Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Airmatic Malfunction


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Kristiyan

Kristiyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    MB C43 AMG

Публикувано 02 ноември 2019 - 00:00

Здравейте, преди месец закупих колата която е CLS 320 CDI 2009 и имам проблем с въздушното окачване, когато натисна копчето да вдигна колата, на таблото ми излиза индикатора че се вдига, но реално не се случва нищо. Когато сменя от комфорт към спорт1 или спорт2, усеща се че вози по твърдо от комфорт, но никаква разлика във височината на колата, винаги си седи на една и съща височина.

Височината отпред е една и съща от двете страни (пръст и половина), както и отзад и двете страни са на една и съща височина (два пръста).

Въпроса ми е дали може да е компресор или някъде другаде би бил проблема?

Четох в чужд сайт да проверя бушон 32 и реле на компресора, но релето не можах да проверя дали е добре, само бушона успях (беше си наред).

Онзи ден на магистралата се случи да ми изпише CAR TOO LOW, STOP.

Когато се кара колата по неравен път започва да подскачa леко предницата, което е доста неприятно.

Бих искал ако някой има представа да сподели мнение преди да започна с майсторите (вече имам уговорка с един, който е българин, но чакам да се обади идните дни, понеже сервиза му е бил пълен, а съм в Лондон и тук повечето им нямам доверие като ги гледам какви са мързеливи, а в Мерцедес не бих я оставил да я правят дори и да мога да си го позволя понеже работих близо година и съм просто без коментар за случващото се там).

 

Благодаря предварително!!!


  • 0

#2 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 02 ноември 2019 - 11:31

Компресорът чуваш ли го да работи? Колата беше ли ниска като ти изписа грешката? Ако колата престои ден-два, пада ли по-ниско?
  • 0

#3 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2019 - 12:19

Залагам на компресор.

Още не е умрял напълно, но и не работи като хората.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#4 Kristiyan

Kristiyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    MB C43 AMG

Публикувано 02 ноември 2019 - 13:52

Компресорът чуваш ли го да работи? Колата беше ли ниска като ти изписа грешката? Ако колата престои ден-два, пада ли по-ниско?

Така я купих с тази грешка и от тогава си седи на една и съща височина.
Колата се кара всеки ден, не съм сигурен дали го чувам, забелязах когато вкарам задна от директна се чува едно съскане за 3-4 секунди под шофьорското място може би около педалите, не мога да преценя (колата е дясна дирекция).

Залагам на компресор.
Още не е умрял напълно, но и не работи като хората.

Ами надявам се да не е нещо по-сложно и проблемно..

Този пост е редактиран от Kristiyan: 02 ноември 2019 - 13:54

  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 ноември 2019 - 16:19

И аз залагам на компресор.
Добре е първо да се прочете с оригинален софтуер,защото е възможно някой клапан да не работи.
В повечето случаи е компресор.
Купи нов.
Не знам там дали се предлагат рециклажи,но те обикновенно изкарват колкото им е гаранцията.А работата по подмяната и настройките си струва пари.
  • 0

#6 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2019 - 13:18

За компресор си. Но аз залагам на рециклаж. Моя е рециклиран преди над 2 години и го отворих това лято за профилактика, ми той си беше като нов.
Монтаж/демонтаж му е не повече от час. Вече лично решение е какво ще направиш.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 ноември 2019 - 13:30

За компресор си. Но аз залагам на рециклаж. Моя е рециклиран преди над 2 години и го отворих това лято за профилактика, ми той си беше като нов.
Монтаж/демонтаж му е не повече от час. Вече лично решение е какво ще направиш.
Sent from my EML-L29 using Tapatalk

До колкото разбирам колегата е в Лондон и не съм сигурен с какви рециклажи се занимават там и дали има възможност да си разглобява колата на улицата :)
  • 0

#8 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2019 - 17:39

 М да, този момент го бях пропуснал. Ами оставаш си на вариант нов. В БГ мисля са по 600-650лв нов на Wabco, има разни китайци на по 400-450. Можеш да видиш с ebay, няма начин да не можеш от там да си купиш. Но не я карай с такъв компресор, че си потенциален клиент на пътна помощ, ако ти клекне някъде колата.


  • 0

#9 Kristiyan

Kristiyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    MB C43 AMG

Публикувано 04 ноември 2019 - 16:00

Ами да не съм в състояние да я боравя колата тъй като не съм наясно много и не ми се рискува.
Вчера оставих колата на майстор и чакам да я закачи на стар диагностика да провери, бих взел нов компресор за да се случат нещата по-бързо, в случай че някоя от възглавниците изпуска означава ли това че колата ще легне и няма да става за каране или ще е на такова ниво че да е осезаемо видимо че е изпуснала и има проблем съответната страна, понеже ме гложди дали ако смени компресора няма да изкочи някоя възглавница за смяна след това.

Извън темата е но ще попитам тук, понеже имам тресене на кутията при плавно подаване на газ и майстора ми каза да смени маслото и филтъра като по евтин вариант да проверим дали би се оправил проблема, понеже скоро не е сменяно и си мисли че може да няма достатъчно масло или е доста старо и от там да е този проблем, макар че бях пуснал отделна тема и някои от Вас беше споменал че може да е хидротрансофрматор, мозък или соленоиди. Имало е грешка при първото закачане на кутията и нямам представа каква е, каза че я е изчистил и нямало грешка в момента на нея.
Също така дали има вариант да е от диференциала, обслужване например?

Благодаря Ви!!
  • 0

#10 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 ноември 2019 - 16:08

За аирматика няма логика да смениш компресора и да ти легне колата от възглавница. А ако колата легне от спукана възглавница е добре да не я караш или ако я караш много бавно и много внимателно. Ако е предна възглавница, гумата влиза в калника и завиването ти е ограничено. Карал съм със предна спукана възглавница няколко км, еми не е приятно.

 

Диференциала се обслужва на 80к км, ако не си го е добре да му смениш маслото.

 

За кутията може да е от много неща, закачета я на диагностика вижте има ли няма ли грешки. Може накрая да се окаже от тампон на скоростите, при теб е евтин в UK вероятно ще е 10-15 паунда. Ако няма масло долейте, а ако не си я обслужвал кутията е добре да го направиш


  • 0

#11 Kristiyan

Kristiyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    MB C43 AMG

Публикувано 04 ноември 2019 - 18:14

За аирматика няма логика да смениш компресора и да ти легне колата от възглавница. А ако колата легне от спукана възглавница е добре да не я караш или ако я караш много бавно и много внимателно. Ако е предна възглавница, гумата влиза в калника и завиването ти е ограничено. Карал съм със предна спукана възглавница няколко км, еми не е приятно.

Диференциала се обслужва на 80к км, ако не си го е добре да му смениш маслото.

За кутията може да е от много неща, закачета я на диагностика вижте има ли няма ли грешки. Може накрая да се окаже от тампон на скоростите, при теб е евтин в UK вероятно ще е 10-15 паунда. Ако няма масло долейте, а ако не си я обслужвал кутията е добре да го направиш


В такъв случей стискам палци тогава да е компресор, а за кутията смятам да я обслужи и да видим какво ще става, понеже чакам всички фактури стария собственик да изисква от сервиза каквото се е правило по колата понеже е първи собственик и ще може да ги предостави в най-скоро време и да проверя кое кога и какво..
  • 0

#12 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 04 ноември 2019 - 18:45

Най-добре да се пусне един тест на аирматика. Ако имаш възглавница проблемна е много важно да я смениш за да не изпращиш и новият компресор след време.

Колкото до тресенето, как разбра, че е от кутията? Все пак е дизелов тракалник с много нютони и тежи 17 тона и папка тампони на мотор като вафли. Имаш кардан, диф, и всякакви гумени части, дето са там точно да обират вибрациите.
  • 0

#13 Kristiyan

Kristiyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    MB C43 AMG

Публикувано 05 ноември 2019 - 22:02

Най-добре да се пусне един тест на аирматика. Ако имаш възглавница проблемна е много важно да я смениш за да не изпращиш и новият компресор след време.

Колкото до тресенето, как разбра, че е от кутията? Все пак е дизелов тракалник с много нютони и тежи 17 тона и папка тампони на мотор като вафли. Имаш кардан, диф, и всякакви гумени части, дето са там точно да обират вибрациите.

За възглавницата определено ще трябва да я сменя веднага, след като ми каже дали изпуска някоя от тях.

За кутията не съм сигурен на 100%, но се поразрових из форума и бях намерил подобна тема със същите симптоми и това ме кара да мисля че е кутията, но и за това я оставих на майстор да я погледне и да каже какво мисли той. Днес ми звънна и каза че бил сменил някакъв датчик и изчистил някаква грешка и в момента го нямало този проблем, общо взето не ми се връзва как би се оправил проблема от това, но като отида на място ще разбера.


  • 0

#14 Kristiyan

Kristiyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    MB C43 AMG

Публикувано 15 ноември 2019 - 23:54

Взех колата преди няколко дена, но нямах време да споделя мнение, компресора е сменен и сега си работи както подобава.

Сменил е маслото на кутията + датчик някакъв не мога да кажа какъв точно, имам снимка на него ако евентуално някой иска да види, тресенето си замина на 97%, все пак благодаря на всички които споделиха мнение, искрено съм Ви благодарен!!!


  • 0

#15 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 16 ноември 2019 - 17:43

На всички ще ни е интересно да видим снимката на датчика........


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни