Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за елемент по горивната системаОМ605


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 haxel

haxel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 1996

Публикувано 11 ноември 2020 - 18:18

Здравейте.
Имам w210 e250d,96 година чист дизел. От елемента, показан на снимките, като че ли капе дизел. По номер на шасито не могат да намерят резервен такъв. Въпросът ми е как се казва този елемент, за да знам как да го търся в Интернет, за да го купя и да се смени.

Прикачени файлове


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 ноември 2020 - 18:01

Кой по-точно елемент те интересува колега?

155, 41, 38, 32 или нещо друго

Прикачени файлове


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 ноември 2020 - 18:12

Кой по-точно елемент те интересува колега?
155, 41, 38, 32 или нещо друго

Сигурно 155, до колкото помня топлеше горивото когато работи.
  • 0

#4 haxel

haxel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 1996

Публикувано 12 ноември 2020 - 18:16

Благодаря за снимката. Става дума основно за 155, защото някъде около него, някое от уплътненията се е скапало и подлизва нафта и пуши.


Този пост е редактиран от haxel: 12 ноември 2020 - 18:16

  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 ноември 2020 - 18:30

155 е горивен топлообменник и цената вероятно не е приятна.

 

От друга страна, щуцерът има О-пръстен и матална щипка и аз бих започнал с тях.

 

Номер 38 - A 601 997 03 45

Номер 41 - A 601 078 00 85

Номер 155 - A 604 070 01 79

 

Даже, преди да сменя 155, бих сменил и 32 и 35

A 60 507 014 32 

A 60 199 704 45 


  • 0

#6 haxel

haxel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 1996

Публикувано 12 ноември 2020 - 20:43

Благодаря за информацията. А може ли и на 161 номера и на 164. 164 за захващане на 161 ли се използва или за захващане на 155.


  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 ноември 2020 - 09:47

Ето гарнитурата, 161, 604 078 01 80.

Пак казвам, бих започнал с О-пръстените и тръбичката, защото ми изглежда като да тече от снадката.


  • 0

#8 haxel

haxel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 1996

Публикувано 13 ноември 2020 - 10:37

Благодаря отново. Аз мисля първо да взема всичките уплътнения заедно с тръбичката, за всеки случай, а пък ще почна с лесното - тръбичката и О пръстена.

Този пост е редактиран от haxel: 13 ноември 2020 - 10:41

  • 0

#9 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 14 ноември 2020 - 15:19

Преди години и аз си спомням,че ги сменявах и теча спря. Нямаше проблем с топлобменника.
  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 ноември 2020 - 17:08

Имай предвид че много хора шунтират топлообменника(вярно че така му е името) и си решават проблемите.
  • 0

#11 haxel

haxel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 1996

Публикувано 19 декември 2020 - 19:19

Здравейте.

След като смених маркучето, заедно с уплътненията, тече продължи. Накрая се оказа, че проблема е бил в топлообменника. Туй като той е суставен от две части - пластмасова, в която влизат маркучетата и метална, която е "потопена" в двигателя, и поточно, където циркулира антифриза, има уплътнение между двете части. Въпросното уплътнение е било проблемно - все пак е на близо 26 години. То не се продава отделно, така че смених целият топлообменник и теча, и пушека спряха. Даже и мехурчета в маркучетата вече няма.


  • 2

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 декември 2020 - 20:51

Браво!Втора употреба ли постави?
  • 0

#13 haxel

haxel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 1996

Публикувано 21 декември 2020 - 19:27

Браво!Втора употреба ли постави?

Не. Оригинал


  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 декември 2020 - 20:52

Не. Оригинал


Супер!Не са ли скъпи,на каква цена го взе?
  • 0

#15 haxel

haxel

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 1996

Публикувано 29 декември 2020 - 19:16

Супер!Не са ли скъпи,на каква цена го взе?

За 270 лв.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни