Към съдържанието

  •  

Снимка

Разглабяне на врата на 124-ка


  • Please log in to reply
40 мнения по тази тема

#16 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3816 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2006 - 11:11

ААААХХХХХ
ето кой не чете темите ;)

по-нагоре е описано - сваля се капачето (с тънка отвертка) и после развиваш и т.н. :blink:
  • 0

#17 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 март 2006 - 13:24

Добре де,а ръкохватките с които дърпаш за да затвориш вратата как ще се свалят?

Мда то е описано и то два пъти най подробно :D
  • 0

#18 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 15 март 2006 - 18:49

Стоп!Това го четох!Но не става въпрос за него,за "бравичката"за отваряне а за РЪКОХВАТКАТА,С КОЯТО ДЪРПАШ КЪМ СЕБЕ СИ ВРАТАТА КОГАТО Я ЗАТВАРЯШ :rolleyes:
  • 0

#19 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 16 март 2006 - 08:55

Стоп!Това го четох!Но не става въпрос за него,за "бравичката"за отваряне а за РЪКОХВАТКАТА,С КОЯТО ДЪРПАШ КЪМ СЕБЕ СИ ВРАТАТА КОГАТО  Я ЗАТВАРЯШ :rolleyes:

споко :-)
като почнеш да сваляш, и ще видиш.

Това, за което питаш, не се сваля - то е част от кората. Закрепено е само с един винт в най-предната и най-горната си част.

Чакай да се стопли малко времето :D

Добре,ще изчакам!Проблема ми е с оптегача на вратата/задна лява/запънал се е нещо и не позволява да се отваря докрай вратата и трудно се влиза в колата.
  • 0

#20 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 16 март 2006 - 10:15

И аз го имах този проблем. Обтегача(ограничителя) представлява една стоманена тръбичка, диаметър окло 12 мм, в която има 2 сачми и пружина(пружината раздалечава сачмите и тръбичката е завалцована в 2-та си края). Около тази тръбичка е нахлузена една халка,която е част от шината,която се вижда при отворена врата и в другия си край е захваната шарнирно(подвижно)за колонката. И цялата тази работа(тръбичка+шина)се движи в един стоманен профил (П-образен с бордове по 2-та си надлъжни края), като има раздутини за 2-те положения на отворена врата. Профила е захванат към вратата посредством 3 болта М6х10 с глави 10мм.2 са от към колонката и един под кората.
Проблема е следния: развалила се е завалцовката на тръбичката и едната сачма е изхвръкнала и е паднала в долната раздутина на профила за положение крайно отворена врата и пречи на тръбичката да стигне до там. Сачмата не може да излезе от профила, защото той има борд.
Решението: разглобяваш този механизъм, изхвърляш 2-те съчми и пружинката и сглобяваш механизма без тях-аз направих така и сега всичко е ОК!
Алтернативен вариант е да си купиш работещ механизъм.
ВСЯКАКВИ ОПИТИ ЗА РЕМОНТ на вече повреден механизъм най-вероятно ще се овенчаят с неуспех,защото най-честата причина за тази повреда е леко усукване на шината с пръстена и нарушената завалцовка. И аз уж го ремонтирах, но пак изпадна и го оставих без 3-те карантиики. Недостатък е че когато колата е под наклон, вратата се притваря сама, освен когато колата не е с муцуната надолу B)
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#21 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3816 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2006 - 11:18

Ами на мене в Ивайджет ми взеха 34 май B)
но поне трябва да е оригинален :D

мойто мнение е че не подлежи на ремонт B)
  • 0

#22 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 16 март 2006 - 13:23

не си губи времето с ремонт на това нещо.

Пустия ограничител е направен с някакъв ресурс и като му се изчерпи ресурса , става , както при тебе, или, пък оставаш с отворена врата и няма затваряне.

Ако е стигнал дотук, просто го смени. Цената на не оригинален е около 20 лева - просто не си заслужава да го мислиш.

КАто дойде време да го сменяш, пиши, да ти споделя някои тънкости.
И да не забравиш да си носиш ключе 10 под ръка - ако заклини в отворено положение - това ти е спасението.

Успех

Точно така.В първия момент се отваряше със скърцане а в един момент се запъна като магаре на мост в крайно отворено положение и я мъчих докато с ключето не поразвих малко та някак си се затвори и от тогава пък не се отваря докрай.Благодаря за съветите!Като се затопли ще я почвам с оправянето/смяната/.
  • 0

#23 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 март 2006 - 16:20

Яуууу това маи е дефекта на Мерцедес и аз се борих с моята врата.Както всички казват ремонта е напълно безмислен.Или правиш като Дески или смяна.Моя два пъти го свалях и накрая направих както Дески е описал сачмите вън и готово :D
  • 0

#24 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3816 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 март 2006 - 16:46

да ама без сачми нямаш двете степени на отваряне ;)
  • 0

#25 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 16 март 2006 - 16:57

И аз го имах този проблем....

А за тези, които още го нямат този проблем, да вземат да пръснат малко гресчица, вътре във фиксатора доколкото може, и да си забравят за него.
Вие какво искате - 15-20 години вода, кал, сол, прахоляк, без смазка, без поддръжка, и да бачка като нов? ;)

Като стана дума за смазка - за такива места, които са изложени на вода и мръсотия, има едина грес, която всеки трябва да има. Това е Plastilube на Loctite. Греста е в спрей, като се пръсне се пени, шупва и прониква на всякъде. Устойчива е на отмиване с вода, не полепва прахоляк и боклуци и е устойчива е от -45°C до 180 °C, не се втечнява от висока температура (става и за спирачки) и тнт.

Plastilube Datasheet

Публикувано изображение
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#26 martell

martell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:BG, SF
  • Интереси:cars, computers, artifical intelligence, biotechnology, genetics, robotics, space ships, space stations

Публикувано 19 март 2006 - 01:00

Не беше зле да кажеш къде може да се намери тази грес.
Аз лично искам да си купя. Харесвам такива спрейчета.
  • 0
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.

#27 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 20 март 2006 - 13:04

Не съм казал къде се продава, защото не знам. Аз я купувам от Германия. Но със сигурност я има и в България. У нас има много продукти на Loctite и Henkel. Може някой колега да каже, ако знае. Който търси, намира. ;)
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#28 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 16 ноември 2006 - 23:12

Голям майтап тва със вратата!!! И на мен ми се е случвало!!!Неще да се затваря и много ме изнерви.Направо щях да я чупа , щото ме базикаха нещо по тоя повод и нещо се смяха на Мерцедеса че вратите били по-бъгави от на Москвич!!!Няма да го забравя тва!!! :evil:
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#29 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2857 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 ноември 2006 - 17:31

Яуууу това маи е дефекта на Мерцедес и аз се борих с моята врата.Както всички казват ремонта е напълно безмислен.Или правиш като Дески или смяна.Моя два пъти го свалях и накрая направих както Дески е описал сачмите вън и готово  :D

Определено сигурно и новите ще "клекнат" след време.На 123 също е болна тема.Задните ми врати са перфектни просто.Отварят се на 2 положения,като ги затваряш ще ти счупят ръцете.Много як механизъм е.Наподобява една планка с ролки които се притискат от няколко пластини приличащи на мини ресьори на ЗИЛ.На предните ми врати самата стойка на вратата където се захващат "ресьорчетата" е спукана,а на шофьорската-явно бая зор е видяла,щом дори не се усеща дори леко претракване при отваряне...
  • 0

#30 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 ноември 2006 - 17:37

Мисля, че на 123 и 126 задните обтегачи са еднакви за предните не зная :Dn:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни