Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Clk320 w208 Новобранец има въпроси


  • Please log in to reply
79 мнения по тази тема

#61 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 март 2021 - 22:46

Неща като газова(и не само) се обслужват от време на време независимо кой някога я е слагал.
Сменят се маркучи,филтри основно,а и изпарителя може да се погледне.
При мирис на газ най-лесното е да се насапониса с веро една гъбичка и да се сложи пяната по снадки,скоби и пр.На който му е удобно може и в шишенце с малко вода и веро да си направи пяна и пак да я ползва за да разбере от къде му е теча на газ.
  • 2

#62 Apexpredator

Apexpredator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Врачанско
  • Интереси:Четене на книги и висока физическа активност.
  • Автомобил:
    W210 270cdi - 2001г.
    W210 270cdi - 2001г.
    W208 320v6 - 1999г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2021 - 23:03

Неща като газова(и не само) се обслужват от време на време независимо кой някога я е слагал.
Сменят се маркучи,филтри основно,а и изпарителя може да се погледне.
При мирис на газ най-лесното е да се насапониса с веро една гъбичка и да се сложи пяната по снадки,скоби и пр.На който му е удобно може и в шишенце с малко вода и веро да си направи пяна и пак да я ползва за да разбере от къде му е теча на газ.

Обмислях при обслужването на колата да сменя всички тези неща, които спомена по газта, да се ревизира съответно, центровки там каквото трябва, обаче не се получи. Предстои в близкото бъдеще това.

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  • 0

#63 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    W201 190E 2.0
    W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 22 март 2021 - 18:32

Докато чакаш близкото бъдеще напомням - циганката -) каръка.  :yeah


  • 0

#64 Apexpredator

Apexpredator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Врачанско
  • Интереси:Четене на книги и висока физическа активност.
  • Автомобил:
    W210 270cdi - 2001г.
    W210 270cdi - 2001г.
    W208 320v6 - 1999г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2021 - 18:39

Докато чакаш близкото бъдеще напомням - циганката -) каръка. :yeah

За мое нещастие не съм в състояние да правя каквото искам, когато поискам

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  • 0

#65 Apexpredator

Apexpredator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Врачанско
  • Интереси:Четене на книги и висока физическа активност.
  • Автомобил:
    W210 270cdi - 2001г.
    W210 270cdi - 2001г.
    W208 320v6 - 1999г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2022 - 22:06

И да раздухам паяжините тук, вместо да почвам нова тема.Година по-късно, с минаване през още два други сервиза, колата си остава с този проблем. Както 2 месеца всичко е наред, изведнъж просто решава да спре насред пътя- няма токове, акумулатора зарежда на 11. Ходих до сервиз за смяна на свещи и бубина и ги карах да погледнат пак какво става по тая тема. Почистиха алтернатора (защото е сменян 3пъти вече и този е нов) и си зареждаше нормално. Като ми казаха, че знаят, че проблема НЕ е в алтернатора, а в някаква черна кутйка - компютър, който отговаря за токовете около алтернатора. Ама не знаят къде да я намерят тая кутийка, за да я сменят. Буквално така ми казаха, не знам за какво става въпрос и как по-добре да формулирам казаното.
И към днешна дата, колата седи вече 2 седмици така-без токове, на пауза. В момента разпитвам хора, които познавам за съвети и за майстори/сервизи,но само мрънкат. Та реших и тук да напиша нещо, па дано некой каже нещо. Живи и здрави!

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  • 0

#66 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 март 2022 - 22:49

И да раздухам паяжините тук, вместо да почвам нова тема.Година по-късно, с минаване през още два други сервиза, колата си остава с този проблем. Както 2 месеца всичко е наред, изведнъж просто решава да спре насред пътя- няма токове, акумулатора зарежда на 11. Ходих до сервиз за смяна на свещи и бубина и ги карах да погледнат пак какво става по тая тема. Почистиха алтернатора (защото е сменян 3пъти вече и този е нов) и си зареждаше нормално. Като ми казаха, че знаят, че проблема НЕ е в алтернатора, а в някаква черна кутйка - компютър, който отговаря за токовете около алтернатора. Ама не знаят къде да я намерят тая кутийка, за да я сменят. Буквално така ми казаха, не знам за какво става въпрос и как по-добре да формулирам казаното.
И към днешна дата, колата седи вече 2 седмици така-без токове, на пауза. В момента разпитвам хора, които познавам за съвети и за майстори/сервизи,но само мрънкат. Та реших и тук да напиша нещо, па дано некой каже нещо. Живи и здрави!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Да не би под "черна кутийка" да имат предвид управлението(дилема платка) на алтернатора?Продава се навсякъде?
Аз под нов алтернатор и всичките му ремонти през които мина си мислех че динамото е поправяно и тествано от-до.
  • 0

#67 Apexpredator

Apexpredator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Врачанско
  • Интереси:Четене на книги и висока физическа активност.
  • Автомобил:
    W210 270cdi - 2001г.
    W210 270cdi - 2001г.
    W208 320v6 - 1999г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 март 2022 - 23:13

Да не би под "черна кутийка" да имат предвид управлението(дилема платка) на алтернатора?Продава се навсякъде?
Аз под нов алтернатор и всичките му ремонти през които мина си мислех че динамото е поправяно и тествано от-до.

Нямам представа какво имаха предвид. Черна кутийка беше израза използван от "майстора". Казаха ми, че не знаят къде да я намерят в смисъл не за закупуване, а физически по колата къде се намира тая джаджа. Подчертавам, че беше един от хората, дето напомнят, че правят нови модели коли вече, и на тези не им разбират достатъчно... Явно...
Ще се поинтересувам за тази "дилема платка".
Благодаря ти! Сега поне знам какво да кажа/напиша. Че "черна кутийка" до никъде не ме докара.

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  • 0

#68 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 март 2022 - 16:36

Нямам представа какво имаха предвид. Черна кутийка беше израза използван от "майстора". Казаха ми, че не знаят къде да я намерят в смисъл не за закупуване, а физически по колата къде се намира тая джаджа. Подчертавам, че беше един от хората, дето напомнят, че правят нови модели коли вече, и на тези не им разбират достатъчно... Явно...
Ще се поинтересувам за тази "дилема платка".
Благодаря ти! Сега поне знам какво да кажа/напиша. Че "черна кутийка" до никъде не ме докара.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Извинявай!
Диодна платка имах предвид.
Таблета си пише каквото си иска :)
  • 1

#69 Apexpredator

Apexpredator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Врачанско
  • Интереси:Четене на книги и висока физическа активност.
  • Автомобил:
    W210 270cdi - 2001г.
    W210 270cdi - 2001г.
    W208 320v6 - 1999г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 март 2022 - 20:32

Извинявай!
Диодна платка имах предвид.
Таблета си пише каквото си иска :)

Ако до другата седмица не се похваля с вървяща кола, ще искам съвети за сервиз /човек в София

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  • 0

#70 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 15 март 2022 - 02:39

Мисля че ако спре алтернатора трябва да получиш съобщение на таблото, след което може да се придвижиш поне на 2 часа каране (по светло) докато умре акумулатора.

Това ли се случва ?


  • 1

сесшисе ?


#71 Apexpredator

Apexpredator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Врачанско
  • Интереси:Четене на книги и висока физическа активност.
  • Автомобил:
    W210 270cdi - 2001г.
    W210 270cdi - 2001г.
    W208 320v6 - 1999г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2022 - 03:36

Мисля че ако спре алтернатора трябва да получиш съобщение на таблото, след което може да се придвижиш поне на 2 часа каране (по светло) докато умре акумулатора.
Това ли се случва ?

Ето нещо интересно;
Откакто съм купил колата до ден днешен на таблото си ми показва грешка за алтернатора. Колкото сервизи и алтернатори смених, колкото и диагностики правих, отговорът е един - проблем няма, ама не знаем що дава тази грешка. Чистим я и пак излиза, сменям нов алтернатор, зарежда добре, ама пак излиза грешката.
Карал съм 4-5 месеца без проблеми, НО с грешката на таблото. Преди повече от месец, отидох за смяна на свещи и бубина, че им беше време (нямах ядове с алтернатор и зареждане, въпреки грешката) . Отивам да си взема колата и ми казват, че освен сменените неща, са ми почистили и прегледали алтернатора, щото не зареждал добре. Буквално 3 дни, без да преувеличавам, 3 дни след като си взех колата и ме остави на пътя. И там ми обясниха за "черната кутйика", дето съм описал в горните коментари и т. н.
2 броя w210 съм имал, все 2.7cdi, преди тва kia sorento 2.5crdi, викам ше си взема бензин накрая, стига дюзи и турбини. Ето ми го бензина сега, мистерия

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  • 0

#72 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 март 2022 - 14:35

Нямам представа какво имаха предвид. Черна кутийка беше израза използван от "майстора". Казаха ми, че не знаят къде да я намерят в смисъл не за закупуване, а физически по колата къде се намира тая джаджа. Подчертавам, че беше един от хората, дето напомнят, че правят нови модели коли вече, и на тези не им разбират достатъчно... Явно...
Ще се поинтересувам за тази "дилема платка".
Благодаря ти! Сега поне знам какво да кажа/напиша. Че "черна кутийка" до никъде не ме докара.

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Той ако на 208 не познава архитектурата, къде е тръгнал да прави "нови"коли. Там черните кутийки са трицифрено число.

 

Ще разгледам старфайндера, съветвам те и теб да се поровиш за 208. http://benz.ehost.tj.../208/start.html

Ето нещо интересно;
Откакто съм купил колата до ден днешен на таблото си ми показва грешка за алтернатора. Колкото сервизи и алтернатори смених, колкото и диагностики правих, отговорът е един - проблем няма, ама не знаем що дава тази грешка. Чистим я и пак излиза, сменям нов алтернатор, зарежда добре, ама пак излиза грешката.
Карал съм 4-5 месеца без проблеми, НО с грешката на таблото. Преди повече от месец, отидох за смяна на свещи и бубина, че им беше време (нямах ядове с алтернатор и зареждане, въпреки грешката) . Отивам да си взема колата и ми казват, че освен сменените неща, са ми почистили и прегледали алтернатора, щото не зареждал добре. Буквално 3 дни, без да преувеличавам, 3 дни след като си взех колата и ме остави на пътя. И там ми обясниха за "черната кутйика", дето съм описал в горните коментари и т. н.
2 броя w210 съм имал, все 2.7cdi, преди тва kia sorento 2.5crdi, викам ше си взема бензин накрая, стига дюзи и турбини. Ето ми го бензина сега, мистерия

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Каквите са черните кутийки на дизелите, такива са и на бензините, с изключение на моторния комп. Нямаш вина, че си взел кола с проблеми.

 


Този пост е редактиран от Subsonic: 15 март 2022 - 14:35

  • 1

#73 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 март 2022 - 15:14

Освен регулаторът за напрежение на алтернатора, имаш един SAM модул в бушониерата отпред, може той също да ти прави проблем.

 

От калпав регулатор съм си патил много с предната кола. Слагам уж нов, след няколко месеца, проблем и то все като вали - оказа се че влиза влага баш в регулатора. Докато не купих Хела. Търсих четки да си обслужа и оригиналния Бош, но така и не го сервизирах.


Този пост е редактиран от Subsonic: 15 март 2022 - 15:17

  • 1

#74 Apexpredator

Apexpredator

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Врачанско
  • Интереси:Четене на книги и висока физическа активност.
  • Автомобил:
    W210 270cdi - 2001г.
    W210 270cdi - 2001г.
    W208 320v6 - 1999г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2022 - 18:24

Освен регулаторът за напрежение на алтернатора, имаш един SAM модул в бушониерата отпред, може той също да ти прави проблем.

От калпав регулатор съм си патил много с предната кола. Слагам уж нов, след няколко месеца, проблем и то все като вали - оказа се че влиза влага баш в регулатора. Докато не купих Хела. Търсих четки да си обслужа и оригиналния Бош, но така и не го сервизирах.

Направо мисля да разгледам по колата къде са и сам модула и регулатора и да поръчам части и да си се правя аз на майстор. Нямам си много доверие, ама ше разгледам утре и ше преценя. И да не е в тях проблема, почвам такива неща подред, защото вече се сбърках кво да праа..
Благодаря ти за полезната информация!

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  • 0

#75 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 март 2022 - 17:40

Направо мисля да разгледам по колата къде са и сам модула и регулатора и да поръчам части и да си се правя аз на майстор. Нямам си много доверие, ама ше разгледам утре и ше преценя. И да не е в тях проблема, почвам такива неща подред, защото вече се сбърках кво да праа..
Благодаря ти за полезната информация!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Само имай предвид че регулатор,диодна платка и управление за което писах са едно и също нещо,както и "черна кутийка" и са в едно с алтернатора.
Аз също имах проблем с "черната кутийка",смених с на Бош,уж хубава и след известно време пак останах без зареждане.После купих оригинална Бош въпреки цената от към 450 лв.и всичко заспа.

Няколко пъти споменаваш "нов алтернатор"но явно имаш предвид втора употреба,защото дори рециклиран да беше взел нямаше да имаш проблеми повече.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни