Здравейте, искам да опитам да изключва Torque Converter Lockup clutch за да видя дали от това ми идват вибрациите по време на движение, някой може ли да бутне едно рамо къде да ровя за тая функция из стара. Благодаря много !!!
Изключване на хидро lockup
Започната от BBRemapping, 09 дек 2020 - 11:49:33
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 декември 2020 - 11:49
#2
Публикувано 09 декември 2020 - 14:21
Аз лично нямам Стар и не съм го правил, но знам че може да се направи. Като опция май държи до следващото палене.
Иначе намерих това видео за адаптиране на заключването:
#3
Публикувано 09 декември 2020 - 14:37
До колкото разбрах и аз от форуми наляво надясно да, до следващото гасене е. Но мен ми трябва само за проба към момента да знам дали пак да сменявам торка. Благодаря колега!
#4
Публикувано 09 декември 2020 - 14:46
Колеги, каква е цената за смяна или рециклиране на торк ?
#5
Публикувано 09 декември 2020 - 15:01
Колеги, каква е цената за смяна или рециклиране на торк ?
Представа си нямам, сигурно около 1000лв. Понеже имаме коли на части си го сменяхме ние от карана кола, но ефекта е същия, става въпрос, че съм сменил цялата кутия с торка и други простотии...
#6
Публикувано 09 декември 2020 - 15:02
Може да е само локъп соленоида, той се намира върху мозъка, не е на хидрото.
#7
Публикувано 09 декември 2020 - 17:37
Освен торка се оглежда цялата кутия и се прави всичко.Колеги, каква е цената за смяна или рециклиране на торк ?
1700-2200лв.
#8
Публикувано 10 декември 2020 - 00:14
А защо си мислиш, че се изключва?
#9
Публикувано 10 декември 2020 - 01:36
Не че го мисля, а изчетох 20 теми по този въпрос, но хората никъде не са написали как точно става работата. През СТАР е, прави се, гаранция не е някаква ядрена физика. Накратко това е тест, който се извършва за да разбереш еди какво си, а не да караш така постоянно. Кутията се натоварва, почва да загрява и много по бързо си заминава. Поради незнайни причини в няколко теми пишеха за Спринтери, че обикновено по този начин някакви майстори им правят кутиите, за да предотвратят нещо си. Но както и да е, ако има някой колега който знае как става тази философия да драска.А защо си мислиш, че се изключва?
Sent from my AC2003 using Tapatalk
#10
Публикувано 10 декември 2020 - 09:01
През СТАР има опция за изключване на соленоида- или в актуации или в някое от другите менюта беше не помня, но го има и се стига лесно до него . Има също и живи данни на въпросния соленоид - отключен, заключен и стойности на модулиране.
#11
Публикувано 10 декември 2020 - 11:39
В чуждите форуми има теми как се "изключва" и хардуерно, но не знам как не вдига грешка.
#12
Публикувано 10 декември 2020 - 12:03
Въпроса е, че не искам да си създавам проблеми на главата. Искам само да го опитам за да зная какво да правя от тук насетне.
#13
Публикувано 10 декември 2020 - 21:47
Аз скоро я правих тази проба ,но не разбирам нищо от диагностика. Само запомних, че се прави в режим Wна кутията и ако превключиш режима се включва пак заключването. Даже и без да гасиш колата. Майстора много бързо според мен стигна до тази манипулация в компютъра.
#14
Публикувано 11 декември 2020 - 09:17
Когато съм малко по-свободен ще се разръчкам, че последно време само проблеми с този котор. Та сега тази пробичка не ми е чак такъв приоритет ;д Благодаря на всички отзовали се !
#15
Публикувано 22 декември 2020 - 22:28
Не е физика, и химия не е...Не че го мисля, а изчетох 20 теми по този въпрос, но хората никъде не са написали как точно става работата. През СТАР е, прави се, гаранция не е някаква ядрена физика...
По важното е да разбираш какъв тест правиш.
Да разбираш какво всъщност правиш.
И какви резултати да очакваш.
Така като гледам, каквито и резултати да получиш, няма да осъзнаеш проблема, защото не си наясно какво всъщност правиш.
Този пост е редактиран от prokopi69: 22 декември 2020 - 22:29
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни