Здравейте,
От скоро карам е200 компресор 2007г. 184 кс.
Вчера от максимум, антифриза в разширителния съд слезе на минимум. Сутринта беше добре и вечерта към 6 ми изписа, че трябва да се долее. Направи ми впечатление, че по кората под водния радиатор е мокро. Също така, 3 часа след като колата беше загасена, отвих капачката на разширителния съд и изсъска, все едно изпусна налягане. Забравих да пипна маркучите преди това. Нормално ли е това или е сигнал за проблем в охалителната система? По капачката на маслото няма налепи или други мръсотии.
Като допълнение, днес запалих колата и покарах до достигане на работна температура (ок. 20мин). Надуват се маркучите, но не са твърди като камък (могат да се натискат с пръсти без много усилие). Отдолу по кората като че ли продължава да сълзи, но не е този гьол като вчера. Парното днес не е пускано.
Възможно ли е от там да е теча или просто там се оттича конденз от климатичната система? Прикачам снимки на локвата по кората:
https://drive.google...ew?usp=drivesdk
https://drive.google...ew?usp=drivesdk
https://drive.google...ew?usp=drivesdk
Всеки съвет ще ми е от полза. Благодаря ви.