Здравейте колеги, имам проблем с климатроника на моя мечо, не духа студено и вкл. и изкл. когато си поиска. Пускам го и на авто и ръчно едно и също е. колата я имам от 11 години. Климатроника е поддържан както се полага на всяка година или максимум на две години с фреон и масло. При всяка проверка сим доливал максимум 50 грама. Имам на предвид за студено иначе топло си има. Миналата година му е сменян клапана на компресора. Компресора е DENSO A 000 230 65 11. Искам да попитам за читав майстор за София, защото други има много.... Моля помагайте.....
проблем с Климатроника на мерцедес С 180, 2000 куб. бензин, 2002г.Климатроника включва и изключв когато си поиска.....
Започната от vasildinov_73, 04 юли 2020 - 21:57:58
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юли 2020 - 21:57
#2
Публикувано 03 август 2020 - 18:24
друго което забелязвам че като включи да работи на студено си работи, но има моменти когато като работи и изведнъж въздуха започва да става влажен и климатика спира да духа студено. Другото което когато е студено например сутрин тръгва по често а на обед като се стопли тръгва по рядко. Не знам на какво се дължи, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем може да го сподели, ще съм много благодарен.
#3
Публикувано 03 август 2020 - 21:27
Колко бара е налягането в системата? Когато компресора изключи, светва ли лампата EC?
#4
Публикувано 03 август 2020 - 21:33
Не съм забелязал да свети, защо. Но си мисля че датчика на радиатора за високо налягане и температура да не прави проблем.
#5
Публикувано 07 август 2020 - 09:04
#6
Публикувано 07 август 2020 - 09:05
имам обаче следния въпрос, ако е поддържан климатика на максимум 2 години, вероятно имаш човек който разбира от климатици. той какво казва за сегашното поведение на системата?
#7
Публикувано 08 август 2020 - 08:20
Нямам познат човек, преи две години го карах в Люлин смениха му клапана, голям майстор уж е бил. Взех колата и след един ден същата работа. Обадих му се гледа и каза че може да е компресора. Но аз знам, че компресора или работи или неработи. След това ме нямаше близо 6-7 месеца и т.н.
#8
Публикувано 08 август 2020 - 10:40
При такива проблеми на една чужда кола, имах дилема: рециклиран компресор (нов) за 500 или втора ръка за 200. На собственичката не й се даваха 500 и беше готова да поеме риска да й струва повече, ако втората ръка е проблемен. Сложихме го и всичко е наред. Насоката към компресора дойде от показанията за ниско и високо налягане, като е закачен на машината. Винаги можеш да провериш живите данни на климатроника ти. Дали някой от термометрите в него не показва грешни данни и да изключва заради него.
#9
Публикувано 08 август 2020 - 19:34
Точно така.Като е закачен на машината се вижда налягането на компресора.Няма място за съмнения дали е от него или не.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни