Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Шум на течаща вода при пускане на парното


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 10 февруари 2020 - 09:55

Здравейте,

 

някой сблъсквал ли се е с този проблем? При пускане на парното започва да се чува въпросният шум зад централната конзола - като преминаваща вода. Обикновено е само в началото за около 4-5 секунди. Понякога се появява и след това, но отново за кратко. Пиша проблем, защото губя по малко антифриз и си мисля, че има връзка.

Водната помпа е сменена, след като се усещаше луфт при по-силното й тестване дали е ок. Очевидно проблемът не е бил в нея (или само в нея).


Този пост е редактиран от Antoni_: 10 февруари 2020 - 10:00

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 февруари 2020 - 10:12

Ако е толкова силен,че да го чуваш като течаща вода значи все някъде ще трябва да се вижда стичането на антифриз.Това при положение ,че губиш охладителна течност.

Ако има такъв шум идващ от самата системата значи има въздух в нея.

Тази седмица като идвам ще ти звъна да се пробваме да го разгадаем.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4720 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 февруари 2020 - 10:24

Ако се пукне радиаторчето е трудно да се види.
Обиновенно трябва да се вдигнат постелките под краката и тунела за да се установи.
Когато теча стане по-голям парното започва да замъглява стъклото.

Този пост е редактиран от daimler1: 10 февруари 2020 - 10:24

  • 0

#4 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 10 февруари 2020 - 12:56

Отивам отново до сервиза за оглед, единствено ме гложди дали помпата е била за смяна. Вярно, наистина като се хванеше здраво и се размърдаше ръката се усещаше пукане и луфт.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#5 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 19 февруари 2020 - 13:15

Здравейте,

 

оказа се, че въпреки смяната на помпата продължава да се губи по малко от антифриза. Горе-долу на 2 седмица светва на таблото.

Колата я гледаха два пъти, седя на подемник изгасена, включена, близо час. Никъде не се забелязва теч. Разкостихме под жабката всичко, гледахме навътре...нищо и нищо. Единствено едно кранче, което е зад управлението на парното от таблото има, което се върти при работа и ми изглежда леко влажно. Явно е някаква клапа.

Отделно гледахме маслото, бистро е, мирише си нормално.

 

Май трябва да се сменя сервизът, да се търси малко по-специализиран към Мерцедес.

Мерцедес и проблем с охладителна система мисля, че са оксиморони. Явно при мен е нещо по-скрито.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#6 Silver BENZ

Silver BENZ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W211 E270 CDI Elegance
    W210 E290 TD Elegance - sold
    W201 190E 2.0 - sold

Публикувано 19 февруари 2020 - 14:36

Едно време дараците ги лекувахме с червен пипер, когато се губеше антифриз...


Този пост е редактиран от Silver BENZ: 19 февруари 2020 - 14:38

  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3643 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 19 февруари 2020 - 18:00

И аз мисля, че е по-скоро свързано с ниско ниво на антифриза в системата.

 

На студено допълни разширителния съд до маркера, после запали и слушай.


  • 0
________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust

#8 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 20 февруари 2020 - 09:24

Привет,

 

ами долях след смяната на помпата около 200мл. Напълни се до непрозрачната част, тоест черната част на разширителния съд. И преди смяната съм го правил 2-3 пъти, като минат 10-тина дни и светва индикацията.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#9 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 27 февруари 2020 - 11:16

Привет,

 

днес бях в сервиз, в който предимно работят Мерцедес, а и имаше доста Ц класи. Проблемът според тях е в гарнитура. Дано не е по-зле. Напълниха разширителния съд и при запален, топъл двигател нивото ту се вдигаше, ту падаше. Не осезаемо, но видимо. След 10-тина секунди се появи и бълбукане - видимо, с мехури, не говоря за отделни малки мехурчета.

 

Температурата си е ок била досега, парно си има, никакви симптоми за проблеми, единствено по малко губене на антифриз. Нека колегите, които четат в бъдеще да имат едно наум.

 

Чудя се единствено дали да не се направи въпросният тест, с който се проверява дали ще има оцветяване на лентичката при потапяне в съда.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#10 taskov

taskov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    C 190
    C 230 kompresor
    Daf xf 460 ftg
    Daf xf 105.460 space
    Mercedes atego 2528

Публикувано 27 февруари 2020 - 13:36

Само в един сервиз ли ти го казаха ?
Ходи ли в друг сервиз за да потвърдят диагнозата?
  • 0

#11 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 27 февруари 2020 - 15:44

Не съм. Разбрах какво имаш предвид иначе.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4720 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 февруари 2020 - 18:02

Щом "ври" в казанчето,вариянтите не са много.
Тоест гарнитурата е заминала.Дано да няма нужда от ревизия на главата.
  • 0

#13 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E280 3.2 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 февруари 2020 - 18:10

Не се разбира каква е колата,ама може и охладител на егр-а да е ,ако има такъв.Ако има вариянт да се шунтира и пак да се гледат нещата.
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4720 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 февруари 2020 - 19:28

Останах с впечатление че е бензинова.
  • 0

#15 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 28 февруари 2020 - 17:45

Да, бензинова е. Днес пуснахме тест от тези с оцветяването, течността от пАрите в казанчето си стана без замисляне от синя на жълта. Предложиха ми от онези добавки, които се изсипват в антифриза. Уж била много успешна химия - гарнитура да е, глава, всичко запушвало, ако е нещо леко. Както, може би, при мен. Не си купих, не мисля да пробвам. Не знам вие с какви впечатления сте.

Присъдата е ясна, остава да се разбере колко точно ще е тежка. В сервиза, където ще я оставям се съмняват и главата да е за ремонт, но ще я носят на майстор като оставя колата, да я надуват, тестват и тнт.

Исках да попитам дали имате някакви препоръки какво да се пита и уточни преди ремонта. Тоест да се направи, така че да няма рискове след разглобяването и сглобяването да излезе нещо друго на следващ етап. С една дума - максимално да се извлече полза от този неизбежен ремонт.


Този пост е редактиран от Antoni_: 28 февруари 2020 - 17:47

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни