Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с работа на мотора във високитеom605, 250td


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 om605

om605

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:софия

Публикувано 03 май 2020 - 13:07

Колата е w202 0m605 250td.
Когато я карамам и я изръчкам прекъсва във високите обороти все едно не и стига нафта. Някаква идея от какво може да е

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 май 2020 - 13:12

Предполагам, че вече си сменил горивния филтър с качествен такъв. Виж и маркучите за връщане на нафта от дюзите.


  • 0

#3 om605

om605

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:софия

Публикувано 03 май 2020 - 13:14

Предполагам, че вече си сменил горивния филтър с качествен такъв. Виж и маркучите за връщане на нафта от дюзите.

Ами сменил съм го преди 6000 километра с уш среден клас, а за връщащата нафта педи около 4 месеца

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 май 2020 - 09:07

 Центровка на помпата правена ли е? Вижте и какви грешки е записало моторното ЕКУ


  • 0

#5 om605

om605

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:софия

Публикувано 04 май 2020 - 09:11

Центровка на помпата правена ли е? Вижте и какви грешки е записало моторното ЕКУ

Вчера поразгледах и дидях, че има въдух в прозрачнкте макучите на нафтата

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 май 2020 - 11:38

Смени всички "0"-пръстени на горивната система.Щуцерите които закопчават дюзи,помпа,филтър,подгревател и пр.Провери уплътненията на горивния филтър дали не са прищипани при поставянето.
Задача намер едно е да изгониш въздуха.
Ако колата е комби може да има и по-голяма заигравка от към сонда.
С този въздух паленето също трябва да е затруднено.?
  • 0

#7 om605

om605

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:софия

Публикувано 04 май 2020 - 11:52

Смени всички "0"-пръстени на горивната система.Щуцерите които закопчават дюзи,помпа,филтър,подгревател и пр.Провери уплътненията на горивния филтър дали не са прищипани при поставянето.
Задача намер едно е да изгониш въздуха.
Ако колата е комби може да има и по-голяма заигравка от към сонда.
С този въздух паленето също трябва да е затруднено.?

Сутрин пали от раз обаче като загрее става малко по-бавно

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 май 2020 - 13:51

Сутрин пали от раз обаче като загрее става малко по-бавно
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

Това е добре,означава че няма нещо което "да изсмуква нафтата назад"след като изгасиш колата, като пробита сонда в резервоара или клапан на ГНП-то.
Нафтата се задържа в горивния филтър и сутрин пали.
Пробвай първо с О-пръстените и уплътненията на филтъра.
"О"- пръстени се купуват само оригинални.
  • 0

#9 om605

om605

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:софия

Публикувано 04 май 2020 - 18:45

Това е добре,означава че няма нещо което "да изсмуква нафтата назад"след като изгасиш колата, като пробита сонда в резервоара или клапан на ГНП-то.
Нафтата се задържа в горивния филтър и сутрин пали.
Пробвай първо с О-пръстените и уплътненията на филтъра.
"О"- пръстени се купуват само оригинални.

Мерси колега

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни