Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изключва четвърти цилиндър на мерцедес С 180 2000 кубика, 2002 г, бензин 129 коняНа место изключва и в движение и на газ и на бензин го прави, като изключи не се и включва след това.


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 vasildinov_73

vasildinov_73

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 14 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    C 180 and CLK 270CDI

Публикувано 19 май 2020 - 19:26

Здравейте колеги, помагайте. Всичко започна преди около месец. Запонаха да играят обороти между 800 и 1300, след това започна бавно да се връщат след подаване на газ а след това при навиване на дясно, ляво пускане на климатик слизаха до 500. От София съм, закарах е да я видят в  Горна Баня в един сервиз, казаха ми настройки на дроселова клапа. Оставих я настроиха я , оборотите си играят пак, но не падат до 500. Една вечер ми се наложи вечерта да я запаля и да отида до магазина, какво да ви кажа, сякаш тази кола не е моя и никога не е вървяла. Започна да работи не равномерно като изключваше един по един цилиндрите. Тогава взех да проверя бушоните в двигателния отсек и видягх, 40 А голям бушон е изгорял. Водях по схемата и се оказа че е на електрическата помпа която подава въздух към ландсодите за по бързо влизане в работен режим на мотора. Закарах я пак при същите майстори и се оказа че от даването на късо има проблем със софтуера на колата. преинсталираха го по техните думи, колата се оправи но излезна другия проблем, като натисна педала на спирачката оборотите са нормални а като я пусна оборотите се качват до 1300. казаха ми че е от казовата и дърпа въздух. Днес сутринта като я запалих вентилатора работише като при вкл. климатроник на най висока степен без да е пуснат климатроника, пусках го спирах го нито той спира нито климатроника тръгва. вечерта като се пребирах пак изключи 4 цилиндър и не се вкл. повече. Някой сблъсквал ли са е с такива проблеми. Аз до сега никога, колата я карам от 11 години, от които 10 са на газ до сега абсолютно никакъв проблем, а сега не мога да я позная....Кажете ми някой читав сервиз в който да отида и да ми решата проблемите моля помагайте....


  • 0

#2 vasildinov_73

vasildinov_73

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 14 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    C 180 and CLK 270CDI

Публикувано 05 юли 2020 - 14:47

проблема е решен, смяна на две букси, на ижекторите че бяха нагорели, смяна на електрическата помпа, нова рейка и свещи и бутилка на газта и сега мечо пей.....


  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юли 2020 - 10:24

Благодаря за ъпдейта. Това определено е интересен низ от събития :)

Тъжно ми е да чувам как в сервизи обясняват, че са "преинсталирали софтуера".

Също ми е много интересно какво точно са настройвали на дросела, но предполагам има всякакви фантасти. :)

 

Важното е, че се е оправила работата. 


  • 2

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни