Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпроси относно двигатели и модели при търсене на евентуален Мерцедес .


  • Please log in to reply
91 мнения по тази тема

#91 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 594 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W208 200 Kompressor

Публикувано 13 август 2020 - 08:32

Наскоро имах подобен проблем: капарирах кола която работеше перфектно,без светещи чекове и тн но на диагностика показа проблем с едното V. Според Петко проблема е в зародиш и би могло да се закърпи положението със смяна на едни магнитни. Но неминуемо идва моментът за ремонт на вериги, зъбни колела и тн. Аз исках да купя колата въпреки това тъй като всички М272 са за ремонт. Сделката пропадна поради други причини.
Мотора беше извън проблемните серийни номера.
Накратко ако искаш М272 бъди готов за ремонт, за всеки случай.
  • 0

#92 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350
    Mercedes Benz W201- 190D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2020 - 08:59

Какво може да се направи профилактично на М272, за да се избегнат "изненадите"? Някаква проверка...,смяна на верига и преглед на балансиращите валове и зъбните им колела.., нещо друго :dontknow? Или просто се чака да излезе някаква 'грешка' от управлението?

Проверката е като завъртиш долу пред мотора коляновия вал на 305 градуса (има деления и една стрелка за маркер), сваляш 2 от 4те датчика на Хол (можеш и всичките, ако ти се занимава) и ако печата е центриран в средата няма ядове. Грешките на стар мисля, че бяха комбинирано p0016 и p0017. Другото което можеш да направиш е да свалиш пластмасовия капак на мотора, да отвиеш капачката за маслото и да огледаш веригата дали е доста назъбена и има следи от одрасквания.


Този пост е редактиран от Klimfilt: 13 август 2020 - 09:02

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни