Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с вентилацията


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 Schumi

Schumi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Интереси:Автомобили, пътувания
  • Автомобил:
    S600 Coupe
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 март 2006 - 13:28

Колкото е по влажно навън толкова повече се потят. Антифриз не губи. И все пак си мисля, че е от тая клапа, която затваря входящия въздух към купето.
  • 0

005468351.jpg  Най-доброто или нищо!


#17 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 20 март 2006 - 22:27

Ходих в "Балкан стар" и там ми обясниха, че са ми мокри стелките да карам с включен климатик. Действително тогава не се потят, обаче става студено.

Иди пак в Балканстар и им кажи, че са спали с мокри фанелки на включен климатик и са настинали и говорят глупости. :angry:

Проблемът ти е, че не се отваря клапата за рециркулация на въздуха, т.е. в момента не влиза свеж въздух, а се върти въздухът в салона, който се овлажнява от дишането и стъклата се запотяват.
Клапата се задвижва от две двустепенни сервомоторчета. Достатъчно е мембрана, на едната степен на едно от моторчетата да се скъса и цялата система отказва. Решението е смяна на повреденото моторче, но за целта трябва да се свали таблото, което е неприятно.
Евентуално, поне като временна мярка, може да се шунтира вакуума така, че клапата все пак да работи, макар и на една степен (напълно отворено/напълно затворено). Това е малко сложно за обяснение и зависи от това, каква точно е повредата, но се прави чрез вакуум-електромагнитната клапа, която се намира зад жабката.
Имам малка вероятно повредата да е в самата тази електромагнитна вакуумна клапа и това въщност е най-добрият вариант. Клапата струва сигурно към стотина лева, но се сменя лесно.
Последен, най-малко вероятен вариант е да има теч по тръбопроводите, откачено маркуче и тнт, но това, само, ако скоро е пипано нещо под таблото.

Ако свалиш дъното на жабката ще можеш да видиш клапата за рециркулация на въздуха, едното от серво-моторчетата и електромагнитната клапа. След това трябва да се преценява на място.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#18 коцев

коцев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    190 D 2.5 1988г

Публикувано 21 март 2006 - 21:32

Същия проблем с потенето на стъклата го имах на Пунтото си. При дъждовно и хладно време се потяха всичките стъкла . Не беше от антифриза на парното защото нямаше течна антифриз и той не ми се губеше. Най накрая си купих от бензиностанцията спрей против запотяване и като ги напръсках отвътре и после съгласно описанието ги подсуших добре с памучен парцал проблема ми изчезна и сега се кефя на чисти стъкла.Не мога по никакъв начин да си го обясня как се получава но е самата истина.Оставам само с убеждението че преди да я купя колата са я мили с някакви препарати вътре и от там стъклата са заблажени и сега с тоя спрей съм ги почистил.Но при теб явно има повреда някаква защото при моя Мерцедес нямам никакво запотявяне на стъклата докато при Пунтото много хора изреваха със същия проблем във форума на Фиат.
  • 0

#19 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2145 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 21 март 2006 - 22:10

Решаваш си проблема със спрея,но предполагам че има причина за потенето.При теб може да е от замърсено стъкло ,а придруги филтър т.н.Но нищо не пречи да се пробва. ;)
  • 0
Публикувано изображение

#20 Schumi

Schumi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Интереси:Автомобили, пътувания
  • Автомобил:
    S600 Coupe
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2006 - 23:07

Само Дизел, аз също съм стигнал до тоя извод, но не ми се иска да ровя там, където не ми е особено ясно. Затова бих помолил, ако мислиш, че можеш да ми помогнеш да се срещнем и да свършим работа, за което ще си платя разбира се.
  • 0

005468351.jpg  Най-доброто или нищо!


#21 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 22 март 2006 - 12:14

Само Дизел, аз също съм стигнал до тоя извод, но не ми се иска да ровя там, където не ми е особено ясно. Затова бих помолил, ако мислиш, че можеш да ми помогнеш да се срещнем и да свършим работа, за което ще си платя разбира се.

Няма проблеми, ама или ще трябва да идваш до Германия или някъде лятото...
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#22 lyuben54

lyuben54

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили, ретро автомобили, котки.

Публикувано 22 март 2006 - 13:19

Имам малко повече ангажименти, отколсото ми се иска, но обади се на тел. 0888 417 864, Евгени.
  • 0
Публикувано изображение

#23 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 22 март 2006 - 19:01

Имам малко повече ангажименти, отколсото ми се иска, но обади се на тел. 0888 417 864, Евгени.

Това сега Любо ли беше или Евгени :)

Който и да е от двамата, много поздрави от мен :D
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни