Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ниво на масло в скоростната кутия 5g W211

w211 5g скоростна кутия mercedes

  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 richard96

richard96

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    w211 2.2 cdi 2003

Публикувано 30 юли 2020 - 09:30

Здравейте, пиша ви относно скоростната кутия на моя бенц. Тъй като от скоро започна да губи по малко антифриз , веднага започнах да следя нивото и цвета на течността в кутията заради всеизвестния проблем с радиатора и тн. Та за момента цвета си е розово-оранжев и в разширителния съд няма милкшейк. Това което ме притеснява обаче е нивото на маслото в кутията. Измерено при загрял двигател и след 10км шофиране, на щеката показва около 0.5-1см над максимума. Измерването е направено на максимално равна повърхност, при работещ двигател. Днес направих измерване и при напълно студен двг, запалих сутринта и измерих. Това което видях е още по-притеснително - нивото е 3-4см над максимума за температура 25 градуса. Прикачил съм снимки. Като избърша щеката в бяла хартия се вижда и цвета, и поне на мен ми изглежда ок консистенцията. Маслото съм го сменил с промивка преди 16хил км. Преди около 5-6 месеца като си купих щеката направих измерване и тогава също беше над максимума при загрял двигател и си мисля, че при смяната просто са наляли повече. Обаче колата няма проблем със сменянето на скорости. Всъщност от време на време има едно леко придърпване, но рядко го усещам. Може би е от многото масло. Та да си задам и въпросите - проблем ли е да е над нивото и да точа ли от пробката, така че да го изравня на максимума или между двете черти? За загубата на антифриз тия дни ще я кача на подменик и ще следя маркучите, мисля че изпуска някъде, защото и в двигателното масло няма антифриз (и по-добре да няма), че него го следя редовно. Междудругото маркуча от термостата до разширителния съд е сравнително твърд и когато отворя капачката на съда при студен двигател се изпуска доста налягане. Това дали е проблем? Преди години имах един авенсис, който беше с доста твърди маркучи и се оказа, че е духнал гарнитура на главата, та така..

Извинете ме за дългия пост и благодаря предварително на отзовалите се.

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1.jpg   49,18K   18 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2.jpg   56,39K   17 Брой сваляния
  • Прикачен файл  3.jpg   86,99K   17 Брой сваляния

  • 0

#2 XYZ

XYZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    W211 2006

Публикувано 30 юли 2020 - 10:05

Здравейте, пиша ви относно скоростната кутия на моя бенц. Тъй като от скоро започна да губи по малко антифриз , веднага започнах да следя нивото и цвета на течността в кутията заради всеизвестния проблем с радиатора и тн. Та за момента цвета си е розово-оранжев и в разширителния съд няма милкшейк. Това което ме притеснява обаче е нивото на маслото в кутията. Измерено при загрял двигател и след 10км шофиране, на щеката показва около 0.5-1см над максимума. Измерването е направено на максимално равна повърхност, при работещ двигател. Днес направих измерване и при напълно студен двг, запалих сутринта и измерих. Това което видях е още по-притеснително - нивото е 3-4см над максимума за температура 25 градуса. Прикачил съм снимки. Като избърша щеката в бяла хартия се вижда и цвета, и поне на мен ми изглежда ок консистенцията. Маслото съм го сменил с промивка преди 16хил км. Преди около 5-6 месеца като си купих щеката направих измерване и тогава също беше над максимума при загрял двигател и си мисля, че при смяната просто са наляли повече. Обаче колата няма проблем със сменянето на скорости. Всъщност от време на време има едно леко придърпване, но рядко го усещам. Може би е от многото масло. Та да си задам и въпросите - проблем ли е да е над нивото и да точа ли от пробката, така че да го изравня на максимума или между двете черти? За загубата на антифриз тия дни ще я кача на подменик и ще следя маркучите, мисля че изпуска някъде, защото и в двигателното масло няма антифриз (и по-добре да няма), че него го следя редовно. Междудругото маркуча от термостата до разширителния съд е сравнително твърд и когато отворя капачката на съда при студен двигател се изпуска доста налягане. Това дали е проблем? Преди години имах един авенсис, който беше с доста твърди маркучи и се оказа, че е духнал гарнитура на главата, та така..
Извинете ме за дългия пост и благодаря предварително на отзовалите се.

Никаква идея нямам колега

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 233 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2020 - 10:27

Смени сервиза на първо време и потърси нов, където знаят как се налива масло, а не на око. На мен ми източиха към литър масло с банка през пробката за измерване мисля. Това в Норвегия.


  • 0

#4 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2020 - 14:47

Нивото на маслото се мери само с работещ двигател и на загряла кутия  мисля,че условието беше над 40 градуса


  • 0

1110907.png


#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 30 юли 2020 - 16:52

според мен маслото ти е по малко

ама на снимката може и да ме лъже


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 юли 2020 - 18:45

На старите бенцове със щеки маслото може да се мери и на студен и на топъл двигател.Има опция и за двете.
Но няма положение "да го направя между двете"
От тия снимки не мога да се ориентирам до къде е,но има сервизи там могат.
Тая щека оригинална ли е?
Защото на мой съсед 220 цди от първите беше без щека и навремето като го взеха се чудеха как се мери маслото на АСК.
  • 2

#7 richard96

richard96

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    w211 2.2 cdi 2003

Публикувано 31 юли 2020 - 15:06

Здравейте, за щеката не знам дали е оригинална, купих я от олх, но би трябвало да е за модел АСК 722.6 5г. Да разясня какво направих при измерването - както се вижда на една от снимките, при загрял и работещ двг, меря нивото и по щека е 1см над чертата за максимум. Тъй като щеката има и разграфение за мерене при студен двг, тоест 25 градуса, направих и такова замерване и тогава нивото е 2-3см над максимума. Та въпроса ми беше дали да източа малко и ако да, как да го направя? Има ли пробка долу на картера на кутията? Мерси.
  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 юли 2020 - 18:44

Има пробка.
Колко трябва да източиш обаче незнам,защото на тази щека не.може да и се има вяра.Това се опитвам да ти кажа.
Може и отгоре с помпичка,както ти обясни колегата
  • 1

#9 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 31 юли 2020 - 20:12

Зарежи тая щека, отиди някъде,където имат истинска.
  • 0

#10 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 февруари 2021 - 14:51

Здравейте, за щеката не знам дали е оригинална, купих я от олх, но би трябвало да е за модел АСК 722.6 5г. Да разясня какво направих при измерването - както се вижда на една от снимките, при загрял и работещ двг, меря нивото и по щека е 1см над чертата за максимум. Тъй като щеката има и разграфение за мерене при студен двг, тоест 25 градуса, направих и такова замерване и тогава нивото е 2-3см над максимума. Та въпроса ми беше дали да източа малко и ако да, как да го направя? Има ли пробка долу на картера на кутията? Мерси.

 

Загрял двигател не означава загряла скоростна кутия.


  • 0

855712_2.png






Also tagged with one or more of these keywords: w211, 5g, скоростна кутия, mercedes

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни