Здравейте колеги .... от една седмица се появи следният проблем - При подаване на контакт всичко работи .... след запалване на автомобила във времето от 5-7 секунди светва генератора ( акумулатор ) на дисплея при което колата остава без перки на парното! След изгасяне на автомобила и подаване на контакт втори път парното продължава да не работи ... Ако го оставя 10 минутки примерно.... подавам контакт пак тръгват перките и след запалване се получава същото ........ Генератора си зарежда .. акумулаторите са сменени ... и модула за управление който е до тях също .. И НЯМА ОПРАВИЯ ....
Какво мислите ?
Проблем с климатроника (w211) 2.2CDI 2006
Започната от Valentin-OM605960, 13 ное 2019 - 21:23:45
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 ноември 2019 - 21:23
#2
Публикувано 14 ноември 2019 - 05:43
Здравейте колеги .... от една седмица се появи следният проблем - При подаване на контакт всичко работи .... след запалване на автомобила във времето от 5-7 секунди светва генератора ( акумулатор ) на дисплея при което колата остава без перки на парното! След изгасяне на автомобила и подаване на контакт втори път парното продължава да не работи ... Ако го оставя 10 минутки примерно.... подавам контакт пак тръгват перките и след запалване се получава същото ........ Генератора си зарежда .. акумулаторите са сменени ... и модула за управление който е до тях също .. И НЯМА ОПРАВИЯ ....
Какво мислите ?
Акумулатора в червено ли свети или бяло?
Това че изключва консуматори е нормално при положение че засича незареждане и/или слаб волтаж.
Това какво си сменял и по чий акъл ти си знаеш,но на колата не и харесва.
#3
Публикувано 14 ноември 2019 - 07:47
Акумулатора в червено ли свети или бяло?
Това че изключва консуматори е нормално при положение че засича незареждане и/или слаб волтаж.
Това какво си сменял и по чий акъл ти си знаеш,но на колата не и харесвава
В червено свети... . и при положение че генератора си държи 13.4 - 13.7 от къде може да засича слабото напрежение
#4
Публикувано 14 ноември 2019 - 11:05
Не знам.Само мерцедесова диагностика може да каже.Стар Диагностика.Всяка друга няма да каже нищо точно.В червено свети... . и при положение че генератора си държи 13.4 - 13.7 от къде може да засича слабото напрежение
И старата песен..."зад диагностиката трябва да стои диагностик"
Това е моята истина за нерешими и лутащи се проблеми.
Успех!
#5
Публикувано 14 ноември 2019 - 12:11
За мен проблема се корени в реле-регулатора на алтернатора.
Трябва да се свали и да се проверят четките му.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Публикувано 14 ноември 2019 - 18:11
оправи първо генератора и ако не се оправи
има и други вариянти
#7
Публикувано 14 ноември 2019 - 22:35
Не е реле регулатора , щом зарежда от 13,4 до 13,7 V , първо че критичния праг е 13,7 и второ имаш проблем с диодния блок . Също така много е важно да се знае при смяната на регулатора ,ако се слага друг алтернатор ,че са 2 варианта конвенционални и модулаторни , като първия вариант се контролира заряда от моторния комп , а втория не .
#8
Публикувано 15 ноември 2019 - 21:42
Благодаря на всички изразили се по темата ! .... Не стигнах до диагностика ... изкормих половината кола и накрая се оказа пречупен кабел на самата букса на генератора и то точно този даващ информация .. Проблемът е решен !
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни