иначе такситата имат доста разлики със серийните модели:
Увеличен клиренс
изкуствена кожа
Функ антена на тавана
копче за табелата
големи пепелници
релси за куфарите в багажника
стъклата не са зеленикави (за 124 го знам поне), а са или леко кафени или бели (епруветки )
дали е фабрично или после, но им пипат нещо в управлението на газта, за да харчат по-малко
в гаражите им изключват еърбеците, че ако гръмнат при лек умфал, много кинти им трябва да ги приберат
И като го видях това АКБ с увеличена мощност си помислих, че нещо са и направили по трансмисията на тая 210-ка за градските условия, че 200ЦДИ не е много за тежка купе, ама като харчи 4,5 дизел си екстра за ТАХИ
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#6
Публикувано 13 юли 2007 - 18:42
в гаражите им изключват еърбеците, че ако гръмнат при лек умфал, много кинти им трябва да ги приберат
Тая пък глупост от къде я измисли?
п.с. И не всички имат комбинирана антена за радиото и функ, 95% от фабричните таксита имат допълнителна ламаринена дълга антена на един от двата задни калника.
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#7
Публикувано 13 юли 2007 - 18:49
Ето какво излиза от ВИН-а на моята служебна:
Дата выпуска 18.06.02
Дилер Австрия ( 557)
Обивка салона Кожзаменитель "антрацит" (151)
Цвет кузова 143 белый "снежный" (с 01.01.1978)
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
248 Задние сиденья с универсальным детским сиденьем (с 01.06.1993)
260 Исключение из комплектации таблички с обозначением типа на крышке багажника (с 01.05.1968)
342 Подключение для фонаря такси на крыше (с 01.07.1978)
404 Многоконтурная спинка левого переднего сидения (с 01.01.1996)
423 5-ти скоростная АКПП (с 01.03.1994)
450 Такси в исполнении International (с 01.09.1972)
481 Защита поддона (с 01.10.1962)
482 Пружины для увеличенного клиренса (с 01.11.1991)
673 АКБ увеличенной мощности (с 01.01.1964)
756 СD ресивер MB Audio 10 CD с системой дорожных сообщений и RDS (с 31.10.1996)
801 Изменение года модели, последняя цифра показывает новый модельный год
877 Светильник для чтения в задней части салона (с 01.11.1963)
934 Система аварийной сигнализации для такси (с 01.11.1972)
984 Отсутствие сертификата владения (ПТС), но наличие сертификата соответствия (европейского) (с 01.06.1993)
Дата выпуска 18.06.02
Дилер Австрия ( 557)
Обивка салона Кожзаменитель "антрацит" (151)
Цвет кузова 143 белый "снежный" (с 01.01.1978)
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
248 Задние сиденья с универсальным детским сиденьем (с 01.06.1993)
260 Исключение из комплектации таблички с обозначением типа на крышке багажника (с 01.05.1968)
342 Подключение для фонаря такси на крыше (с 01.07.1978)
404 Многоконтурная спинка левого переднего сидения (с 01.01.1996)
423 5-ти скоростная АКПП (с 01.03.1994)
450 Такси в исполнении International (с 01.09.1972)
481 Защита поддона (с 01.10.1962)
482 Пружины для увеличенного клиренса (с 01.11.1991)
673 АКБ увеличенной мощности (с 01.01.1964)
756 СD ресивер MB Audio 10 CD с системой дорожных сообщений и RDS (с 31.10.1996)
801 Изменение года модели, последняя цифра показывает новый модельный год
877 Светильник для чтения в задней части салона (с 01.11.1963)
934 Система аварийной сигнализации для такси (с 01.11.1972)
984 Отсутствие сертификата владения (ПТС), но наличие сертификата соответствия (европейского) (с 01.06.1993)
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#8
Публикувано 16 юли 2007 - 14:15
Тито, ще споделиш ли на какъв пробег им сменят двигателното масло на тахитата?
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#9
Публикувано 16 юли 2007 - 16:37
Три години карах МБ 124-200 Д бившо такси във Виена без да го ремонтирам.По принцип доста добре се грижат за колите които им носят пари.Глупости са твърденията,че им изключват ербега.Това е недопустимо-вкл. и затваряне на фирмата.Дори и да има удар без да е отворен ербега тази кола повече не може да се кара в Австрия,защото застрахователя не я регистрира (там застрахователя дава номерата и я води на отчет).Поинтересуваите се и ще разберерте защо.И друго не е задължително цвета на такситата да е бял-има всякакви цветове и модели.Аз лично не се притеснявам от това,че е била такси щом е поддържана и запазена.Само да няма удар,които да е изкривил вътрешен елемент.Ето какво излиза от ВИН-а на моята служебна:
Дата выпуска 18.06.02
Дилер Австрия ( 557)
Обивка салона Кожзаменитель "антрацит" (151)
Цвет кузова 143 белый "снежный" (с 01.01.1978)
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
248 Задние сиденья с универсальным детским сиденьем (с 01.06.1993)
260 Исключение из комплектации таблички с обозначением типа на крышке багажника (с 01.05.1968)
342 Подключение для фонаря такси на крыше (с 01.07.1978)
404 Многоконтурная спинка левого переднего сидения (с 01.01.1996)
423 5-ти скоростная АКПП (с 01.03.1994)
450 Такси в исполнении International (с 01.09.1972)
481 Защита поддона (с 01.10.1962)
482 Пружины для увеличенного клиренса (с 01.11.1991)
673 АКБ увеличенной мощности (с 01.01.1964)
756 СD ресивер MB Audio 10 CD с системой дорожных сообщений и RDS (с 31.10.1996)
801 Изменение года модели, последняя цифра показывает новый модельный год
877 Светильник для чтения в задней части салона (с 01.11.1963)
934 Система аварийной сигнализации для такси (с 01.11.1972)
984 Отсутствие сертификата владения (ПТС), но наличие сертификата соответствия (европейского) (с 01.06.1993)
Имам приятел които работи като таксиметров шофьор във Виена и мога да купувам коли на много изгодни цени.Фирмата е голяма и има над 150 коли-вкл. и S klasse, BMV 7 и всякакви други марки и модели и различни цветове.Ако някои го интересува мога с часове да му разкажа как да разпознава бившите таксита.
#10
Публикувано 16 юли 2007 - 23:02
....
.Ако някои го интересува мога с часове да му разкажа как да разпознава бившите таксита.
ами това ми се вижда доста интересно - що не драснеш нещо в полезна информация
#11
Публикувано 17 юли 2007 - 07:09
Речено-сторено.Написах но не като нова тема,а в "Практични съвети при покупка на дизелов автомобил" за всеки които се интересува.ами това ми се вижда доста интересно - що не драснеш нещо в полезна информация
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни