Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes W211 E220CDIАвариен режим


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 stonov

stonov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 - 2.2cdi

Публикувано 06 януари 2020 - 19:10

Здравейте! Проблемът се изразява в това, че колата влиза в авариен режим при по-грубо натискане на педала за газта, а и от време на време я усещам, че е по-мудна от преди ? В началото като ми го направи този проблем я закачихме, и излезнаха тези два кода (също, прилагам и снимка) : 
- 0105-001 : Да се провери компонентът B5/1. Сигналното напрежение е твърде високо.
- 1222-001 : Проверете компонент Датчик в компонент B37.(датчик педал на газта). Сигналното напрежение е твърде високо .
След диагностиката изчистихме грешките и нямаше проблеми след груби настъпвания около 100км, подмених въпросният датчик (без да е влизала в авариен режим) Б5/1 и на първите 10км отново авариен режим, вечерта без да я закачаме смених и педала, с някакъв уж работещ и отново нямаше проблеми около 100+км. Обаче от скоро отново започна да си влиза в авариен режим както си и беше. Тези дни ако ми остане време след работа ще я закачим пак, но няма да откажа и някакви мнения на хора минали през това !

  • 0

#2 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S-Class W221 500 388hp

Публикувано 07 януари 2020 - 10:45

Най-вероятно грешката си остава в педала на газта, опитай с друг, но най-добре е да провериш на диагностика преди това за да не се набутваш излишно с пари. Въпросният датчик B5/1 нов ли го закупи или втора ръка? 


  • 0

#3 stonov

stonov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 - 2.2cdi

Публикувано 07 януари 2020 - 20:15

Днес я закачихме на ето тази диагностика   LAUNCH X431 V+!  и показа ето тези грешки, също при живите данни, човека тества релето за малкия акумулатор, което показваше някакви стойности около 1-2А само в началото, и после изчезваше. 

 2025-8 Check component B28/5(Pressure sensor downstream of air cleaner). The atmospheric pressure between component B28/5(Pressure sensor downstream of air cleaner) and component N3/9(CDI control unit) is implausible.

2348-1 Check system 'Charge pressure control'. Charge pressure is too low.
2510-1 Check component Y100/1(Right charge pressure positioner). Positioner signals fault.
9071 Component K57/2(Auxiliary battery relay) or the signal wire to the component is faulty.
9092 Component G1/7(Auxiliary battery) is defective or not installed.
Възнамерявам още утре или в другиден да сменя въпросното реле, понеже знам, че малкият акумулатор е сърцевината на Е класата, но все пак ми се струва, че има някакъв много сериозен електрически проблем ?

Този пост е редактиран от stonov: 07 януари 2020 - 20:16

  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 07 януари 2020 - 20:51

Честно казано до ден днешен не разбирам защо четете с диагностика,след като не можете да оправите проблема?Защо не искате да ви поправят колата,а отивате да ви я "четат"?Като да ти хвърлят боб...
Тоя проблем се изразява или в дефектен клапан на турбото или в дефектен дебитомер.
  • 0

#5 stonov

stonov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 - 2.2cdi

Публикувано 07 януари 2020 - 21:00

Който и да питам, не мога да намеря читав майстор в Пловдив, който да може да я закачи и да разбира. Много ще се радвам, да ми препоръчате някъде, в краен случай ще я закарам в силвър стар. Много по-лесно ще ми е да я хвърля някъде и да я правят, но не мога да намеря добър майстор !


  • 0

#6 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2020 - 22:24

Колега намери кординати на Автокомплекс Янев в Пловдив , и се свържи с Георги Янев да ти прегледа колата и какво се случва с нея . 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни