Мерцедес W203
Започната от neco_079, 21 май 2020 - 09:25:36
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 май 2020 - 09:25
Здравейте имам нужда от помощ значи на моя мерцедес W203 122 ps cdi 200 проблема е ключа се върти таблото свети но от мотора (тък) нама.
Когато го купих след шест месеца ми направи този проблем значи тогава пробвах да го запала 2/3 минути завъртвам ключа и изведнъж запали
После след 1 месец пак същото и пак го запалих после пак а този път не можах да го запаля и тогава извикаха ADAC, пробва взе някакво устройство о колата си ми даде ток на акумулатора и запали. А сега пак ми направи същия проблем смених акумулатора но този път не ще да пали
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Когато го купих след шест месеца ми направи този проблем значи тогава пробвах да го запала 2/3 минути завъртвам ключа и изведнъж запали
После след 1 месец пак същото и пак го запалих после пак а този път не можах да го запаля и тогава извикаха ADAC, пробва взе някакво устройство о колата си ми даде ток на акумулатора и запали. А сега пак ми направи същия проблем смених акумулатора но този път не ще да пали
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
#2
Публикувано 22 май 2020 - 10:59
Проблема ти е най-вероятно умиращ гълтач на ключа. Трябва ти опитен ключар който да го смени и да ти обучи ключовете към новия гълтач.
#3
Публикувано 22 май 2020 - 11:21
Закарах го на сервиз заради гълтача, но в диагностиката не показа че всичко това да е от гълтачаПроблема ти е най-вероятно умиращ гълтач на ключа. Трябва ти опитен ключар който да го смени и да ти обучи ключовете към новия гълтач.
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
#4
Публикувано 22 май 2020 - 22:43
Имаш ли друг ключ? При мен проблемът беше в него, същите симптоми.
#5
Публикувано 23 май 2020 - 14:10
Да има но пак със същия проблем?Имаш ли друг ключ? При мен проблемът беше в него, същите симптоми.
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
#6
Публикувано 23 май 2020 - 15:05
Значи вчера го оставих на сервиз, днес майстора ми се обади и каза че имал проблем в елкроникат на мотора и не му достигал ток за да се включва?Да има но пак със същия проблем?
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
А това не ми е ясно вчера дойде майстори от ADAC човека го стартира с някакви кабели и ми каза че едното от релето че не работи
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
#7
Публикувано 01 юли 2020 - 20:16
Здр с запушен катализатор на мерцедес W203 искам да пътувам от Германия до България и какъв е риска?
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
#8
Публикувано 02 юли 2020 - 20:06
Каква е це класата! Моята 2.7 цди е с два катализатора, без дпф. Мисля и 2.2 преди фейса е по същия начин. Та кой катализатор е задръстен? Горния? Долния? Колко е запушен? Това което може да стане е да губи мощност, но на дълъг път е слабо вероятно да се дозапушат. Слагай една добавка, хубава нафта и си ти
#9
Публикувано 02 юли 2020 - 20:23
Значи колата е C200 2.2 122 ps. DPF е задръстен няма мощност не повече от140 км немога оборотомера не повече 3000 обрт.Каква е це класата! Моята 2.7 цди е с два катализатора, без дпф. Мисля и 2.2 преди фейса е по същия начин. Та кой катализатор е задръстен? Горния? Долния? Колко е запушен? Това което може да стане е да губи мощност, но на дълъг път е слабо вероятно да се дозапушат. Слагай една добавка, хубава нафта и си ти
Значи купих си една добавка "cataclean" Мисля че е Британска
Значи търся мнения дали ще издържи от Германия до България
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
#10
Публикувано 02 юли 2020 - 21:31
Ясно. С добавки няма да стане. Търси човек който се занимава с дпф-и и катализатори.
#11
Публикувано 30 август 2020 - 14:35
Здравейте, нов съм във форума, имам следния проблем колата е w203 ц200 компресор ръчни скорости. Понякога има леко притрисане при тръгване в ниските обороти, ако подам повече газ не тресе. На диагностиката излиза грешка на ключ на педала за съединителя. Някой знае ли къде се намира този ключ защото аз знам че на педалите има стоп машинка на спирачката. Благодаря предварително
#12
Публикувано 30 август 2020 - 20:33
Имаш и на съединителя, заради темпомата най малко.
Ама едва ли е от там.
111 или 271
Ама едва ли е от там.
111 или 271
#13
Публикувано 31 август 2020 - 18:38
Мисля че е 271 2001год е 163к.с не знам как да разбера кой е?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни