Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Темпомат и миризма на изгоряло


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 notorius_bg

notorius_bg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес C200 (Т)W203 2004 122.Кс

Публикувано 20 декември 2019 - 17:11

Здравейте, тези дни забелязах че темпомата не се включва, единствената опция която работи е лимитатора на скоростта.

Преди няколко седмици пътувах към софия и първите 50-70км се опитах да го включа но не стане след това взе че се пусна без никакви проблеми от там и обратно, темпомата преди това не го бях ползвал с месеци защото не ми се налагаше.

След това известно време нямах нужда да го ползвам но тези дни се сетих за този проблем и реших да пробвам да видя дал и ще тръгне но отново не иска да стартира освен лимитатора.

 

 

И другият проблем, едната сутрин станах имах работа и запалих колата без проблеми дори не завъртя един път, всичко беше нормално отидох до мястото където трябваше да ходя което е на 3-4км слязах свърших си работата за 10-20 минути върнах се и когато се опитах да запаля от двигателя нямаше отговор все едно нямаше ток но при даване на контакт и после подгряване всичко си светеше радиото работеше всичко беше наред само при даване на ключа в позиция "стартиране" не се случваше нищо.

Донесоха ми акумулатор и запалихме с него без никакви проблеми, после докато е запалена върнахме моя и почнах да кръжа из града с нея и следях на таблото колко е волтажа, преди този проблем волтажа по време на движение беше 14.0 и 12,6 при след изгасяне а сега по време на движение беше 13,7-8 а при изгасяне на двигателя 11.7.Гасих я нарочно за да видя дали ще запали и си палеше без проблеми само волтажа стоеше по ниско от нормалното.

Закарах я 1-во на електротехник при който познавам и не за първи път ходя там тъй като усетих миризма на изгоряло през решетката на капака от страна на шофьора той я прегледа премери и той акумулатора и ми каза че проблема е или в акумулатора или в алтернатора.

Обясних му и за миризмата но той провери и ми каза че не му мирише на изгоряло.След това отидох при сервиз за акумулатори замери акумулатора и каза че той е проблема.(разбрахме се за нов но трябваше да чакам пристигането му защото го нямаше в наличност)

Посъветва ме да не ползвам електрическите функции за да не товаря алтернатора.

Автоматичносто сваляне на стъклата спря да работи но автоматичното вдигане работеше.

Та падаха се почивни дни на следващият ден продължих да си ползвам колата и на следващият ден когато отново следях волтажа всичко беше наред даже беше повече при движение 14.1 при изгасяне 12.6 всички функции си работеха, наложи ми се да замина имах и други задължения и не смених акумулатора.

От тогава минаха няколко месеца и единственият проблем който ми е създала с електричество е този с темпомата и то е от скоро.И миризмата от странта на шофьора все още я има.

От какво може да е този проблем?

 

Тъй като смятам да я обновя всячески при следващото обсулжване и си правя списък с всичко което ще се сменя и оправя.и ако ме насочите къде може да са проблемите за да може да си направя сметката. 

 


  • 0

#2 sando_79

sando_79

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Sprinter313CDI 2003г.

Публикувано 20 декември 2019 - 19:31

Направи една профилактика на алтернатора ,но Не при некой гаражен майстор,най вероятно ти окъсява,около 150 лв е за буса ми.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни