W211 E320- 224к.с. СDI
Започната от antonavdzhiev, 08 мар 2020 - 19:07:41
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 март 2020 - 19:07
Здравейте. Имам един проблем с двигателя, вдига нивото на маслото. Вкарва нафта най-вероятно в картера. Проверил съм филтъра за твърди частици, не е запушен. Двигателя работи добре, поне така показва диагностиката.
Въпросът ми е, някой имал ли е такъв проблем и от какво може да е друго?
В сервиза, където ми правиха диагностика на филтъра ми казаха, че е възможно от запушен филтър за картерна вентилация. Друго, което ми идва на ум е, че може да вкарва горивото, поради каране на близки разстояния, но нещо не ми се връзва, ако всичко е наред.
Ако имате мнение по въпроса, бих желал да споделите. Благодаря Ви...
Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
Въпросът ми е, някой имал ли е такъв проблем и от какво може да е друго?
В сервиза, където ми правиха диагностика на филтъра ми казаха, че е възможно от запушен филтър за картерна вентилация. Друго, което ми идва на ум е, че може да вкарва горивото, поради каране на близки разстояния, но нещо не ми се връзва, ако всичко е наред.
Ако имате мнение по въпроса, бих желал да споделите. Благодаря Ви...
Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 08 март 2020 - 20:59
Късите разстояния, картерните изпарения и незавършили регенерации на ДПФ-а.
Ако имаш време, в този клип макар и да не е За Бенц е обяснено защо се качва нивото на маслото.
Ако имаш време, в този клип макар и да не е За Бенц е обяснено защо се качва нивото на маслото.
Този пост е редактиран от az_be: 08 март 2020 - 20:59
#3
Публикувано 09 март 2020 - 10:00
Не го изледах целия. На английски е и няма да го разбера изцяло. Съвпадение е, но преди Мерцедеса имах Тойота Корола точно D4D двигагел. Не съм имал такъв проблем, но пък и не я карах често на къси разстояния. Може би затова.Късите разстояния, картерните изпарения и незавършили регенерации на ДПФ-а.
Ако имаш време, в този клип макар и да не е За Бенц е обяснено защо се качва нивото на маслото.
https://youtu.be/msjglfJNRXw
А под картерните изпарения, може би имаш предвид, че трябва да сменя филтър картерна вентилация ли? Нямам представа този филтър колко често трябва да се подменя.
Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
#4
Публикувано 09 март 2020 - 21:48
Моя го смених, мембраната му беше скъсана.
Да, за него филтър говоря (pcv клапан).
Ако ти се занимава, 15 минути работа е.
Нещо ми се върти в главата, че от Мерцедес препоръчват на 4 смени на масло да се сменя и този клапан.
Ето референция от Крайслер 300С със същия ОМ 642 двигател, идва в опаковка на Мерцедес и щампи Made in Germany /USA.
Но цената е 2.5 по ниска в сравнение със Силвър Стар.
Chrysler 68188865AA
Да, за него филтър говоря (pcv клапан).
Ако ти се занимава, 15 минути работа е.
Нещо ми се върти в главата, че от Мерцедес препоръчват на 4 смени на масло да се сменя и този клапан.
Ето референция от Крайслер 300С със същия ОМ 642 двигател, идва в опаковка на Мерцедес и щампи Made in Germany /USA.
Но цената е 2.5 по ниска в сравнение със Силвър Стар.
Chrysler 68188865AA
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни