Към съдържанието

  •  

Снимка

Как се разглобява вентилаторчето на парното на 124


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 18 март 2006 - 15:11

Вентилаторчето на парното започна много да чегърта и вече е ясно че трябва да се свали и да се поправя. Знае ли някой как точно се разглобява?
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.

#2 Blond

Blond

    Модератор

  • Модератори
  • 3849 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 18 март 2006 - 15:17

в общи линии се започва с отваряне на предния капак, чистачка една-две кори и около 15 болтчета. ако дойдеш утре на сбирката ще е по-лесно да ти се обясни, а и има различни видове вентилатори на бенцовете с различни захващания
  • 0

#3 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 23 март 2006 - 20:52

Май стана страшно...
започнах да разглобявам: махнах всички пластмаси около чистачката, махнах и нея, стигнах до кожуха на вентилаторчето и... като гледам май без сваляне на таблото няма да мине??? Някой има ли идея? Виждам много рапидки на кожуха, но има някои, които е изключено да отвия (затова и не съм започвал). Предполагам, че това цялото нещо е монтирано преди таблото??
Мисля, че вентилаторчето ми е с 2 турбини. Даже съм сигурен, че е така.

Моля посъветвайте ме, ако трява да се сваля таблото, да отида при някой който ще го свали качествено и няма да ми строши половината части докато стигне до моторчето. Аз бих го свалил и сам, ама малко ме е страх, понеже си обичам колата и не я искам изпотрошена.

Благодаря предварително.
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.

#4 Blond

Blond

    Модератор

  • Модератори
  • 3849 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 23 март 2006 - 21:20

ако е с две турбинки - значи е като моето - климатроник. не му се плаши сваля се елементарно, но преди да падне горната част на кожуха на турбинките трябва да падне част от преградата между вентилатора и двигателя(държи се на две въртящи се подобия на гайки и две плоски откъм двигателя, които не знам как да ги нарека, но пак са на винт). горната част на кожуха на вентилатора с държи на около 6 метални щипки отвън и 2-3 рапидки по моите спомени.
съжалявамм че не правих снимки при последното сваляне. почти елементарно е ако си го правил веднъж.
  • 0

#5 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 23 март 2006 - 21:32

Благодаря за отзивчивостта. Ей сега ще го погледна още веднъж и ще го снимам с телефона за да видите за какво става въпрос...
Но все пак мисля, че колата е само с климатик.
Ей сега се връщам.
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.

#6 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 23 март 2006 - 21:51

Хмм, а как да ги покажа тук снимките?
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.

#7 Blond

Blond

    Модератор

  • Модератори
  • 3849 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 23 март 2006 - 21:54

Хмм, а как да ги покажа тук снимките?

качваш ги на фрий сървър. обикновено ползвам bgphoto.net и даваш линк към тях или с бутона IMG над полето за писане на отговор или директно с адрес на самата страничка
  • 0

#8 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 23 март 2006 - 22:08

Ха, ето ги:
http://www.trebich.c.../MB_1/Image_415
http://www.trebich.c.../MB_1/Image_313
http://www.trebich.c.../MB_1/Image_312
http://www.trebich.c.../MB_1/Image_311

Но за съжаление при мен не открих нито една щипка :(
Ако се загледате ще видите рапидките с които е захванат кожуха.
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.

#9 Blond

Blond

    Модератор

  • Модератори
  • 3849 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 23 март 2006 - 22:15

мдааа - извинявай, че съм те подвел - въобще не прилича на моето парно
макар че надали ще се сваля съвсем различно, но ... може пък да е измислил нещо друго конструктора при твоя модел.
още веднъж извинявай, че не мога да помогна!
:(
  • 0

#10 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 23 март 2006 - 22:24

:( Ще бъда благодарен ако знаеш къде е описано как се разглобява арматурното табло.
Още веднъж благодаря за вниманието!
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.

#11 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 март 2006 - 09:06

Да -  тук има един интересен момент - преди време в Дира бях писал как се сваля чистачката - доста подробно, и после темата беше копирана тук.
Да ама сега я няма. Ако е някъде из форума, моля да бъде преместена тук. Ако се е загубила, ще я пиша отново.
Интересно, странно изглежда твоето вентилаторче с тези капаци.
А за свалянето му - не трябва да сваляш таблото, а чистачката.
Успех

Ето,че пак аз съм виноват :P Заповядай колега Ремонт на чистачките от Вени :D
  • 0

#12 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 24 март 2006 - 09:34

Мдаа, и аз не съм виждал такова, като на снимките...
Какъв модел е автомобила?

Все пак, принципа не може да не е същия. Този капак трябва да падне, няма друг начин. Видях, че има винтчета отстрани, какво става, като ги развиеш. Огледай за закрепващи елементи и откъм двигателя. Свали тапицерията откъм заднния край на двигателя и огледай хубаво.
Таблото не го пипай! Не е от там в никакъв случай.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#13 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 24 март 2006 - 11:30

Момчета, автомобила е 124 200ТЕ, внос е от италия, има климатик, но според мен е слаган допълнително... интересно е, че на този пластмасов капак на вентилаторчето е написано името на някаква италианска фирма(ще го снимам и ще добавя към снимките).

Оглеждах всичко много дълго и качествено. Чистачката съм я свалил, то се вижда. Отвих няколко от рапидките (тези до които имам достъп), но има други, които ги закрива ламарина от колата и се виждат наполовина... Тях няма начин да отвия.
Решил съм да свалям таблото, това е начина. Може и да ви се струва налудничаво, обаче е така, за мое най-голямо разочарование.

Така, че сега ми трябва помощ с инструкции как се разглобява таблото. Търсих в руските сайтове, но нищо не открих. Може да съм го пропуснал.
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.

#14 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 март 2006 - 12:09

Дори и да е слаган допълнително климатика няма връска с вентилатора на парното,но раликата може да идва от там.
Не виждам причина да се разгляба само при свалено табло.Демонтажа му е последна мярка.
Успех
  • 0

#15 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 24 март 2006 - 19:29

Момчета, човек се учи цял живот, нали знаете.
Сигурен съм, че трябва да свалям табло. Така, че помагайте. Ако намерите или знаете описание- от къде се започва и т.н. направо казвайте.

И на мен не ми се иска хич да е така, ама явно нямам късмет. Довечера ще кача още една две снимки да видите пак как стоят нещата при мен.
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни