Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със загуба на мощност W208 430Колата върви добре докато е студена и умира след като достигне работна температура.


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Публикувано 08 ноември 2019 - 19:57

Газта добре че е спряна,а газовия компютър откачихте ли го?
Електрическата инсталация ако ти е добре,газта ти прави проблем да знаеш.
Маслото мирисал ли си го на загряла кола?

Компютъра на газта на съм го спирал, а тва с мирисането на маслото не го разбрах. На какво трябва да мирише ?


  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4457 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 ноември 2019 - 12:57

Компютъра на газта на съм го спирал, а тва с мирисането на маслото не го разбрах. На какво трябва да мирише ?

Имах предвид да не мирише на бензин.
Когато компютъра меши смесите по различни причини(АГУ) и това се получава.
  • 0

#18 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Публикувано 09 ноември 2019 - 20:00

Днес си взех колата ... всички катализатори са махнати и е с 2 предни нови ламбда сонди ... резетнаха и адаптацията и в момента колата върви добре ... минал съм към 30 км. така че не е ясно дали проблема е разрешен, ще се разбере ако мина поне 300 и всичко е наред. Иначе сложихме втулки на задните сонди и чека не е светнал. Шумът от гърнето се вдигна но сега ме кефи още повече как ръмжи, относно шумът в купето също се вдигна, но леко и за сега не ме дразни. 


  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4457 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 ноември 2019 - 21:05

Супер!Дано се е оправила!
Принципно чек свети от предни Л.С.и там се слагат втулки.
  • 0

#20 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Публикувано 10 ноември 2019 - 17:43

Май няма да се размина толкова лесно ... днес чека светна :)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4457 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 ноември 2019 - 22:12

Май няма да се размина толкова лесно ... днес чека светна :)
Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Ама на предните се слага втулка/и ако е махнат катализатор/те!
Намери си сервиза който да ти прави колата!
И чека за ниска проводимост на Кат. няма нищо общо д твоя проблем!
  • 0

#22 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Публикувано 10 ноември 2019 - 22:40

Ама на предните се слага втулка/и ако е махнат катализатор/те!
Намери си сервиза който да ти прави колата!
И чека за ниска проводимост на Кат. няма нищо общо д твоя проблем!

Каква е логиката катализаторите да бъркат предните сонди, те нали са преди тях тоест въобще не го виждат. Сложиха ми втулки на задните защото те би трябвало да се объркат след премахването им. Ще проверя какво казва чека и ще видим какъв да е следващия хид,


  • 0

#23 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8086 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано Вчера, 08:03

Нямаш следващ ход на принципа на махането, освен ако не успееш да излъжеш колата да не гледа задните сонди.
Т.е. може да се наложи да сложиш нови кат-ове.

Аз правих същите глупости като теб преди години на една от колите си. (200К)
С много мъки, успях да я докарам да пали чека на около 500км. каране.
Това беше с едни дълги катализаторни фланци, да лъжат сондите, някакви бленди, резонатори и т.н.

С други думи, успех с кодирането, ако е възможно изобщо.
Намери си някакви катализаторни елементи и слагай обратно според мен, иначе ще циклиш в този филм.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#24 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 885 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано Вчера, 10:18

А запалителната система как е, понеже на цилиндър са две свещи ако едната няма добро запалване ще има лошо изгаряне и ще трупа лоши адаптации

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни