Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Зареждане на акумулатора W220Да се притеснявам ли или да карам така.


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2020 - 15:25

Привет , до колко може да му се вярва на това или да забия сондите в акумулатора да видя какво влиза там максимум качва до 13.1-2. това е без консуматори като включа всичги включа не се повлиява


  • 0

1110907.png


#2 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2020 - 15:30

Привет , до колко може да му се вярва на това или да забия сондите в акумулатора да видя какво влиза там максимум качва до 13.1-2. това е без консуматори като включа всичко на макс  не се повлиява пак седи толкова. Aкумулатора е Energizer Agm стар e но e здрав 650 останал стартов ток от 850 и след 120 км извънградско пак тези стойности показва.

Прикачени файлове


  • 0

1110907.png


#3 the_ancient

the_ancient

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 14 март 2020 - 08:29

А на неработещ двигател колко показва? Може да имаш проблем с алтернатора.

 

На моя 221 на работещ ДВГ е над 14 волта, а иначе над 12.2-12.3 не може да качи независимо колко съм карал извънградско и май е за смяна АГМ-а. Мериха ми го с някакъв уред и казаха, че е ОК, но като гледам волтажа май си заминава. Предполагам, че уредът не е коректен за АГМ.


Този пост е редактиран от the_ancient: 14 март 2020 - 08:30

  • 0
Публикувано изображение

#4 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 март 2020 - 22:42

На загасен мотор е относително защото все нещо работи или команда или волана ми се дига като извадя ключа или осветлението свети, но примерно веднага като загася е 12.5-7 и след 2-3 мин отива на 12.3-4 и аз имам такъв уред и ми дава че е ок но все пак ако правилно разчитам маркировката е на 8 години този акумулатор.


  • 0

1110907.png


#5 the_ancient

the_ancient

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 20 март 2020 - 02:04

Моят е на 12г. - оригиналният от 2008-ма е. Според това долу ти е нисък волтажът на запалена кола. Налага ли се да зареждаш акумулатора със зарядно?

201410091125136048.jpg


  • 1
Публикувано изображение

#6 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2020 - 10:37

По принцип е нисък стандартно трябва да е м/у 13.6-14.4 както си посочил. Акумулатора съм го зареждал защото колата не се кара ежедневно на около 3 седмици стоене и електрониката го изсмуква и имах случай да не мога да я отключа, но хубаво че ключалките работиха и след ръчно отключване успя да запали, но волтажа беше 11,8 преди палене.


  • 0

1110907.png


#7 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 277 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 април 2020 - 21:15

Така в това време на карантина с малко повече свободно време реших да ревизирам генератора след като цяла седмица е карах и я наблюдавах, че с подгрев седалки/заден джам, фарове и на светофара волтметъра на таблото падаше на 12.2 12.4 и при подаване леко на газ дига до 13v колкото на таблото показва толкова и на клемите на акумулатора.
Забих уреда директно на генератора и маса на купето и изненада генератора вади 14v направими впечатление, че клемата на кабела пареше което ме навя на мисълта, че има лоша връзка така или иначе купих едно ново реле и днес го свалих на снимките се вижда ясно какво заварих според мен не е сменяно до сега релето колата е на реални 313к км. и може би не е било проблема в него а в ръждата и лошия контакт.
Изчистих всичко да светне всички възлови точки намазах с вазелин и сглобих с новото реле резултата се вижда на снимките:
14.3v без товар и с всичко което можеше да се включи пада на 14v.
Доволен съм 58c385378c62713ec4d1f7d842e95c0d.jpg864dc34ce68e00c7f0a1d305411e32eb.jpg1daff323fdea68c1072201b9e186eb3b.jpg96316d013bd317602571ccbfbcaa47b6.jpgc64b02853a10eae6e85736bbc38fd295.jpg867cd887515ba34c91d9ccd6d5d776a1.jpg28cfbd3d642a6a8fb5d113e368a470c2.jpg5e9dad6cdc8ff0b1837a1434f21798c7.jpgb65cd394f5841a1974cdea458102e950.jpg115484011d39c18f75f39d1616040493.jpg6d722dc48ddd4cf6a265b22643671410.jpg

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  • 4

1110907.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни