Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 e200 kompressor загуба на антифриз


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 valer1

valer1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W211 e200 kompressor

Публикувано 14 ноември 2020 - 15:41

Здравейте,

От скоро карам е200 компресор 2007г. 184 кс.
Вчера от максимум, антифриза в разширителния съд слезе на минимум. Сутринта беше добре и вечерта към 6 ми изписа, че трябва да се долее. Направи ми впечатление, че по кората под водния радиатор е мокро. Също така, 3 часа след като колата беше загасена, отвих капачката на разширителния съд и изсъска, все едно изпусна налягане. Забравих да пипна маркучите преди това. Нормално ли е това или е сигнал за проблем в охалителната система? По капачката на маслото няма налепи или други мръсотии.

 

Като допълнение, днес запалих колата и покарах до достигане на работна температура (ок. 20мин). Надуват се маркучите, но не са твърди като камък (могат да се натискат с пръсти без много усилие). Отдолу по кората като че ли продължава да сълзи, но не е този гьол като вчера. Парното днес не е пускано.

 

Възможно ли е от там да е теча или просто там се оттича конденз от климатичната система? Прикачам снимки на локвата по кората:

 

https://drive.google...ew?usp=drivesdk

https://drive.google...ew?usp=drivesdk

https://drive.google...ew?usp=drivesdk

 

Всеки съвет ще ми е от полза. Благодаря ви.

 


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 15 ноември 2020 - 10:52

Обикновено протича от скобите когато има монтирана газ...

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 15 ноември 2020 - 11:26

Това "мокро" по кората мазно ли е? Ако е, тогава е антифриз.
  • 0

#4 valer1

valer1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W211 e200 kompressor

Публикувано 15 ноември 2020 - 19:25

Да,мазно е. Днес изсъхна гьолчето и остана едно мазно петно по кората. Покарах я 30 мин и 40 мин седя на място на канала, но не прокапа от никъде. Така трудно ще го хвана от къде е и дали капе постоянно или изведнъж се изсипва.
  • 0

#5 valer1

valer1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W211 e200 kompressor

Публикувано 18 ноември 2020 - 18:17

Работата отива на глава, на две места мериха газовете в антифриза и си оцветява леко течността, като се покара повечко с яко газ надува маркучите и прокапва от датчика на казанчето. Само леко да се отвие капачката, чува се леко сст и веднага омекват маркучите. Иначе като се дава газ на отворено казанче няма мехурчета, само се вдига нивото леко и след това спада. Парното също си е наред, колата не загрява и държи 80-90 градуса. На 2 места ми казаха около 1000 лева части и труд ако е само за гарнитура и шлайф. Не съм правил такъв ремонт досега, ако няма други изненади това ли е ориентировъчната цена

Този пост е редактиран от valer1: 18 ноември 2020 - 18:18

  • 0

#6 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 18 ноември 2020 - 18:24

На старата е-класа правих главата, излезе ми към 760лв но беше през 2012г, така че може и вече да е 1000лв. Важното е частите да са качествени и майстора да е читав.
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 ноември 2020 - 21:16

Имаш ли газ? Ако да, има вероятност да е проблем в изпарителя.

Преди да правиш глава, смени и капачката на разширителния съд.


  • 0

#8 valer1

valer1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W211 e200 kompressor

Публикувано 18 ноември 2020 - 21:27

Да, имам газова, но и на бензин надува. Ще купя една капачка за проба утре.
  • 0

#9 valer1

valer1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W211 e200 kompressor

Публикувано 04 декември 2020 - 09:42

Малко новини по темата. Главата беше беше за шлайф и гарнитури, не излязоха пукнатини на водната проба. 

 

Вече е и при мен и я карам. Направи ми впечатление, че след ремонта загрява по-бавно. Отнема около 20 минути градско каране да стигне 80. Другата ми кола го прави това за няма и 10 минути (ц класа). 

 

Също така, след като е достигнала работната температура и я загася, големия маркуч който излиза от водния радиатор и влиза в термостата е студен. Предполагам, че термостата не сработва и седи затворен, ама при това положение не трябва ли да загрява по-бързо колата?

 

Според вас каква може да е причината за по-бавното загряване и студения маркуч към радиатора след шофиране известно време след достигане на 85 градуса?


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 декември 2020 - 10:09

Дано да е термостат!
Най-добре се върни при тези които ти правиха ремонта и си кажи оплакванията.
  • 0

#11 valer1

valer1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W211 e200 kompressor

Публикувано 04 декември 2020 - 19:58

Още един въпрос - има ли как да се тества дали водната помпа върти охладителната течност?
  • 0

#12 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 декември 2020 - 20:29

Метод от Живково време :D

Откачаш тънкото маркуче на казанчето за вода( антифриз) при работещ двигател. Трябва да хвърля охладителна течност.


  • 1

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 декември 2020 - 20:52

Метод от Живково време :D
Откачаш тънкото маркуче на казанчето за вода( антифриз) при работещ двигател. Трябва да хвърля охладителна течност.


От времето когато в събота малкото собственици на автомобили слизаха пред блока,отвиваха бризентите,вдигаха капаците на двигателите,събираха се на тумби и започваха ту да цъкат,ту да псуват... :)
  • 1

#14 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 декември 2020 - 21:24

От времето когато в събота малкото собственици на автомобили слизаха пред блока,отвиваха бризентите,вдигаха капаците на двигателите,събираха се на тумби и започваха ту да цъкат,ту да псуват... :)


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни