Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

АБС светва и влиза в авариен режим


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Публикувано 04 февруари 2020 - 19:46

Здравейте. На скоро си взех мерцедес Е270ЦДИ директно от човек в Австрия. До тук добре. 
Смених каквото имаше да тропа по колата, смених маслата. Но бера ядове с електрониката. 
Паля колата, включва нормално, като карам леко няма ядове. Като я натисна светва това, влиза в авариен режим, километража спира да отчита скорост и спира да сменя предавките? Имам чувство че отзад нещо задържа, чувам нещо като прискърцване (абс може би). Усещам, че и сама поддава газ? Колата днес я изкарах от сервиз сменяха заден сам модул, звънях им като се показа проблема - викат карай малко,че е стояла бая време(2-3 месеца), може някой апарат да задържа и от там да става проблема..
Тия дни ще им я карам за рекламация, то така не може да се кара, но бих искал да чуя и други мнения? Почвам да намразвам колата, преди да съм я подкарал...


  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 05 февруари 2020 - 18:44

виж абс модула и преден десен датчик на абс


  • 0

#3 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Публикувано 05 февруари 2020 - 19:20

виж абс модула и преден десен датчик на абс

A възможно ли е да от гривните на АБС-а дето са отзад? Колата е от Австрия а там от солта знаем какво става с железата.. Самото задържане и скърцане го чувам отзад затова. 


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 февруари 2020 - 19:38

A възможно ли е да от гривните на АБС-а дето са отзад? Колата е от Австрия а там от солта знаем какво става с железата.. Самото задържане и скърцане го чувам отзад затова.

Възможно е.
  • 0

#5 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Публикувано 08 февруари 2020 - 13:54

Диагностиката очаквано показа абс датчик на задно дясно колело, от където чувам и усещам задържането.  Майстора каза, да почнем с по евтиното - смяна на магнитната грива, която е 15лв. Старата се оказа в разпадащо се състояние. Смениха я , сглобиха всичко след разкачването - завъртяхме да видим да не закача и т.н. Изтриха грешката. Сега не свети АБС-а, но пак чувам и усещам задържане при ниска скорост, която води до леко присецване? Като не дава индикации на таблото, дали варианта за датчик остава? Ако е заминал няма ли да свети и пак да даде грешка?


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 февруари 2020 - 23:32

Диагностиката очаквано показа абс датчик на задно дясно колело, от където чувам и усещам задържането.  Майстора каза, да почнем с по евтиното - смяна на магнитната грива, която е 15лв. Старата се оказа в разпадащо се състояние. Смениха я , сглобиха всичко след разкачването - завъртяхме да видим да не закача и т.н. Изтриха грешката. Сега не свети АБС-а, но пак чувам и усещам задържане при ниска скорост, която води до леко присецване? Като не дава индикации на таблото, дали варианта за датчик остава? Ако е заминал няма ли да свети и пак да даде грешка?


Мисля че трябва първо да се види и другата гривна.Обикновенно те правят проблеми със задържането които приличат на все едно някой ти натиска спирачката при ниска скорост на спиране по инерция.
  • 0

#7 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Публикувано 09 февруари 2020 - 14:35

Ако и лявата е заминала няма ли и от там да даде проблем, както светваше АБС-а преди да сменим тази отдясно? Защото на диагностика изкара само проблем отдясно от където усещам задържането? Или са навързани, едната задържа и автоматично и другата го прави?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни