Проблем забиване W211 320cdi 204к.с.Проблем
Започната от krumkolev, 04 ное 2020 - 23:15:35
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 ноември 2020 - 23:15
Здравейте Колеги,
Нов съм във форума, до момента само съм чел теми без регистрация които са ми били много полезни.
Притежавам W211 320cdi 204к.с. от 2 год и не съм имал особени проблеми.
Отскоро обаче ми се появи странен проблем.
При градско и извънградско каране колата върви напълно нормално - ускорява без колебания, няма загуба на мощност, няма тресене, пушене и т. н.
При качване на магистрала и каране над 130 колата не забива, а след продължително каране примерно 130 140, в един момент като подам газ няма мощност(турбо). След рестарт се оправя. Ако покарам повече време - над 30 мин така без турбо светва чека, като след рестарт изгасва. Ако я карам извънградско (90км/h - 120km/h) никога не се проявява проблема и ускорява напълно нормално. При кикдаун и пълна газ си върви здраво няма проблем.
На стар диагноза показа единствено грешка в ЕГР. Свалих го и го почистих - беше мръсен, раздвижих го - УЖ работи.
Някой имал ли е подобен проблем.
Моля за помощ.
Нов съм във форума, до момента само съм чел теми без регистрация които са ми били много полезни.
Притежавам W211 320cdi 204к.с. от 2 год и не съм имал особени проблеми.
Отскоро обаче ми се появи странен проблем.
При градско и извънградско каране колата върви напълно нормално - ускорява без колебания, няма загуба на мощност, няма тресене, пушене и т. н.
При качване на магистрала и каране над 130 колата не забива, а след продължително каране примерно 130 140, в един момент като подам газ няма мощност(турбо). След рестарт се оправя. Ако покарам повече време - над 30 мин така без турбо светва чека, като след рестарт изгасва. Ако я карам извънградско (90км/h - 120km/h) никога не се проявява проблема и ускорява напълно нормално. При кикдаун и пълна газ си върви здраво няма проблем.
На стар диагноза показа единствено грешка в ЕГР. Свалих го и го почистих - беше мръсен, раздвижих го - УЖ работи.
Някой имал ли е подобен проблем.
Моля за помощ.
#2
Публикувано 05 ноември 2020 - 12:14
Аз имах същия проблем - грешка в ЕГР при каране на магистрала с темпомат на 120/130 и при ускорение в някакъв момент усещам , че е в авариен режим. След рестарт се оправя- направи ми го 2 пъти това да кажем на 4-5 пътувания магистрално и почистих ЕГР и от тогава сякаш спря да го прави или поне значително по-рядко се случва. И да го е правила е било веднъж от тогава -вече не помня ( чистенето беше преди 2-3г може би). Иначе 1-2 пъти в годината е възможно да ми го хване като грешка ЕГР-а , но не всяка грешка съм усещал влизане в авариен режим. Просто сравнително редовно я закачам на диагностика по други причини и виждам кога има нещо. Иначе чистенето помогна много според мен, но почне ли да зачестява ще го сменя. Проблема според мен не са само налепите по механизма.Не съм виждал нов ЕГР как е, но поне при мен сякаш има по-голям луфт на движещата се част. Незнам така ли трябва да е- дали е от износване или просто заради температурите и типа на средата (саждите) е направено така.
#3
Публикувано 08 ноември 2020 - 20:35
Здравейте,искам да Ви питам следното ако някой е запознат да отговори, при спускане около 7,8 километра,след като свърши спускането трябваше да натискам газта и забелязах че пропуши,но не черно,беше бяло или соньо но за много кратко около 2,секунди я видях на огледалото,колата е Benz c220,2008 год 2,2 мотор 170 коня,притеснително ли е или си е нормално след спускането.Благодаря предварително...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни