Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мерцедес МЛ 320 224 к.с. - хубав автомобил - скъпа поддръжка - за мен ли е?


  • Please log in to reply
55 мнения по тази тема

#31 Ruse ML

Ruse ML

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    МЛ 320 W164 2006

Публикувано 12 март 2020 - 10:21

Ако нямате "скрупули" към китайското производство погледнете в алиекспрес. Има всички дребни части за въздуховодите


  • 0

#32 Pr0xY

Pr0xY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E220CDI, 2007г.

Публикувано 06 май 2020 - 00:41

Разликата в поддръжката на W164 Airmatic и S211 4matic+Airmatic (Мл500 и Е500) голяма ли е? Нещо ми писна от скапаните нафти и да се чудя каква добавка да слагам и т.н....та ако ще надграждам 2.2CDI-то, нека да е като хората. Търся универсалната семейна кола, която да има голям багажник, да става за балкани и сняг без проблем и да е значително по динамична в ускорение. МЛ-а отговаря на всичко, но единстветно поддръжката ме притеснява. За W211-ките фейсовите са си доста надежни коли с не чак толкова скъпа поддръжка. При МЛ-а как е?


  • 0

#33 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 06 май 2020 - 10:11

Един приятел скоро го игра с един висящ лагер афтърмаркет, уж оригинален, на една марка, на друга марка и с всичките имаше вибрации (оригиналният го смени защото се беше процепил, но нямаше вибрации!).

Докато не отиде да си го вземе от където трябва и да даде 300лв. не се оправиха нещата.

 

PS: Хубавото при него бе че не пращаше 3-те смени, защото "оригиналните части" бяха от сервиза.


Този пост е редактиран от grosmaster: 06 май 2020 - 10:17

  • 0

logo-600-1002.png


#34 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 06 май 2020 - 12:31

Разликата в поддръжката на W164 Airmatic и S211 4matic+Airmatic (Мл500 и Е500) голяма ли е? Нещо ми писна от скапаните нафти и да се чудя каква добавка да слагам и т.н....та ако ще надграждам 2.2CDI-то, нека да е като хората. Търся универсалната семейна кола, която да има голям багажник, да става за балкани и сняг без проблем и да е значително по динамична в ускорение. МЛ-а отговаря на всичко, но единстветно поддръжката ме притеснява. За W211-ките фейсовите са си доста надежни коли с не чак толкова скъпа поддръжка. При МЛ-а как е?

Проблема е, че не знам от къде ще намериш 320цди на сравнително малко километри(разбирай под 450).

Ако е подържан не прави ядове, моя досега да чукна на дърво е чук. Сега лятото вече ще сменям верига, ама колата е на 320к вече...


Този пост е редактиран от vonko1988: 06 май 2020 - 12:31

  • 0

#35 Pr0xY

Pr0xY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E220CDI, 2007г.

Публикувано 06 май 2020 - 21:24

@vonko1988 Следя пазара само за 5.5 моторите и на Е-класара и на МЛ-а. На дизели се накарах 15г. Поддръжката на Е-класата ми е ясна (ест на 5.5 ще е малко повече от моето 2.2ЦДИ), но никъде няма тема сравнено МЛ и Е-Клас комби имали фрапираща разлика по разходите.


  • 0

#36 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 06 май 2020 - 22:34

За да има сравнение,трябва някой да има и Е клас форматик и Мл...
Малко се обезсмисля притежанието и на двете :)
СУВ-овете са модерни.Безспорно.Правят малките хора големи и пр...
До фейса на 164 са се променили доста,но все пак са си измислени да се продават на U.S.пазара.
Ако обезателно се нуждаеш от клиренса им,имат смисъл.
Обичат да киснат по сервизите.
Е-класата си е Е-класа...Не че защото винаги съм карал основно този сегмент,но си е висш еталон.Форматика се сглобява там където и Г-вагена...
Говорим за V8 нали!?:)
Сумарно МЛ-а е по-скъп за поддръжка от всякъде.
Дефакто всяко 500/550 е също така скъпо и няма нищо общо с 220 цди.
  • 0

#37 Pr0xY

Pr0xY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E220CDI, 2007г.

Публикувано 07 май 2020 - 00:07

@daimler1 чесно казано за толкова години не ми се е налагало да прекосявам реки и т.н. За зимни гуми винаги купувам най-доброто така че едно W211 4matic едва ли ще има проблем на 15см сняг примерно. Другия вариант който обмислям е по нататък да заменя и втората кола с евтина за поддръжка и по-голям клиренс (ако нещо се наложи някъде да се ходи в дивото и в града да се качват лесно тротоарите) и за основен автомобил в пътуванията Е500 (на газ разбира се  :yeah  :yeah  :yeah )daimler1


  • 0

#38 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 07 май 2020 - 00:30

Данъци, застраховки, подръжка, ремонти - всичко като му теглиш чертата излиза х3 спрямо 220cdi.
  • 0

#39 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 07 май 2020 - 08:33

@vonko1988 Следя пазара само за 5.5 моторите и на Е-класара и на МЛ-а. На дизели се накарах 15г. Поддръжката на Е-класата ми е ясна (ест на 5.5 ще е малко повече от моето 2.2ЦДИ), но никъде няма тема сравнено МЛ и Е-Клас комби имали фрапираща разлика по разходите.

Аз също мисля да минавам от ЦЛС на МЛ 500 и не мисля, че има съществена разлика в подръжката. МЛ-а ще хаби малко повече спирачка и някои части по окачването и заради 4 матика и еър матика ще има малко допълнителни разходи и до там. Иначе вече мисля само за джип, имат много предимств - катериш бордюри, одиш по черни пътища и като гледаш от високо изпреварнията са доста по-удобни. МЛ 164 е най-евтния за подръжка джип спрямо конкурентите му


  • 0

#40 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2020 - 08:57

Ванка ,твоят CLS не е ли с airmatic?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#41 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 07 май 2020 - 10:11

Ванка ,твоят CLS не е ли с airmatic?

Не е 


  • 0

#42 Pr0xY

Pr0xY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E220CDI, 2007г.

Публикувано 07 май 2020 - 13:19

Пресен случей от днес сутринта. Отново счупи дюза/дюзи само 15000км след рециклиране на 4те. От днес на 100% се отказвам от дизела. Знаех че Делфито са калпави ама то по зле от Денсото на Д4Д.

Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#43 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 07 май 2020 - 14:18

Кой е счупил дюза? ОМ 646 не е с горивна с-ма от Бош?
  • 0

#44 Pr0xY

Pr0xY

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E220CDI, 2007г.

Публикувано 07 май 2020 - 23:38

Кой е счупил дюза? ОМ 646 не е с горивна с-ма от Бош?

Моята кола за 2-ри път в рамките на 15хил. Делфи е горивната с-ма. СБЦ или Делфито в Мерцедес...кое е по-голямата грешка на Мерцедес?


  • 0

#45 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 07 май 2020 - 23:49

Пресен случей от днес сутринта. Отново счупи дюза/дюзи само 15000км след рециклиране на 4те. От днес на 100% се отказвам от дизела. Знаех че Делфито са калпави ама то по зле от Денсото на Д4Д.

Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk

Какво значи "счупи дюза"?


  • 0

logo-600-1002.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни