Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w210 дизел НЕ гасне


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 d.k.1

d.k.1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    190Е (w201) 2.0 ‘91
    220Е (w210) 2.2 ‘95

Публикувано 10 октомври 2019 - 15:59

Здравейте, група. Нов съм във форума, до сега само офлайн съм припарвал, но сега идвам със въпросче. Колата е w210 Е220 95та, чист дизел. От както я взех като завъртя ключа пали веднага, но при изгасване и трябваха 5-10сек. да изгасне. Така няколко месеца и с времето почваше да и трябва повечко време да изгасне, дори на моменти тръгваха да спадат оборотите все едно да изгасва и пак си ги вдига и си работи двигателя. И така до ден днешен в който не иска изобщо да се изгаси двигателя, все я гася на скорост
  • 0

#2 d.k.1

d.k.1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    190Е (w201) 2.0 ‘91
    220Е (w210) 2.2 ‘95

Публикувано 10 октомври 2019 - 21:14

Колеги, помагайте. Колата е w210 220D 95та.
От известно време не иска да гасне. Пали без проблем, но като върна клоча, изгасва таблото, но двигателя си работи?!
Подмених нацепени маркучета на вакумите, но проблема си остана.
Та въпроса ми е от какво може да е?
Някой казват, че е някакъв ел. клапан към ГНП? Ако някой знае какъв е тоя клапан? Къде се намира? И дали е от него?
Други казват, че е клеморед, но според мен ако е клеморед няма да изгасва таблото, или бъркам?

Ще съм много благодарен, ако някой помогне.
  • 0

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2019 - 07:56

Проблема е в клапана на помпата ,той трябва да затвори притока на гориво за да угасне колата ,но явно не затваря и затова колата си работи. Лошото е ,че точно тази кола е с помпа Лукас ,която не се слави с добри впечатления ,но колкото до това да се смени клапана ,мисля ,че всеки ГНП сервиз ще го направи в рамките на един работен ден.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 d.k.1

d.k.1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    190Е (w201) 2.0 ‘91
    220Е (w210) 2.2 ‘95

Публикувано 11 октомври 2019 - 13:29

Колега, ето това е помпата, къде точно е този клапан? И мога ли сам да си го сменя? Защото в моя град, майсторите не са много за препоръчване.

Прикачени файлове


  • 0

#5 d.k.1

d.k.1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    190Е (w201) 2.0 ‘91
    220Е (w210) 2.2 ‘95

Публикувано 11 октомври 2019 - 13:35

И още един въпрос. Това предполагам е вакуум помпата? Долните 2 кабелчета са се откъснали, въпроса ми е там ли трябва да ги сложа( дали са си на мястото?) и как да ги захвана? Ако имаш идей, сподели.

Прикачени файлове


  • 0

#6 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 11 октомври 2019 - 15:57

На едната снимка виждам редова помпа Бош. Отстрани има лост с надпис на червен фон STOP. Когато работи двигателя и натиснеш лоста надолу трябва да изгасне мотора. Същото се получава когато завъртиш контактния ключ в позиция "0". Явно лостчето при теб не се задейства щом не гасне колата. Това означава, че или има спукана мембрана или от някъде се пилее вакуум. Освен това на корпуса на контактния ключ има един малък кран, през който се подава вакуум към мембраната върху ГНП при положение "0" на контактния ключ и тогава мотора гасне. Започни с проверка до къде и какъв вакуум имаш. Провери и мембраната на помпата дали е здрава. Ако не е се сменя сравнително лесно без да се демонтира помпата. Нека обаче не изключваме и някакъв дефект вътре в ГНП, където се закача листа на мембраната и задвижва рейката.

Виж снимка 3, бялата вакуум доза с двете болтчета под тръбите за горивото.....


Този пост е редактиран от frizera: 11 октомври 2019 - 15:59

  • 4

#7 d.k.1

d.k.1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    190Е (w201) 2.0 ‘91
    220Е (w210) 2.2 ‘95

Публикувано 12 октомври 2019 - 01:10

Мерси, колега. През деня ще погледна за какво става на въпрос и ще пиша. ;)
А снимка 4, може ли от това да е проблема, защото това ми прилича на вакуум помпа, но долните 2 кабелчета са откъснати от буксата?
  • 0

#8 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 14 октомври 2019 - 06:56

Не се вижда добре, но ми прилича на водна помпа или по скоро на клапан за управление на вакуума към AGR вентил. Ако можеш направи още една или две снимки.....

Все пак нищо не пречи да ги възстановиш на служба въпросните кабели.


Този пост е редактиран от frizera: 14 октомври 2019 - 06:57

  • 1

#9 d.k.1

d.k.1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    190Е (w201) 2.0 ‘91
    220Е (w210) 2.2 ‘95

Публикувано 15 октомври 2019 - 17:54

Колега, това от снимката е клапан за вакууми към печката и към повдигането на фаровете. Възстъновил съм ги към живот

Прикачени файлове


  • 0

#10 d.k.1

d.k.1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    190Е (w201) 2.0 ‘91
    220Е (w210) 2.2 ‘95

Публикувано 15 октомври 2019 - 17:59

Нещо ми се бъгна поста.
Проблема го реших като замених това ел. клапанче от снимката от горния пост. (25лв. - нов.)
Това клапанче подава вакуум към другия клапан (от снимка 3) който е вързан към помпата и гаси двигателя.

Благодаря, колеги, за съветите и идейте!
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни