Към съдържанието

  •  

Снимка

Изключване на хидро lockup


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 09 декември 2020 - 11:49

Здравейте, искам да опитам да изключва Torque Converter Lockup clutch за да видя дали от това ми идват вибрациите по време на движение, някой може ли да бутне едно рамо къде да ровя за тая функция из стара. Благодаря много !!!


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 декември 2020 - 14:21

Аз лично нямам Стар и не съм го правил, но знам че може да се направи. Като опция май държи до следващото палене.

Иначе намерих това видео за адаптиране на заключването:

 


  • 0

#3 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 09 декември 2020 - 14:37

До колкото разбрах и аз от форуми наляво надясно да, до следващото гасене е. Но мен ми трябва само за проба към момента да знам дали пак да сменявам торка. Благодаря колега!


  • 0

#4 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 09 декември 2020 - 14:46

Колеги, каква е цената за смяна или рециклиране на торк ? 


  • 0

#5 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 09 декември 2020 - 15:01

Колеги, каква е цената за смяна или рециклиране на торк ? 

Представа си нямам, сигурно около 1000лв. Понеже имаме коли на части си го сменяхме ние от карана кола, но ефекта е същия, става въпрос, че съм сменил цялата кутия с торка и други простотии...


  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 декември 2020 - 15:02

Може да е само локъп соленоида, той се намира върху мозъка, не е на хидрото.


  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 декември 2020 - 17:37

Колеги, каква е цената за смяна или рециклиране на торк ?

Освен торка се оглежда цялата кутия и се прави всичко.
1700-2200лв.
  • 0

#8 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 10 декември 2020 - 00:14

А защо си мислиш, че се изключва?
  • 0

#9 bekkerzftw9992

bekkerzftw9992

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:wraca

Публикувано 10 декември 2020 - 01:36

А защо си мислиш, че се изключва?

Не че го мисля, а изчетох 20 теми по този въпрос, но хората никъде не са написали как точно става работата. През СТАР е, прави се, гаранция не е някаква ядрена физика. Накратко това е тест, който се извършва за да разбереш еди какво си, а не да караш така постоянно. Кутията се натоварва, почва да загрява и много по бързо си заминава. Поради незнайни причини в няколко теми пишеха за Спринтери, че обикновено по този начин някакви майстори им правят кутиите, за да предотвратят нещо си. Но както и да е, ако има някой колега който знае как става тази философия да драска. :)

Sent from my AC2003 using Tapatalk
  • 0

#10 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 декември 2020 - 09:01

През СТАР има опция за изключване на соленоида- или в актуации или в някое от другите менюта беше не помня, но го има и се стига лесно до него . Има също и живи данни на въпросния соленоид - отключен, заключен и стойности на модулиране.


  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 декември 2020 - 11:39

В чуждите форуми има теми как се "изключва" и хардуерно, но не знам как не вдига грешка.


  • 0

#12 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 10 декември 2020 - 12:03

Въпроса е, че не искам да си създавам проблеми на главата. Искам само да го опитам за да зная какво да правя от тук насетне. 


  • 0

#13 todoraki

todoraki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Поморие
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е250д 1993, Е220 CDI ML270CDI

Публикувано 10 декември 2020 - 21:47

Аз скоро я правих тази проба ,но не разбирам нищо от диагностика. Само запомних, че се прави в режим Wна кутията и ако превключиш режима се включва пак заключването. Даже и без да гасиш колата. Майстора много бързо според мен стигна до тази манипулация в компютъра.


  • 0

#14 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 11 декември 2020 - 09:17

Когато съм малко по-свободен ще се разръчкам, че последно време само проблеми с този котор. Та сега тази пробичка не ми е чак такъв приоритет ;д Благодаря на всички отзовали се !


  • 0

#15 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 22 декември 2020 - 22:28

Не че го мисля, а изчетох 20 теми по този въпрос, но хората никъде не са написали как точно става работата. През СТАР е, прави се, гаранция не е някаква ядрена физика...

Не е физика, и химия не е...
По важното е да разбираш какъв тест правиш.
Да разбираш какво всъщност правиш.
И какви резултати да очакваш.

Така като гледам, каквито и резултати да получиш, няма да осъзнаеш проблема, защото не си наясно какво всъщност правиш.

Този пост е редактиран от prokopi69: 22 декември 2020 - 22:29

  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни