Колеги,здравейте ! Искам да разпитам как е дереджето при бензиновите 203-ки? Понеже съм решил по-натам да заменя вярната 202-ка.Предпочитам бензин,но не знам към кой модел да се насоча! Масово препоръчват Ц180 без компресора 129к.с,но ,аз искам фейслифт,а там го няма тоя мотор,и е заменен с 143 к,с.Гледам,че положението при Ц200 е същото препоръчва се по-стария М111,но след 2004 мотора е друг..Толкова ли е зле положението с новите бензинови мотори,или да се насочвам към дизела ..
Мнения за бензиново в203
Започната от C180 :), 03 апр 2021 - 15:56:58
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 април 2021 - 15:56
#2
Публикувано 04 април 2021 - 00:57
Карам С180 купе компресор 143 КС. Фейс лифт.Среден разход около 8/100км. Карам с бензин V-POWER 95 сипвам само на Шел . Страшно съм доволен от колата.Друго интересува ли те? Конкретно?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Публикувано 04 април 2021 - 08:03
Здравей колега!Колеги,здравейте ! Искам да разпитам как е дереджето при бензиновите 203-ки? Понеже съм решил по-натам да заменя вярната 202-ка.Предпочитам бензин,но не знам към кой модел да се насоча! Масово препоръчват Ц180 без компресора 129к.с,но ,аз искам фейслифт,а там го няма тоя мотор,и е заменен с 143 к,с.Гледам,че положението при Ц200 е същото препоръчва се по-стария М111,но след 2004 мотора е друг..Толкова ли е зле положението с новите бензинови мотори,или да се насочвам към дизела ..
Къде ги препоръчват тия стари мотори?Новите 16-17 годишни двигатели на кой не му харесват?
Според мен компресорните мотори са единствените смислени "малки" бензинови мотори и в годините са се доказали като много надежни.Разбира се като за всяка една стара кола важи правилото да са полагани грижи за нея.
#4
Публикувано 04 април 2021 - 08:34
Ми така чета по-форумите.Понеже доколкото разбрах Ц180к и Ц200к били М271 ..Имало проблеми нещо с валовете,зъбните колела,веригите,не ги броя те са консуматив ,и така
#5
Публикувано 04 април 2021 - 08:53
Честно да ти кажа,като гледам какво се пише в ефира за "детски болести" и пр.,имам чувството че никога през живота си не съм имал Мерцедес...Ми така чета по-форумите.Понеже доколкото разбрах Ц180к и Ц200к били М271 ..Имало проблеми нещо с валовете,зъбните колела,веригите,не ги броя те са консуматив ,и така
Наскоро гледах коментар за 124-а от 88-а година:-удряна ли е отпред че волана е сменен без еърбег...
#6
Публикувано 04 април 2021 - 13:47
Колега, питаш за автомобил на 20 години. След 203ката, излезе 204ка, после 205ца. Сега на старта е 206. Фейслифтовете са отгоре. Малко ли има изписано по темата, или искаш някой да ти препотвърди вече взетото решение?
При бензинов двигател с нормално каране говорим за автомобил на 300+ хил километра.
С който и двигател да я вземеш може нещо да измяука всеки момент.
Имах М111, сега имам М271.
Първият двигател уж е от старата школа, с компресор, но какво ли не му поправях. Понеже предните собственици са били мърльовци. Разходът е по-висок.
271-ката (турбо) досега не ме изненадвал неприятно, освен фабрично заложената смяна на верига на около 100 хил. км. Определено върви по-добре.
Като дръпнеш чертата е все тая откъм разходи.
Гледай да намериш запазен автомобил от луди фенове, които са го поддържали както трябва. Дори и да се стигне до ремонт на двигател като разход ще ти е по-малко от цялата периферия на модули, които могат да ти скъсят живота (и спестяванията).
Или си карай 202ката докато можеш. На нея какво й е?
#7
Публикувано 04 април 2021 - 14:55
Колега, питаш за автомобил на 20 години. След 203ката, излезе 204ка, после 205ца. Сега на старта е 206. Фейслифтовете са отгоре. Малко ли има изписано по темата, или искаш някой да ти препотвърди вече взетото решение?
При бензинов двигател с нормално каране говорим за автомобил на 300+ хил километра.
С който и двигател да я вземеш може нещо да измяука всеки момент.
Имах М111, сега имам М271.
Първият двигател уж е от старата школа, с компресор, но какво ли не му поправях. Понеже предните собственици са били мърльовци. Разходът е по-висок.
271-ката (турбо) досега не ме изненадвал неприятно, освен фабрично заложената смяна на верига на около 100 хил. км. Определено върви по-добре.
Като дръпнеш чертата е все тая откъм разходи.
Гледай да намериш запазен автомобил от луди фенове, които са го поддържали както трябва. Дори и да се стигне до ремонт на двигател като разход ще ти е по-малко от цялата периферия на модули, които могат да ти скъсят живота (и спестяванията).
Или си карай 202ката докато можеш. На нея какво й е?
Нищо и няма на 202-ката вчера я обух с чисто нови летни гуми и така.Просто вече я карам 11г и ми е омръзнала ,затова съм се накалил да гледам нещо по-така.Другият вариант е ако не е 203 най-вероятно 210 но ще видим ..Дизеловите 203 също ми харесват,но с тоя дизел просто ,не ми се занимава да го чакам всеки момент да гръмне я турбо,дюзи,егр и още куп други работи
#8
Публикувано 04 април 2021 - 15:25
Карай си W202 ако е хубава и запазена. С кой мотор и скорости е? Покупка на "нова" 15-20 годишна кола не е добра идея.
#9
Публикувано 04 април 2021 - 15:37
Карай си W202 ако е хубава и запазена. С кой мотор и скорости е? Покупка на "нова" 15-20 годишна кола не е добра идея.
Общо взето е в добро състояние сменил съм всички гарнитури където има по мотора,верига,обтегачи съединител,радиатор,виско,в.помпа общо взето става за каране .Купето външно е горе долу в добро състояние няма почти никакви ръжди тук там се забелязват,но повърхностни това е общо взето.. Ще видим с времето ,ако намеря нещо ,което да ми хване окото и наистина да ми хареса...M111 е мотора Ц180
Този пост е редактиран от C180 :): 04 април 2021 - 15:38
#10
Публикувано 04 април 2021 - 17:44
Съжалявам... понятие "повърхностна ръжда" не съществува.
Иначе колегите са доста точни, няма какво да се добави без конкретен въпрос.
#11
Публикувано 09 юни 2021 - 18:54
Приятно четене колеги ….
https://autokresla-i...kih-mashinah/
Този пост е редактиран от Subsonic: 09 юни 2021 - 21:39
Отваряте линка на ваша отговорност!
#12
Публикувано 10 юни 2021 - 00:46
Приятно четене колеги ….
https://autokresla-i...kih-mashinah/
Това си е спам от вякъде.
Прилича на резултат от кръвосмешение между продукт за машинен превод (ниво: неграмотник) и контент мениджмънт система писана в курс по компютърна грамотност.
Никаква връзка с темата. Можете да ми затриете мнението в комплект с горното.
Единствено ми е чудно как сайтът не ми предложи да си "ъпдейтна" флаш-плейъра.
#13
Публикувано 10 юни 2021 - 08:16
Затова оставих предупреждение че отваряте на свой риск.
Все пак, въпреки лошия машинен превод, има някаква информация, може би събрана от различни източници (вкл. Wikipedia).
Ако някой намери източника, можем да подменим линка. Иначе в Wikipedia статиите за м111 и м271 са отделни
Предпочитам да ползвам Wikipedia на английски и донякъде на немски, защото там статиите са най-пълни, но явно не на всички им е удобно да боравят с чужди езици или не ползват функцията за автоматичен превод на браузера.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни