Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

тотал щета / какво е товазащо тотал щета не значи напълно унищожен


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница / Chicago
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    1999 CLK320 / 1998 CL500 / 1989 560SEC

Публикувано 25 февруари 2020 - 20:25

Колеги, тотал щета платена от застрахователя не означава че колата е напълно унищожена.

В някой случай е дори съвсем лесно да бъде поправена.


  • 0

Нямам ламбо Мамо, но ръката ми през джамо!


#2 st1886

st1886

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Е320/2003

Публикувано 25 февруари 2020 - 22:00

Застрахователят завежда и изплаща тотал щета, когато има съществени повреди по МПС. По спомен мисля че беше 80% от стойността му (ако не са го променили). Също така МПС със заведена тотал щета се дерегистрира и няма възможност да се регистрира в КАТ повторно.
Ако не го дерегистрираш - няма да видиш нищо от застрахователя.

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 25 февруари 2020 - 22:51

70 са процентите.
  • 0

#4 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница / Chicago
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    1999 CLK320 / 1998 CL500 / 1989 560SEC

Публикувано 26 февруари 2020 - 15:31

В Америка и Канада, застрахователите тотал-ват за много незначителни щети.

Затова търговете за автомобили са пълни, и много ютубери дори имат канали на тема ( auto auction rebuild )

 

Например Мерцедес W211 с ожулен калик и врати, ще го платят на собственика тотал щета $4000

После взимат колата и тя се продава на търга някакви пари, в някой случай може да се продаде и за повече отколкото те са платили.

 

Защо го правят ?

Спестяват това че са длъжни да ти платят рента-кар докато колата ти е в сервиза, а също така в тези държави труда е скъп и такива ремонти излизат по-скъпо от самата кола.

Приключват случая много бързо, плащат по-малко за персонал който да се пазари с месеци по-телефона със сервизи и други щуротий.


Този пост е редактиран от Bogi: 26 февруари 2020 - 15:33

  • 2

Нямам ламбо Мамо, но ръката ми през джамо!





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни