Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Няколко въпроса за CLS - различни конфигурации500,350 мнения


  • Please log in to reply
Няма други мнения в тази тема

#1 MBfan331

MBfan331

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Varna

Публикувано 15 ноември 2020 - 17:09

Здравейте! Имам голямо желание за въпросният модел, но няколко въпроса не са ми много ясни:

1. ЦЛС 500 с мотор м113 (306кс) само преди фейса ли е ? Ако да предполагам си върви с проблемното СБЦ + скорости 5г ? Има ли пре-фейсови модели с 7г кутия и кутиите същите ли са като в Е500 (в211) или са по-добре/по-зле? 
2. Ако се гледа фейсов модел -  350 бензин надежден ли е? 

3. Колата планирам да карам между 7 и 10х.км на година, така че повече клоня към бензина. 350 има доста повече обяви, за разлика от 500, разликата в поддръжката доколкото четох не е особено голяма, във вървежа също. Тук някой може ли да изкаже мнение? 

4. При бензиновите модели веригата кога се сменя и колко горе долу излиза смяната части и труд?

5. За въздуха всеки пише, че вече се рециклира/ремонтира, но в сайтовете за това има цени за рециклиране на амортиьор, както и за възглавница. Когато се наложи това да се прави задължително ли е да се рециклират и двете т.е възгл (300лв) + амо(300лв) или в най-лошия случай 4х600лв за цялото окачване? Разлика в окачванията на преди и след фейса има ли ?

Благодаря предварително, надявам се да ми се изясни малко ситуацията дали си заслужава кола от този клас на 15 години.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни