Проблем с работа на мотора във високитеom605, 250td
Започната от om605, 03 май 2020 - 13:07:49
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 май 2020 - 13:07
Колата е w202 0m605 250td.
Когато я карамам и я изръчкам прекъсва във високите обороти все едно не и стига нафта. Някаква идея от какво може да е
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Когато я карамам и я изръчкам прекъсва във високите обороти все едно не и стига нафта. Някаква идея от какво може да е
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 03 май 2020 - 13:12
Предполагам, че вече си сменил горивния филтър с качествен такъв. Виж и маркучите за връщане на нафта от дюзите.
#3
Публикувано 03 май 2020 - 13:14
Ами сменил съм го преди 6000 километра с уш среден клас, а за връщащата нафта педи около 4 месецаПредполагам, че вече си сменил горивния филтър с качествен такъв. Виж и маркучите за връщане на нафта от дюзите.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
#4
Публикувано 04 май 2020 - 09:07
Центровка на помпата правена ли е? Вижте и какви грешки е записало моторното ЕКУ
#5
Публикувано 04 май 2020 - 09:11
Вчера поразгледах и дидях, че има въдух в прозрачнкте макучите на нафтатаЦентровка на помпата правена ли е? Вижте и какви грешки е записало моторното ЕКУ
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 04 май 2020 - 11:38
Смени всички "0"-пръстени на горивната система.Щуцерите които закопчават дюзи,помпа,филтър,подгревател и пр.Провери уплътненията на горивния филтър дали не са прищипани при поставянето.
Задача намер едно е да изгониш въздуха.
Ако колата е комби може да има и по-голяма заигравка от към сонда.
С този въздух паленето също трябва да е затруднено.?
Задача намер едно е да изгониш въздуха.
Ако колата е комби може да има и по-голяма заигравка от към сонда.
С този въздух паленето също трябва да е затруднено.?
#7
Публикувано 04 май 2020 - 11:52
Сутрин пали от раз обаче като загрее става малко по-бавноСмени всички "0"-пръстени на горивната система.Щуцерите които закопчават дюзи,помпа,филтър,подгревател и пр.Провери уплътненията на горивния филтър дали не са прищипани при поставянето.
Задача намер едно е да изгониш въздуха.
Ако колата е комби може да има и по-голяма заигравка от към сонда.
С този въздух паленето също трябва да е затруднено.?
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
#8
Публикувано 04 май 2020 - 13:51
Това е добре,означава че няма нещо което "да изсмуква нафтата назад"след като изгасиш колата, като пробита сонда в резервоара или клапан на ГНП-то.Сутрин пали от раз обаче като загрее става малко по-бавно
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Нафтата се задържа в горивния филтър и сутрин пали.
Пробвай първо с О-пръстените и уплътненията на филтъра.
"О"- пръстени се купуват само оригинални.
#9
Публикувано 04 май 2020 - 18:45
Мерси колегаТова е добре,означава че няма нещо което "да изсмуква нафтата назад"след като изгасиш колата, като пробита сонда в резервоара или клапан на ГНП-то.
Нафтата се задържа в горивния филтър и сутрин пали.
Пробвай първо с О-пръстените и уплътненията на филтъра.
"О"- пръстени се купуват само оригинални.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни