Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W204 - Проблем с ръжда.Какво може да се направи , за да се разреши проблема ?

#help

  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 alex943

alex943

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W204 - C320 CDI - 2009

Публикувано 02 април 2020 - 19:18

Точно в момента никой не работи , и най вероятно ще се заема сам , и без това имам дооста свободно време. 

Само да попитам какво мислите за варианта:
1. Изтъркване с едра , после по фина шкурка.
2. Слагане на ръждопреобразувател вюрт (След което мисля , че се изчаква някакво време , преди да се нанесе друго.)
3. И накрая от тази боя 3в1 на Протекта (само не съм сигурен за цвета , понеже има 3 вида сребърен цвят, не знам кой е най близък до моя)
4. Накрая може би някакъв лак върху боята за защита , понеже там хвърля вода и прочие , ако може и лак да препоръчате . 


  • 0

#17 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 април 2020 - 19:31

Ти прочете ли какво съдържа боята 3в1 ?

 

http://chechosan.bg/...siva-c275-p2863

 

Финна шкурка ( 2000 ) няма да ти трябва както и едра (150 ) , защото това е толкова малко и незабележимо място което ще обработваш. Аз бих взел шкурка 500, 750 или каквато имам под ръка. 

След боядисването с четка въобще няма да се вижда. 

 

На капачката на боята Протекта 3в1 се вижда какъв цвят е боята.  


Този пост е редактиран от IIVVOO: 02 април 2020 - 19:33

  • 1

#18 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 април 2020 - 19:40

Моля те,прочети упътването и съдържанието на тая боя и да приключваме.

Пс.
Местата които ще обработваш са първото място където колата се цапа,сиреч са вечно мръсни.Освен това са в сянка спрямо другата част от детайла.Това че боята която нанасяш ще е друг нюанс не трябва да те притеснява.
Всъщност най-лесното е след като си инвестирал 20лв.и един или два часа работа и не ти хареса,после да я закараш при професионалист да ти вземе 200лв.(освен ако не ти обясни че трябва да се сменят детайли или да се заварява) и вече да си много доволен.
  • 0

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4525 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 април 2020 - 21:54

Фабрично шаситата се галванизират - покриват се с тънък слой цинк, посредством потапяне в гореща цинкова вана или друг метод. При ремонт никой не възстановява нарушения цинков слой и резултатие проличават до година-две.

Виждал съм цинков спрей в бояджийските магазини, но не знам дали е ефективен колкото галванизирането. Бих те посъветвал да отстраниш ръждата, после да третираш с преобразувател, после цинков спрей, и след това грунд и боя.


  • 0

#20 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 април 2020 - 08:25

Относно цинковия спрей- преди 5-6 години забелязах на предна лява гума отвътре точно над гумата беше скъсана ламарината и липсваше покритието на мястото - едно като битум за защита на метала ( мисля че има и шумоизолиращ ефект) явно е била изправяна или нещо такова. Заварихме го- беше шев не повече от 10 см и след това го напръсках с цинков спрей. Дори не го намазах с защитно покритие ( в последствие си взех нещо като битум или течен асфалт на Henkel или друга известна марка беше ) и остана открито. Последно като съм гледал при смяната на гумите няма ръжда въпреки, че всичката вода и камъчета на които е подложено мястото. Та според мен цинковия спрей върши хубава работа- само не съм сигурен дали може да се боядисва върху него ( то че  може ама дали ще задържи боята да не падне) . Отделно дали се полага първи или след ръждо-преобразовател- не съм сигурен каква е правилната последователност технологично. Има много клипчета в youtube с тестове на препарати и техники на почистване- едно от тях е много ефектно на принципа на пясъкоструйката , но с вода и препарат wet sand blasting се води. Относно Protecta 3в1 преди 4-5 месеца изграждахме парапет на тераса с метална конструкция и ползвахме нея- всички железари с които говорих казаха , че ползват нея. Явно като цена качество е добре и най-вероятно спестява много труд и време вместо да полагаш 3 ръце от 3 различни материала само веднъж. Има и на hammerite аналогичен продукт, но е значително по-скъп. Ще видим ако оцелеем пандемията колко ще изкара преди да избие ръжда :)


Този пост е редактиран от Chavalinov: 03 април 2020 - 08:35

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни