Здравейте,
Някой да помогне със инфо къде се намира EGR клапана?
Имам грешка P0405 - EGR valve error - circuit A.
Изкам да се пробвам с почистване преди да скоча в "дълбокото"
Благодаря предварително.
MB C350 CDI V6 2011
Публикувано 14 октомври 2019 - 12:40
Здравейте,
Някой да помогне със инфо къде се намира EGR клапана?
Имам грешка P0405 - EGR valve error - circuit A.
Изкам да се пробвам с почистване преди да скоча в "дълбокото"
Благодаря предварително.
MB C350 CDI V6 2011
Публикувано 14 октомври 2019 - 14:07
Виж това клипче.
Публикувано 14 октомври 2019 - 14:36
Публикувано 14 октомври 2019 - 18:40
Публикувано 14 октомври 2019 - 22:25
Аз като чистих моя го изчистих със спрей за карбуратори. Това имах подръка и свърши идеална работа. Иначе го вадих на студен мотор и нямах грижи с ваденето. Просто с въртеливо движение и дърпане.
Публикувано 21 октомври 2019 - 15:44
Публикувано 21 октомври 2019 - 19:21
Публикувано 22 октомври 2019 - 19:14
проблема ти е електрически
Публикувано 22 октомври 2019 - 19:45
Публикувано 23 октомври 2019 - 01:58
Публикувано 28 октомври 2019 - 21:49
DTC P0405 за Бенц е проблем с EGR, но има 4 възможни (проблемчета). Първите 3 са електрически както споменава колегата NIKNG , и 4тия е замърсяване на самият клапан.
Това са моите лични изводи след кратко четене тук-там. Утре ще проверя волтажа на захранване на сенсора които контролира EGR-a и последно ще разглобя клапана на студен
двигател ( Тенк Ю... ) Админ. Ще постна инфо за резултата.
Публикувано 01 ноември 2019 - 20:11
Egr демонтиран, леко опушен. Въпреки това изчистен та чак блестящ. Обратно на мястото. След 15 км индикатора на таблото отново светва. Сканирам и проблема отново показва P0405 и сега P0487.
Проблема е определено електически по веригата или "маса" или нискък волтаж. Втората грешка е позиционен сенсор на тротъла. Ровя за електросхема на окабеляването.Акум-батерията е проверена
изходен волтаж също. Сега идва ред на MAF, MAP, Q2 сенсори за диагностика.
Този пост е редактиран от tjprog: 01 ноември 2019 - 20:12
Публикувано 01 ноември 2019 - 20:26
Egr демонтиран, леко опушен. Въпреки това изчистен та чак блестящ. Обратно на мястото. След 15 км индикатора на таблото отново светва. Сканирам и проблема отново показва P0405 и сега P0487.
Проблема е определено електически по веригата или "маса" или нискък волтаж. Втората грешка е позиционен сенсор на тротъла. Ровя за електросхема на окабеляването.Акум-батерията е проверена
изходен волтаж също. Сега идва ред на MAF, MAP, Q2 сенсори за диагностика.
Колега EGR ти е за смяна или за софтуерна подмяна , не рови там дето няма да откриеш нищо необичайно . Извади го виж му избодите на електромотора и го захрани да видиш как се движи и дали задира ,ако тръгне въобще .
Този пост е редактиран от wertion: 01 ноември 2019 - 20:26
Публикувано 01 ноември 2019 - 20:30
Схемата на ЕГР клапана е следната :
2 пин - червено/зелена - идва от преден сам модул ( 25А предпазител )
3 пин - кафява - маса
1 пин - сиво/жълта - подава информация на компютъра ,каква му е позицията .
Този пост е редактиран от wertion: 01 ноември 2019 - 20:31
Публикувано 03 ноември 2019 - 12:43
Колега Wertion, благодаря за мнението. Механично ЕГР-а работи перфектно. Котва/кобилица бяха бляскави само самият клапан леко опушен. Почистен до бляскаво за 10 мин.
Моят конектор има 5 пина A,B.C,D,E. Проблема е много електро. По-скоро звучи софтуерния ъпдейт ако има такъв - това е на дневен ред. Този 25А предпазител къде се намира - дясно при двигателя, ляво на волана или дясно в багажника. Аз имам предпазители на тези 3 места. Благодаря
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни