Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с климатроника (w211) 2.2CDI 2006


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Valentin-OM605960

Valentin-OM605960

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Автомобил:
    S202-OM605960

Публикувано 13 ноември 2019 - 21:23

Здравейте колеги .... от една седмица се появи следният проблем - При подаване на контакт всичко работи .... след запалване на автомобила във времето от 5-7 секунди светва генератора ( акумулатор ) на дисплея при което колата остава без перки на парното! След изгасяне на автомобила и подаване на контакт втори път парното продължава да не работи ... Ако го оставя 10 минутки примерно.... подавам контакт пак тръгват перките и след запалване се получава същото ........  Генератора си зарежда .. акумулаторите са сменени ... и модула за управление който е до тях също .. И НЯМА ОПРАВИЯ .... 


Какво мислите ? 


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 ноември 2019 - 05:43

Здравейте колеги .... от една седмица се появи следният проблем - При подаване на контакт всичко работи .... след запалване на автомобила във времето от 5-7 секунди светва генератора ( акумулатор ) на дисплея при което колата остава без перки на парното! След изгасяне на автомобила и подаване на контакт втори път парното продължава да не работи ... Ако го оставя 10 минутки примерно.... подавам контакт пак тръгват перките и след запалване се получава същото ........  Генератора си зарежда .. акумулаторите са сменени ... и модула за управление който е до тях също .. И НЯМА ОПРАВИЯ .... 
Какво мислите ?


Акумулатора в червено ли свети или бяло?
Това че изключва консуматори е нормално при положение че засича незареждане и/или слаб волтаж.
Това какво си сменял и по чий акъл ти си знаеш,но на колата не и харесва.
  • 0

#3 Valentin-OM605960

Valentin-OM605960

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Автомобил:
    S202-OM605960

Публикувано 14 ноември 2019 - 07:47

Акумулатора в червено ли свети или бяло?
Това че изключва консуматори е нормално при положение че засича незареждане и/или слаб волтаж.
Това какво си сменял и по чий акъл ти си знаеш,но на колата не и харесвава
 

В червено свети... . и при положение че генератора си държи 13.4 - 13.7 от къде може да засича слабото напрежение 


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 ноември 2019 - 11:05

В червено свети... . и при положение че генератора си държи 13.4 - 13.7 от къде може да засича слабото напрежение

Не знам.Само мерцедесова диагностика може да каже.Стар Диагностика.Всяка друга няма да каже нищо точно.
И старата песен..."зад диагностиката трябва да стои диагностик"
Това е моята истина за нерешими и лутащи се проблеми.
Успех!
  • 0

#5 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2019 - 12:11

За мен проблема се корени в реле-регулатора на алтернатора.

 

Трябва да се свали и да се проверят четките му.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 14 ноември 2019 - 18:11

оправи първо генератора и ако не се оправи

има и други вариянти


  • 0

#7 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2019 - 22:35

Не е реле регулатора , щом зарежда от 13,4 до 13,7 V , първо че критичния праг е 13,7 и второ имаш проблем с диодния блок . Също така много е важно да се знае при смяната на регулатора ,ако се слага друг алтернатор ,че са 2 варианта конвенционални и модулаторни , като първия вариант се контролира заряда от моторния комп , а втория не .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#8 Valentin-OM605960

Valentin-OM605960

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Автомобил:
    S202-OM605960

Публикувано 15 ноември 2019 - 21:42

Благодаря на всички изразили се по темата ! :) .... Не стигнах до диагностика ... изкормих половината кола и накрая се оказа пречупен кабел на самата букса на генератора :) и то точно този даващ информация .. Проблемът е решен !  :beer


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни