Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Модификации по изпускателната системаS211, E320


  • Please log in to reply
51 мнения по тази тема

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 декември 2020 - 17:33

Днес минах да взема новите корпуси - крайни гърнета и средни резонатори без бленда.

 

Дизайнът претърпя няколко промени, в крачка, основно във формата на корпуса за да се вместим в производставената програма тази годна.

 

Дано в четвъртък имам време да закарам колата да ги монтират.

 

Прогнозирам около 98-101 дБ с новите гърнета.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC_2829.jpg   223,53K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC_2831.JPG   110,99K   12 Брой сваляния

  • 3

#17 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 10 декември 2020 - 18:14

Днес имах уговорен час, закарах колата, поумувахме как може да се монтират новите корпуси и им я оставих.

 

След 3 часа отидох да си я взема. Решихме монтажът да е със скоби, за да позволява и лесен демонтаж, при нужда :)

 

Звукът на празен ход е много внушителен, на средни обороти е натрапчив, а след 3000 оборота изчиства и става по-приятен.

 

Измерванията показват 71 dBА на празен ход (51 дБА в купето). На 3000 оборота не съм мерил, тъй като имам чувствителни комшии :)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC_2836.JPG   179,54K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC_2833.JPG   152,73K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  DSC_2834.JPG   173,36K   12 Брой сваляния

  • 2

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 декември 2020 - 19:04

Покарах ден-два колата и натрупах впечатления. За жалост, в диапазона около 2000 оборота е прекалено шумна за ежедневна кола.

Вчера успях да измеря нивото на шума при 4000 оборота - 103.3 dBA. Това е с около 3 dB повече отколкото очаквах, но не е в тях проблема. Може би ще трябва да се върна към стоковата средна секция, двойният X-пайп с абсорбер. Той ще избута проблемните честоти нагоре, извън резонанса на купето.

Или ще се върна към стоковите крайни.

Интересното е, че след 3000 оборота колата не е много шумна, но не мога да я карам все в обороти.


  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 декември 2020 - 20:03

Стани,да не те обидя ама не звучи добре.
По-скоро ми клони към тунингован Ауди дизел.
  • 1

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 декември 2020 - 23:23

На живо звучи по-добре, но и на мен ми харесва, очаквах по-мек звук.

 

Мога да върна стоковата средна секция, което ще промени доста нещата, или да върна стоковите задни.


  • 0

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 декември 2020 - 08:29

Пробвай първо със средните,би трябвало да се получи.
Принципно задните трябва да изкарат ниския гърлен звук.
  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 декември 2020 - 17:19

Днес измерих къде е проблема, въпреки че беше ясно и при самото шофиране - 1800-2000 оборота или 90 Hz.

 

С връзка между двете тръби ще стане работата, но пък във високите ще звучи като Вартбург. Всички V6 с Х или Н-пайп звучат гадно.

Прикачени файлове


  • 0

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 декември 2020 - 21:08

Едно видео в движение, с помощ от приятел, който любезно предостави камера и направи лека обработка:

 


  • 1

#24 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 декември 2020 - 17:10

Реших да върна фабричното средно. Крачка напред, две назад :)


  • 1

#25 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 декември 2020 - 14:02

Сток резонатор - двоен Х.

Ниво на шума под товар 95 дБ, изравнен поток на газовете на празен ход (70 дБ).

Както и очаквах високите не ми харесва как звучат, но колата има повече сила.

В ниските обаче е по-слаба, което не ми харесва особено.

Разходът е една идея по-зле, нещо което се наблюдаваше и при предишните сравнения между разделена и обединена генерация.

Шумът в купето е по-нисък, но упоритото зъбче на 90 херца продължава да си стои.


  • 0

#26 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 22 декември 2020 - 10:28

Пробвах и само с прави тръби. Колата не е по-шумна, върви повече в ниските, което е хубаво защото на Е320 Даймлер ползват много дълъг диф - 3.07.

Но малко май се затапва във високите.

Може би тук е мястото да попитам.. явно не е на психическа основа :D.. защото и на мен ми се стори подобен сценария, като свалих катализаторите за проба. Имах подозрения, че са запушени и разхода ми е висок. 

Само че при мен стана по-шумна, в ниските се представяше прекрасно (като бензинова кола, тръгваше с лекота), но не се усещаше кога включва турбото и мн лесно отиваше към 4-5к оборота без да се дърпа както с катализатора


  • 0

#27 TeoXX

TeoXX

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes E320 v6 w211 бензин

Публикувано 22 декември 2020 - 17:42

Адмирации за темата!

 

Лично аз на мястото на средното гърне поставих прави тръби, но звукът почти не мръдна.

 

Върнах си го и сега смятам да обработвам задните, но искам да запазя плътният звук.

 

Ще пиша след, като го направя и ще запиша видео преди и след промяната.


  • 0

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 декември 2020 - 23:34

Важното е задното гърне да има филтър, настроен на 90 херца, иначе в купето е доста неприятно.

 

Аз в момента съм на изходно положение :).


  • 0

#29 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 декември 2020 - 17:33

Преди да върна стоковите задни гърнета, направих едно видео със сток средно и Subsonic задни гърнета :)

Трябвало е да снимам от малко по-далеч, но нямах поставка за телефона. Всъщност средните обороти звучат доста добре, а високите не райсват, както се опасявах, че ще стане със събрана генерация.

 


  • 0

#30 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 23 декември 2020 - 22:48

Суб... - ти безработен ли си?
Без жена, деца?

Явно имаш много време за глупости...
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни