Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проверка на дюзи


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 hkastelov

hkastelov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    Мерцедес C200 2001г. 116кс.

Публикувано 27 ноември 2020 - 13:00

Здравейте, моята цедка е ц 200цди 2001г, от две седмици пали трудно сутрин, огледах видимо няма никъде омазнени от нафта, маркучите са сухи, реших да сменя горивния филтър, но не се реши проблема, даже всеки ден се задълбочава, все по трудно пали, понеже четох в друг форум, че с подобен проблем на човека му се оказало пикаеха дюза, въпреки, че мойте са сухи, мога ли да ги проверя без да ги свалям и нося на стенд и ако някои се е сблъсквал с такъв проблем и го решил паленето след това нека сподели!
  • 0

#2 hkastelov

hkastelov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    Мерцедес C200 2001г. 116кс.

Публикувано 14 декември 2020 - 12:59

Здравейте, явно няма интерес към моят проблем, ни все пак да споделя и ако някои реши можо да съдейства не съм решил проблема, а в Дупница е малко сложно със стар диагностика да открия, това което съм направил до момента сменен горивен филтър, сменени горивните маркучи и монтиран възвратен клапан за връщане на горивото и всичко това без резултат, много клония към дюзи, четох, че може да се проверяват с някакви колби, някои може ли да ми обясни за метода!
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 декември 2020 - 13:30

Ето нещо от Дупница.
content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1607945048687-1318545799.jpg
Форумите не са само за писане,а и за четене.Съвет.
Колата комби ли е?
Принципни си мислех за изгнила сонда в резервоара вкарваща въздух в горивото,но си си сложил възвратен клапан би трябвало проблема да е решен.
Да с колби става замерването на дюзи.
След като се луташ толкова време нищо недей да сваляш,а си закарай колата в сервиз да ти я направят.
Така дали ще стане...
http://forums.mbclub.../23294-wertion/
Има телефон-0898877708
и линк за връзка.

Този пост е редактиран от daimler1: 14 декември 2020 - 13:35

  • 0

#4 hkastelov

hkastelov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    Мерцедес C200 2001г. 116кс.

Публикувано 14 декември 2020 - 17:25

Добре, благодаря ще се обадя, когато отстраня проблема ше пиша какво е било, за да съм полезен на друг, иначе колата е седан!
  • 0

#5 velimir1

velimir1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Карлово
  • Автомобил:
    w203 c200 85kw

Публикувано 19 декември 2020 - 13:03

Здравей . Миналата зима имах същия проблем. Провериха дюзите с колби и се оказаха 2 дюзи , смениха ги  с 2 ра употреба и броблема се реши .... Или поне до тази зима . Като се застуди и колата не се кара 2-3 дена , почва да прави същия проблем. Предполагам е необходимо цялостно рециклиране и на 4те дюзи.


  • 0

#6 hkastelov

hkastelov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    Мерцедес C200 2001г. 116кс.

Публикувано 21 декември 2020 - 22:03

Закачиха я на диагностика и показа три проблема, три не работещи подгревни свещи, релето за подгрев също и клапана за високото налягане на помпата, може да ме вземат в сервиза след 10ти януари, за свещите ми е малко странно, защото нищо не свети на таблото и друг път съм ги сменял, но винаги ми е индикирано на таблото, за клапана на помпата, казаха, че имал някаква цедка и тя се почиства и така, за релето за подгревна имало резистори, които дефектират, ще го погледнат и него, като я оправя, ще дам обратна връзка, тези дни само ще си проверя сам подгревните свещи да видя дали действително са изгоряли, проверявам ги на стария принцип с един кабел от + на акумолатора и трябва да даде искра свеща, като трябва да сте разкачиш и всички други кабели от свещите!
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 декември 2020 - 09:38

Само имай предвид като мериш,че свещта може да не е прекъсната,но да не нагрява колкото трябва.
Сега не знам с диагностика как ги проверяват,но навремето се сваляше свещта и ненагряващата примерно се нажежава до червено,а новата или правилно работещата се нагрява до бяло.
  • 0

#8 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 22 декември 2020 - 19:15

Е да, но сега има бързо загряващи, на ниско напрежение, и като ги пуснеш на 13V ще изгорят.
  • 1

#9 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 23 декември 2020 - 14:54

Искра не съм виждал да дават свещи за дизел, трябва да побелее от жега.
  • 0

#10 hkastelov

hkastelov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    Мерцедес C200 2001г. 116кс.

Публикувано 19 януари 2021 - 12:47

Здравейте, за сега е решен проблема, но диагностики те не ми помогнаха, само ми взеха парите, клапана за високото налягане го свалих и целия беше в парафин сложих го в малко корселин, без да се потопя електрическата част, след което продухах с компресора добре, монтирах го, свещите ги замерих с мултицет и всички са здрави и нищо не свти и на таблото, релето в интерес на истината не даде признаци, че работи, като го замерих с мултицет и купих ново реле за подгрев, смених го но колата, продължаваше да пали всеки ден все по трудно и съм се излъгал, че не работи релето, защото когато го замерих първия път, колата вече беше палена и явно не подава всеки път ток, защото при студен двигател, като го замерих веднага дава признаци, че работи и сега имам едно реле в повече! И така дойде ден при, които колата спря да пали напълно, след нов преглед по двигателя, забелязах, че зад помпата за високо налягане е мазно, демонтирах я и зад нея има три болтчета, които бяха напълно хлабави, затегнаха ги, почистих добре мазното и монтирах помпата, след което колата запали лесно, на следващия ден при -10 запали от първия път без проблем, някъде в друга тема срещнах, че са писали, че тези болтчета са регулиране и трябва да са хлабави, но аз виждам логика в това да е истина, защото тези болтчета държат капачката за разглобяване на пимпата, не играят никаква регулираща роля, а и е факт, че проблема се реши след затягането им, явно е дърпала въздух от там, а този с диагностиката и то стар, как видя, че не работят свещите, релето и клапана, незнам, възможно ли е да има записани стари грешки, които да не са изтрити, като е отстранен проблема, като например свещите, това е от мен с обратната връзка, безаварийно на всички!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни