Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 Е270 с SBC спирачните апарати задържат


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 johnygill

johnygill

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    C220 CDI 2002; E270 CDI 2005

Публикувано 21 октомври 2019 - 21:54

Колеги, колата е W211 Е270 с SBC модул, спирачният апарат на едното колело задържа и накладките стържат от време на време. Като натисна 2-3 пъти последователно освобождават и след неопределено време пак стържат. Ако някой има опита да сподели какво е необходимо да се профилактира. С приятел който е технически грамотен смятаме да пробваме сами. Благодаря ви предварително!


  • 0

#2 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 24 октомври 2019 - 07:02

Сменете буталото в спирачния апарат, пластмасови са и от топлината се променят. Има ремонтни комплекти с метално бутало. Преди работа изключете буксата на SBC модула или деактивирайте през стар диагнозата.
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2019 - 19:50

В апарата е проблема ,както каза колега .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 johnygill

johnygill

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    C220 CDI 2002; E270 CDI 2005

Публикувано 30 октомври 2019 - 04:52

Колеги малко ъпдейт по случая: свалих спирачните апарати на двете предни колела. И на двете буталца маншоните бяха скъсани и вътре имаше мръсотия, почистих и сложих нови маншончета. Сега карам и се ослушвам за същия проблем да видим... Интересното е че като свалих спирачния апарат(имам пред вид отделих го от диска, но си остана свързан с маркуча към системата), компютъра писна в червено че нямам спирачки. Обаче буталцето се показа половин см и повече не искаше колкото и да помпех спирачки. Дори и колата запалих и помпех, буталото не се показа повече. Дали така е нормално?


  • 0

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2019 - 20:06

Човек прочети малко , на какви налягания работи тази система , кога и как се сервизира не си прави експерименти ,че да не замине някой крайник от тялото ти .


  • 2

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 johnygill

johnygill

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    C220 CDI 2002; E270 CDI 2005

Публикувано 31 октомври 2019 - 07:14

Човек прочети малко , на какви налягания работи тази система , кога и как се сервизира не си прави експерименти ,че да не замине някой крайник от тялото ти .

Добре ориентирай ме къде да чета, не намирам затова питам тук. Специално за "caliper" на Мерцедес W211 и на ангийски търсих. Ако знаете помагайте и казвайте. Благодаря предварително!


  • 0

#7 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2019 - 15:59

Преди да пипаш каквото и да е по спирачната система на W211 трябва да се деактивира SBC-то.

Това се прави с диагностика. Най-добре със Стар, но има и други алтернативи като icarsoft, launch и тн.

 

Някои твърдят, че става и с вадене на буксата, но аз не бих тествал


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 октомври 2019 - 18:22

Добре ориентирай ме къде да чета, не намирам затова питам тук. Специално за "caliper" на Мерцедес W211 и на ангийски търсих. Ако знаете помагайте и казвайте. Благодаря предварително!

Има безброй клипове в Ютуб за начина на смяна на накладки и дискове на Мерцедес със СБЦ.
Аз лично разкачам само минуса на акумулатора,като преди това изчаквам колата да заспи.Гаснат всички лампи и индикации по таблото.
  • 0

#9 johnygill

johnygill

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    C220 CDI 2002; E270 CDI 2005

Публикувано 31 октомври 2019 - 18:40

Има безброй клипове в Ютуб за начина на смяна на накладки и дискове на Мерцедес със СБЦ.
Аз лично разкачам само минуса на акумулатора,като преди това изчаквам колата да заспи.Гаснат всички лампи и индикации по таблото.

ако бяха безброй клиповете нямаше да питам колега, а и мен не ме интересува смяна на накладки и дискове, а ремонт и профилактика на бутало и маншон. Едно клипче не намирам за съжаление(говоря конкретно за W211 с SBC от 2002-2008). Интересуват ме конкретни детайли, а не това което всички повтарят "изкл. на СБЦ", "дърпане на букси" и т.н. това ми е ясно и съм се справил дори си смених маншончетата вече.

Интересува ме: 1. при свален апарат от диска и натиск на педала колко излиза буталото(защото моето излиза макс 1см при работеща система)?

2. как се сваля буталото?

3. как се обезвъздушава системата след това?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни