Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с къси светлини


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 11 февруари 2020 - 23:28

Здравейте,положението е сериозно,крушките на късите светлини изгарят на около две седмици.Редуват се или се повтарят,лява,дясна или лява и после пак лява.

Вътре във фара кабелите изглеждат добре,тоест нагорели или оголени няма.Изгарят или просто спират преди да изгорят за около 15 мин.Няма значение от крушката,евтина или скъпа както и от марката.Осрам...Филипс и така нататък.

Същото е положението и с ксенон...от 5 до 100 паунда положението е същото.Две седмици и се почва,няма презареждане или проблем с алтернатора.На Стар няма грешки.

Давайте съвети или решение ако сте имали същият проблем.Благодаря


  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1898 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2020 - 08:18

Вода във фаровете не трябва да има.

Капачките трябва да са правилно затворени. 


  • 0

line.png


#3 Madness75

Madness75

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes GL 500 2007

Публикувано 12 февруари 2020 - 17:10

Вътре зад стъклото е пълно с тънки кабели, които може дори само от топлината да се прегорели с времето.Колко годишна е колата?
  • 0

#4 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 12 февруари 2020 - 19:12

2006...явно ще се сваля броня и фарове :(
  • 0

#5 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1898 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2020 - 19:21

2006...явно ще се сваля броня и фарове :(

?


  • 0

line.png


#6 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 12 февруари 2020 - 20:52

IIVVOO ,през телефона не съм успял да ви цитирам и двамата :(

Всичко е затворено добре,няма влага.

 

А за свалянето на фаровете съм се опитал да отговоря на Madness75.


Този пост е редактиран от Linkestis: 12 февруари 2020 - 20:53

  • 0

#7 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1898 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2020 - 21:14

Изглежда, че алтернатора ти прави проблем съвместно с акумулатора.

Преди да свалям броня и фарове бих заредил качествено акумулатора да видя кога пак ще се появи проблема. Надявам се, че не си с някой акумулатор който е извън определения за този автомобил капацитет.


Този пост е редактиран от IIVVOO: 12 февруари 2020 - 21:15

  • 0

line.png


#8 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 12 февруари 2020 - 21:28

На половин година са и двата от дилър.Преди час сложих отново Осрам.Работи 20 мин. и изгоря.Поръчах си камера да я вкарам във фара да видя кабелите


  • 0

#9 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 18 февруари 2020 - 22:10

Свалих и двата фара,няма оголени или прегорели кабели.Няма и следи от вода или влага.Освен че съм за нови или за рециклиране на лупите друго не видях :)

Явно трябва да си заредя повечко крушки в багажника.Тук поне няма проблем да караш с изгорели.... :)


  • 0

#10 Silver BENZ

Silver BENZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W201 190E 2.0 - sold
    W210 E290 TD Elegance - sold
    W211 E270 CDI Elegance

Публикувано 19 февруари 2020 - 09:12

Нали не пипаш с пръсти балончето на крушката, когато я монтираш, че лошо... Кожата на човека оставя мазни петна по крушката, които я убиват.


  • 0

#11 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 23 февруари 2020 - 11:52

Нали не пипаш с пръсти балончето на крушката, когато я монтираш, че лошо... Кожата на човека оставя мазни петна по крушката, които я убиват.

:) Разбира се ,че не.Шофьор съм на автомобили и камиони  от близо 25 години :)


  • 1

#12 Silver BENZ

Silver BENZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W201 190E 2.0 - sold
    W210 E290 TD Elegance - sold
    W211 E270 CDI Elegance

Публикувано 23 февруари 2020 - 15:31

:) Разбира се ,че не.Шофьор съм на автомобили и камиони  от близо 25 години :)

Почти бях сигурен, че не си, затова и така зададох въпроса. :unsure

Просто се сетих за електромонтажник с години стаж, който опипваше халогенните биспини на луничките "звездно небе"...


  • 1

#13 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2020 - 14:37

Да не се е разхлабил някой бушон, каква е колата... Реле?
  • 0

#14 Silver BENZ

Silver BENZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W201 190E 2.0 - sold
    W210 E290 TD Elegance - sold
    W211 E270 CDI Elegance

Публикувано 24 февруари 2020 - 20:22

Като се замисля електрически едно моментно "прецъркване" между плюса и масата за краткотрайно късо също може да гори лампата. Или пък при намокряне в някакъв момент... Някъде да има оголена част от кабел"+", която опира на рамата...


Този пост е редактиран от Silver BENZ: 24 февруари 2020 - 20:24

  • 0

#15 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 24 февруари 2020 - 22:43

Да не се е разхлабил някой бушон, каква е колата... Реле?

 

Всичко съм прегледал....

 

 

 

 

 

Като се замисля електрически едно моментно "прецъркване" между плюса и масата за краткотрайно късо също може да гори лампата. Или пък при намокряне в някакъв момент... Някъде да има оголена част от кабел"+", която опира на рамата...

Няма,за това свалях бронята с фаровете.В коша прегледах всичко..

 

Предавм се :)


Този пост е редактиран от Linkestis: 24 февруари 2020 - 22:45

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни