Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

смяна на картер GLK 220 d 4 maticеднакви картери


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 grudko

grudko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes GLK 220D 4matic

Публикувано 10 февруари 2021 - 17:23

Здравейте колеги от скоро съм собственик на автомобил Мерцедес ГЛК 220 4 матик блуефишънси 2009 г. Казусът ми е следния щракаше ми ляво каре свалих разглобих колата ще карам полуоската на рециклаж и установявам, че на картера има висящ лагер и зегерка която свалих и измъкнах цялата лява полуоска обаче виждам че някой нещо е магерил преди това и нз дали има капачк (която предпазва лагера от вода)  както е и леко е повредена периферията на картера и зегерката щраква до сега не е изпаднала ама мисля че ще ми се наложи смяна на картер заради тази периферия и капачка. Въпросът ми е намерил съм  картер от ГЛЦ 2017 4 матик като казват че на всички 4 матици с двигател 651  са еднакви молбата ми е ако знаете дали наистина са еднакви просто да ме уведомите за да знам дали да го купувам изгледал всякакви скици и чудесии и тн и по принцип изглеждат еднакви. Благодаря предварително.


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 февруари 2021 - 15:06

Този лагер няма капачка!

Вероятно е превъртял вътре в картера и са се опитвали да го закрепят.

Хубаво си се насочил да смениш картера, защото проблема може да стане по-голям, а щетите колосални!

За картера гледаш първите шест цифри от номера на двигателя ти да съвпаднат с този от който ще вземеш картера!

Дори видимо да бъдат еднакви, могат да имат разлики най-вече от вместимостта на маслото, оттам шнорхела за маслената помпа с цетката и тн.....


  • 1

logo-600-1002.png


#3 grudko

grudko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes GLK 220D 4matic

Публикувано 12 февруари 2021 - 08:50

Здравей благодаря ти първите 6 цифри съвпадат. Аз като като карах полуоската на рециклаж по принцип го смених тоя лагер благодаря за мнението още веднъж живи и здрави.


  • 0

#4 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 12 февруари 2021 - 20:14

Здравей благодаря ти първите 6 цифри съвпадат. Аз като като карах полуоската на рециклаж по принцип го смених тоя лагер благодаря за мнението още веднъж живи и здрави.

картера се сменя мноооого трудно. Разглабя се цялата кола :) май е най лесно да свалиш мотора... под 1000лв за труд само е късмет


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 785 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 февруари 2021 - 22:19

Краси...мотора се сваля за три часа.
Качва се за още три часа.
Картера се сменя за един час...със чистенето.
Ако си супер некадърен накладкаджия - два дена с цигарите, бирите и кебапчетата пак са ти предостатъчни.

1000 лв.?!?!?!?
За два дена, 500 лв надник?

Краси - пращай ги тези клиенти бе човек, къде ги намираш такива богати дебили...
  • 0

#6 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 12 февруари 2021 - 22:21

Краси...мотора се сваля за три часа.
Качва се за още три часа.
Картера се сменя за един час...със чистенето.
Ако си супер некадърен накладкаджия - два дена с цигарите, бирите и кебапчетата пак са ти предостатъчни.

1000 лв.?!?!?!?
За два дена, 500 лв надник?

Краси - пращай ги тези клиенти бе човек, къде ги намираш такива богати дебили...

като свалиш скоростите, кардана и предния диф и после работиш по книга, смениш задния семеринг на двигателя и още някоя и друго обслужване е толкова 2-3 пълни дни бачкане... ама е бая труд и умения да работиш с документацията.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#7 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 785 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 февруари 2021 - 22:32

Бая труд е да копаеш въглища в мината по осем часа, до пенсия.

Виж сега, не омаловажавам честния труд на гайкаджията, но всичко си има граници.

Хората работят цял месец за 1000 лв.
  • 0

#8 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 12 февруари 2021 - 22:36

Търся работник за 1500 и няма... хората вече искат над 2000 :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 февруари 2021 - 18:18

Тази операция може да се извърши и на място, но както казаха колегите дори и аз съм на същото  мнение, мотора долу, на стойката и си работиш като пич.

Иначе да ти капе масло на главата не е работа......

И двата варианта съм ги пробвал, но предпочитам вторият, макар работата да е повече.


  • 0

logo-600-1002.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни